SPA CP2
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Zdravím, mohl bych vás požádat o odkaz na tu pružinu? Popřípadě nějaký stručný návod, jak ji vyměnit, plus nějaké rady ohledně upgradu. Jsem začátečník, předem mockrát děkuji za odpověď a ochotu.
Re: SPA CP2
Asi už to nebude aktuální, ale pružinu ventilu jsem měnil za tuto: https://www.mateza.cz/e-shop/pruzina-vi ... -l-28-5-mm. Pružinu úderníku jsem ponechal původní.
Re: SPA CP2