tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
nehovorim ze skrutka nieje dotiahnuta ale bola zaskrutkovana az moc.....to usko bolo polamane a mohlo sa stat ze bola az moc hlboko.....zatial drzi hoc po nej bucham....budem nou stielat a skusat ci funguje...netvrdim ze to bola pricina ale zatial funguje
Sony Xperia Z1 COMPACT 5.1.1 (Lollipop)
Re: tuning Slavie 620 a 631
no ako s tým záklzom? niekto to tu skúšal na slavii ne?
Re: tuning Slavie 620 a 631
Zákluz který jsem dělal je u Loriho75.
Zkoušel ho,ale odešel mu na vzduchovce puškohled.
Takže jak bude nová optika, otestuje se pořádně i zákluz.
Zkoušel ho,ale odešel mu na vzduchovce puškohled.
Takže jak bude nová optika, otestuje se pořádně i zákluz.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Zlepšiť chod spúšte sa mi podarilo úplným odstránením súčiastky 33 v spúšti. Je to plochá pružina ktorá má slúžiť na nastavenie odporu. Po jej odstránení je puška stále bezpečná nevystrelí ani po náraze. Jediný odpor teraz kladie zachytenie piestu. Je cítiť prstom chod spúšte až kým nepríde k piestu a potom už len vystreliť.
Re: tuning Slavie 620 a 631
caute chlapci chcem sa vas spytat o kolko cm je kratsi piest so slavie 634 ako so slavie 631 ?
surne to potrebujem

Re: tuning Slavie 620 a 631
Já to taky potřeboval hrozně nutně vědět
než rozebírat slávku jsem si to radši naměřil od oka podle úhlu zalomení hlavně a říznul. a doteď nevim o kolik to je, typoval bych něco mezi 1,6-2 cm

Nejde!Prostě NNe
Re: tuning Slavie 620 a 631
A já se vsadím, že to tady někde je.Onehda jsem potřeboval vědět jak dlouhá je nová pružina do 631 použil jsem tlačítko hledat a ............................... našel 

Re: tuning Slavie 620 a 631
2majo
Drážku S631 som predlžil o 17mm(a bola s rezervou). Drážka v puzdre S634 je 108mm dlhá, a sa začína 74mm od konca.
Drážku S631 som predlžil o 17mm(a bola s rezervou). Drážka v puzdre S634 je 108mm dlhá, a sa začína 74mm od konca.
- mtarnovsky
- Příspěvky:491
- Registrován:01 úno 2012 15:05
- Bydliště:Bratislava
Re: tuning Slavie 620 a 631
Hatsan AT44-10w 5,5 + Leupold 4-24x50e+pumpa
Crosman1377-40cm hlaven,flat top,prerobena spust,pretesneny transfer,ocel.zaver,4-9x40,pazba
Slavia 620
Crosman1377-40cm hlaven,flat top,prerobena spust,pretesneny transfer,ocel.zaver,4-9x40,pazba
Slavia 620
Re: tuning Slavie 620 a 631
Ze zvědavosti jsem se podíval sem na téma Slávie.I když tu nezminujete model 630,připojím zkušenost starých fotrů i mnou vyzkoušenou
Výměna pružiny v 630 za pružinu s tlumiče Jawa 21 Pionýr,pouze se musí odříznout dva závity kvůli délce.Ještě pořád se dá koupit originál tlumičová pružina do nějakých 100k a pánové divili by jste se co to dělá 


Re: tuning Slavie 620 a 631
Tak sem toto témá poctivě pročetl, a odhodlal sem se vytunit svoji slávinku 631 na výkon podobný 634. Vím že stejného výkonu asi nedosáhnu díky větší díře přepouštěcího kanálku, ale stačí mi když bude silnější než teď
Zde je moje otázka : musím brousit tu nádhernou dřevěnou pažbu? ( ono i když použiji frézu, tak už to přeci jenom bude vidět na první pohled ), nejde třeba nadvařit kousek na napínací páce? to by nebylo ani vidět ( bylo by to skryto pod pažbou ). Nedělal to tu už někdo?
Svářečku mám a přesný svár, není žádný problém. Jen než se do toho pustím, tak chci vědět vvaše názory ( jestli mě nečeká nějaké nemilé překvapení s tímto spojené ).
Předem děkuji za vaše reakce.
Jo a prosím ty rejpaly kteří rádi píší, že to tu nemám zasírat a hledat. Aď to tu nezasírají hlavně oni ! co druhá stránka je OT stylu nezazasírej to tu. už to tu je. hledej a pod. přitom největší bordel je tu od nich těmito sračkami. POKUD TO NENÍ K VĚCI, TAK RADĚJI NEPÍŠTE NIC a ostatní návštěvníci tohoto fóre se nebudou muset prodírat stránkami o pravopisu a pod.

Zde je moje otázka : musím brousit tu nádhernou dřevěnou pažbu? ( ono i když použiji frézu, tak už to přeci jenom bude vidět na první pohled ), nejde třeba nadvařit kousek na napínací páce? to by nebylo ani vidět ( bylo by to skryto pod pažbou ). Nedělal to tu už někdo?
Svářečku mám a přesný svár, není žádný problém. Jen než se do toho pustím, tak chci vědět vvaše názory ( jestli mě nečeká nějaké nemilé překvapení s tímto spojené ).
Předem děkuji za vaše reakce.
Jo a prosím ty rejpaly kteří rádi píší, že to tu nemám zasírat a hledat. Aď to tu nezasírají hlavně oni ! co druhá stránka je OT stylu nezazasírej to tu. už to tu je. hledej a pod. přitom největší bordel je tu od nich těmito sračkami. POKUD TO NENÍ K VĚCI, TAK RADĚJI NEPÍŠTE NIC a ostatní návštěvníci tohoto fóre se nebudou muset prodírat stránkami o pravopisu a pod.
QB 78 + CHRONO
Re: tuning Slavie 620 a 631
Délka napínací páky nemá s délkou nátahu nic společnýho, vyzkoušej nasucho a uvidíš.
úprava pažby není žádná věda, já to ani nedělal-jen trochu zabrat při natahování(opakované prudké cuknutí hlavní) a je to. a to vše na pažbě se kterou sem se sral s ručním řezáním rybiny, olej vosk...
hledej,je to tu a pravopis. bez doplnění nějaký informace to může napsat jen pitomec taky mě točí takový kraviny číst,
úprava pažby není žádná věda, já to ani nedělal-jen trochu zabrat při natahování(opakované prudké cuknutí hlavní) a je to. a to vše na pažbě se kterou sem se sral s ručním řezáním rybiny, olej vosk...
hledej,je to tu a pravopis. bez doplnění nějaký informace to může napsat jen pitomec taky mě točí takový kraviny číst,
Nejde!Prostě NNe
Re: tuning Slavie 620 a 631
já vím že to není nijak náročné, jen mě zajímalo jestli se to nedá vyřešit prodloužením té páky. Když nedá, tak nedá, alespoň méně práce pro mě. Dík za radu
QB 78 + CHRONO
Re: tuning Slavie 620 a 631
Dnes se mi dostala do ruky Slavia 620 (za symbolickou stovku) v docela obstojném stavu, ale chybí ji jedna součástka na napínací páce, která zachytává píst k natažení - "takový kousek tvarovaného plocháče se zubem" (v rozkresu je to součástka č.11 + šroubek č.12 nemáte někdo fotku a popř. rozměry onoho dílu, abych si jej mohl vyrobit? nebo jestli se to třeba někomu bez užitku válí doma tak koupím 

QB 78 + CHRONO
Re: tuning Slavie 620 a 631
Někde to mam ale je to se mnou na dlouhý lokty.budu psát sz až to zjistim
Nejde!Prostě NNe