
tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
už jsem mu psal včera SZ že jí koupím 

Re: tuning Slavie 620 a 631
Zeptám se jestli ti jde vzduchovka natáhnout až do konce? Možná se zdá že ano, ale kousek tomu chybí na docvaknutí. Dovolím si typnout na vyosení trnu pístu a tím dochází k tomu, že se trn netrefí do otvoru v díle č.24 a chybí kousek k záchytu č. 28. Už jsem se s tím taky setkal když tam byla nacpaná silná pružina a jak píst třískl na dno tak se ten trn nárazem vyosil. Po srovnání a složení šla natáhnout vždycky jen jednou. Věřte, nevěřte zda se tento příběh skutečně stal nebo je to fikce.
Re: tuning Slavie 620 a 631
To,že vyosená tyčka v pístu způsobuje nezachycení je pravda.
Ale že by se tyčka ohla vlastní vahou při nárazu na dno pístu je fikce
Spíš se to stane při natahování(a při použití nějaké prasácké pružiny,která je bez zvýšení nátahu stejně k ničemu)
Jinak těch možností proč se píst nezachytí je víc.
Není to tak složité.
Ale že by se tyčka ohla vlastní vahou při nárazu na dno pístu je fikce

Spíš se to stane při natahování(a při použití nějaké prasácké pružiny,která je bez zvýšení nátahu stejně k ničemu)
Jinak těch možností proč se píst nezachytí je víc.
Není to tak složité.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Pružina tam byla silná, ale při natažení se tam nijak nepříčila ani v pístu ani ve vodítku a šlo to natáhnout i vypustit klidně několikrát po sobě bez protestování, nějakýho drhnutí a podobně. Avšak po vystřelení byl konec, natáhnout to šlo zase bez nějakýho problému, ale jen k tomu jak to narazilo a k záchytu se trn nedostal. Rozebrat, narovnat, složit a to by bylo do kola. Se silnou pružinou to získalo víc stejně jen o 0,5J, takže veškery snažení tímto směrem je u Slavie k ...
Po vrácení původní pružiny funguje vzduchovka bez tohoto problému a už je to řadu roků.
Pravda, není to složité, někdy je jen složité přijít na jednoduchou věc. To ale netvrdím, že kolega musí mít ten samý problém co popisuju.
Po vrácení původní pružiny funguje vzduchovka bez tohoto problému a už je to řadu roků.
Pravda, není to složité, někdy je jen složité přijít na jednoduchou věc. To ale netvrdím, že kolega musí mít ten samý problém co popisuju.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Zdarec pánové mám S 620 a vyměnil jsem pružinu pistu a těsnění ze slávky 631 a pružina po výstřelu chrastí ( původní pružina je kratší..tak jsem tu novou zkusil podložit ale pak nešla natáhnout...) Setkal se s tím někdo z vás?
Pročetl jsem to tu celé a nenašel jsem tu ten problék tak doufám že jsem to nepřehlédl.byl bych rád za každou řkadu....jinak jsem koupil ořechovou fošnu a chystám se dělal nov ou pažbu tak doufám že se povede

Pročetl jsem to tu celé a nenašel jsem tu ten problék tak doufám že jsem to nepřehlédl.byl bych rád za každou řkadu....jinak jsem koupil ořechovou fošnu a chystám se dělal nov ou pažbu tak doufám že se povede

Re: tuning Slavie 620 a 631
na predaj nieje....vzduchovka ide natiahnut az do konca...zacvakne ale hned sa aj uvolni....vyskusam ju natiahnut bez pazby ci nahotou nieco nevadi spuste...pruzina je tam original...novu som neskusal davat lebo povodna sa mi zda dost silna
Sony Xperia Z1 COMPACT 5.1.1 (Lollipop)
Re: tuning Slavie 620 a 631
2stevozz - prosim ťa, pozri sa na predošlej strane, je jeden velké foto, a na oske piestu či nevšimneš niečo nezvyčajné...
2Janek - "...(původní pružina je kratší..tak jsem tu novou zkusil podložit ale pak nešla natáhnout...) Setkal se s tím někdo z vás?...
Asi nie, lebo nikoho by nenapadlo dlhšiu pružinu než originál vypodložiť...
Skús ju natiahnúť bez pažby jak sa to chystá urobiť stevozz, a uvidíš kde je pes zakopaný.
S vypodložením ináč získaš možno pár m/s, ale len na krátku dobu kým sa pružina neunavý, ale bude ti to aj viac kopať(čo nezmizne), a to sa na presnosťi podpíše...
2Janek - "...(původní pružina je kratší..tak jsem tu novou zkusil podložit ale pak nešla natáhnout...) Setkal se s tím někdo z vás?...
Asi nie, lebo nikoho by nenapadlo dlhšiu pružinu než originál vypodložiť...

Skús ju natiahnúť bez pažby jak sa to chystá urobiť stevozz, a uvidíš kde je pes zakopaný.
S vypodložením ináč získaš možno pár m/s, ale len na krátku dobu kým sa pružina neunavý, ale bude ti to aj viac kopať(čo nezmizne), a to sa na presnosťi podpíše...
Re: tuning Slavie 620 a 631
Já jsem blbec napsal jsem to špatně originál je delší tak proto jsem tu novou zkoušel vypodlozit a chrasti to i bez pažby..jsem s toho jelen 

Re: tuning Slavie 620 a 631
Tak papier, pero šubler a kalkulačka...
Na pieste vnútorný priemer, na pružinách potrebuješ vonkajší, hrúbku drátov, a počet závitov... + podla tiahla odmeraj náťah.
Z týcho údajov chybu odhaliť už nebude problém.
Na pieste vnútorný priemer, na pružinách potrebuješ vonkajší, hrúbku drátov, a počet závitov... + podla tiahla odmeraj náťah.
Z týcho údajov chybu odhaliť už nebude problém.
Re: tuning Slavie 620 a 631
KOOOONEEEECNEEEEE to funguje......nic som nerobil len so nastavoval tvrdost spuste skrutkou 1 a potom som slabsie dotiahol skrutku 2


Sony Xperia Z1 COMPACT 5.1.1 (Lollipop)
Re: tuning Slavie 620 a 631
Kdysi jsem u mé 631 příliš utáhl zadní šroub procházející lučíkem a pažbou. Vzduchovka šla natáhnout, cvakla, ale k záchytu pístu nedošlo. Šroub zřejmě zablokoval pohyb pojistky, a tak záchyt pístu nemohl zacvaknout. Stačilo šroub 2 mírně povolit a vše bylo OK...stevozz píše:na predaj nieje....vzduchovka ide natiahnut az do konca...zacvakne ale hned sa aj uvolni....vyskusam ju natiahnut bez pazby ci nahotou nieco nevadi spuste...pruzina je tam original...novu som neskusal davat lebo povodna sa mi zda dost silna
Re: tuning Slavie 620 a 631

Nakoniec je ztoho návod ako zjemniť spúšť na Slávie...
Ten š.č.2. bude mať tendenciu uvolňovať sa, dal by sompod ňu zubatú alebo vejárovú podložku, túpôvodnú podložku stenšil, prípadne zalepil sekunďákom(podla počtov závitov).
Re: tuning Slavie 620 a 631
stevozz :
Tak takhle by to nevyřešil ani MacGyver,to si piš.

Tak takhle by to nevyřešil ani MacGyver,to si piš.

Re: tuning Slavie 620 a 631
2stevozz, a keď dlaňnou buchneš do puzdra nevystrelí? Skús.
Ináč ten návod, ako zjemniť spúšť na Slávie, začína takto:
Prvý krok. Poriadne ohni osku piestu...
2Janek ak"Chrastí" pri náťahu, nová pružina 630-1 bude mať zrejme večší vonkajší priemer a možno dotýka sa napýnacej páky. Medzi pružinou a piestom ať je malá vôla, v opčnom prípade energiu nazískaš ale stráccaš...Odmeraj tie údaje a daj vedieť.

Ináč ten návod, ako zjemniť spúšť na Slávie, začína takto:
Prvý krok. Poriadne ohni osku piestu...

2Janek ak"Chrastí" pri náťahu, nová pružina 630-1 bude mať zrejme večší vonkajší priemer a možno dotýka sa napýnacej páky. Medzi pružinou a piestom ať je malá vôla, v opčnom prípade energiu nazískaš ale stráccaš...Odmeraj tie údaje a daj vedieť.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Teraz vážne. Ten šrób č.2(montážný) musí byť doťiahnutý. Pri pružinovkách sa stáva že v dôsledku kopancov sa uvolní, a keď niekdo hladá príčinu zhoršenia v sústrele, ako rada býva medzi prvými skontrolovať práve tento šrób...
Je s tou Slávkou problém, ja by som to riešil takto: Odhaliť príčinu potom ju eliminovať.
Machinácia so šróbmi mi pripomína moju starú, keď mechanické a kontaktné vady snaží vyriešiť s tým, že všade strká zápalky a papierové servítky, mysliac že príčina bude niekde v paralelnom univerze.
EDIT: Navyšše je to aj nebezpečné...
Je s tou Slávkou problém, ja by som to riešil takto: Odhaliť príčinu potom ju eliminovať.
Machinácia so šróbmi mi pripomína moju starú, keď mechanické a kontaktné vady snaží vyriešiť s tým, že všade strká zápalky a papierové servítky, mysliac že príčina bude niekde v paralelnom univerze.

EDIT: Navyšše je to aj nebezpečné...