Derringer od fy Great Gun

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Snajpr
Příspěvky: 82
Registrován: 11 dub 2014 22:04
Bydliště: Vysočina

Re: Derringer od fy Great Gun

Příspěvek od Snajpr » 09 led 2016 22:38

Proti vypadnutí zkus ogivál pořádně namlátit do hlavně paličkou. Můžeš to nakonec pojistit filcovou 12mm ucpávkou (pro sichr).
Mazáni jsem používal v teplotách kolem 10st. jelení lůj a vč. vosk 1:1 a přišlo mi to tak akorát. Na léto teda určitě víc vosku.
Já se chystám na to první nabití použít teflonovou pásku. Až otestuju povím vám jak mi to funguje.


LOV 21, TEX Mod.3, SPA CP1M Artemis, S 631 Lux, S 634 + 3-9x42 AO Optisan Cobra, Derringer GG .45 3,5", Buckskinner .45
gemini
Příspěvky: 9
Registrován: 28 pro 2015 23:44

Re: Derringer od fy Great Gun

Příspěvek od gemini » 09 led 2016 22:39

Ahoj Milvus Jsem také začátečník :o) Jestli ti mohu něco poradit, tak zkus vyzkoušet jiné střely. Ty ogivály přímo od GG mi přijdou na první ránu nevhodné, protože jdou do hlavně moc lehce a díky tomu tak dobře netěsní. Předpokládám, že když ho nosíš nabitej tak je hlaveň vyčištěná a tedy se jedná o ono „první“ nabití. Zase ale po několika výstřelech se ty ogivály od GG dobře nabíjejí a podle toho co jsem si odzkoušel těsní dobře a dokáží napáchat slušné škody :o). Já si koupil u Dave v Opletalce několik kousků Ares c45 245gr. Ty jsou na první ránu docela OK jdou nabít mnohem ztuha. Problém s nimi mám když chci nabíjet víc jak druhou ránu. To už se tam musejí doslova mlátit, takže už je na další střely v pořadí nechci používat. Co jsem ale udělal koupil jsem si pícku na olovo a kleště od LEE na Realy c45 200gr. Začal jsem si odlévat a není to vůbec nic těžkého. Dnes jsem si odlil 40 střel a v pondělí je chci otestovat na střelnici. Podle toho jak jsem to zkoušel jdou do hlavně o něco víc na těsno než ty ogivály od GG takže by to mělo být OK. Tak jsem zvědavej. Navíc v obchodě u Dave mi říkali, že ty ogivály od GG vlastně do Derika nepa