tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
smudla
Příspěvky: 11
Registrován: 29 lis 2013 19:21

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od smudla » 30 pro 2013 17:35

To je zajímavej poznatek. Nemám SLávku, mám od Franty z Opočna DUO 2 akorát je tam těsnění pístu a pružina ze 631.
Střílí to zajímavě . Ale praxe že by se nestačila roztočit střela mě nenapadla.


Vzduchule DUO II od Franty Duška z Opočna
Alfa combat 9mm luger
Browning 6,35 - CZ
Slavia 631
GAMO Black Cat 1000
SPA - CP2 .177
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 30 pro 2013 18:21

To není o tom,že diabolka by se v hlavni nestihla roztočit.
To samozřejmě stihne v pohodě.
Při úpravách jde hlavně o to,co chceš získat-jestli větší přesnost a nebo
výkon(zvýšením výkonu přesnost mírně klesne).
Trychtýřek u kanálku bych nedělal,je to zbytečné.
Zbytek úprav je tady na foru docela obsáhle popsáno(je to vlastně takové předělání 631 na 634)+ nějaké doladění
Jinak pokud chceš lepší přesnost na 10m je lepší výkon mírně snížit a slavii doladit
(vůli v kloubu,odlehčit píst,PETtuning)
A taky není špatné místo klasických mířidel dát dioptr.

smudla: hlavně neupravuj to DUO II,je lepší ji nechat v originálu ,je to pěkný kousek.(větší výkon stejně není možné dostat)
Naposledy upravil(a) Mart776 dne 30 pro 2013 18:51, celkem upraveno 1 x.
Lui
Příspěvky: 236
Registrován: 05 říj 2012 14:50
Bydliště: Ostrava City

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Lui » 30 pro 2013 18:45

Když se podívám do laufu HW tak tam jsou drážky hluboké jak brázdy na poli :) a je to jedna znejpřesnějších hlavní.Také čokovaná hlaveň tzv. ke konci zůžená je podle mě aby na tu diabolku drážky ješte více se přitlačily.No a když se podívám do 631 tak to je skoro SmoothTwist,akorát tam jakoby někdo škrábnul rýsovací jehlou nějaké spirály. :D 16 joulu tu diabolku prožene tohle hlavní bez roztočení,akorát ji trochu ošmirgluje po obvodu. :wink:
HW 100 T 177..+ Optisan Taipan 6-24x56SCB
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 30 pro 2013 19:07

Samozřejmě že u HW 100 je drážkování hlavně uděláno kvalitněji(je to vyšší liga)
Ale to ještě neznamená,že u Slavie se diabolka v drážkách nevede(netočí) při
nějakých 12-16J.
Na stržení diabolky v hlavni Sl. potřebuješ o dost větší energii(odhaduji tak 50J a víc)
Lui
Příspěvky: 236
Registrován: 05 říj 2012 14:50
Bydliště: Ostrava City

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Lui » 30 pro 2013 19:20

Chtělo by to porovnat hlaveň 634 a 631 jestli mají rozdílné drážky.Kdybych chtěl vytunit Slávku tak na 631 bych dal hlaveň z 640,bude mít hlubší drážky(asi) anebo bych snížil výkon na 634. Měla by se zvýšit přesnost,byl by menší otřes při výstřelu.
HW 100 T 177..+ Optisan Taipan 6-24x56SCB
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
smudla
Příspěvky: 11
Registrován: 29 lis 2013 19:21

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od smudla » 30 pro 2013 19:21

Mart776 píše:T

smudla: hlavně neupravuj to DUO II,je lepší ji nechat v originálu ,je to pěkný kousek.(větší výkon stejně není možné dostat)
Vzduchovka vubec nestrilela, bylo tam kozene tesneni pistu, a unavena pruzina. Vymenil jsem jenom pruzinu a tesneni.
Jinak je to fakt kus poctivyho zeleza - ktery je naveky. :D
Vzduchule DUO II od Franty Duška z Opočna
Alfa combat 9mm luger
Browning 6,35 - CZ
Slavia 631
GAMO Black Cat 1000
SPA - CP2 .177
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 30 pro 2013 19:39

Lui:
S631 a 634 je jedna a ta samá vzduchovka.
Jen u 634 je udělaná tzv.optimalizace výkonu.
634 má jednoduše- zkrácenou hlaveň 631,kratší píst,silnější pružinu,lepší těsnění pístu,
vodítko pístu,a pružiny,menší přepouštěcí kanálek, jinou pažbu.
Má to za následek vyšší výkon,ale taky větší kopání a nepřesnost.
O kvalitě výroby už ani nebudu psát.
Určitě nevěř tomu,že u S634 je nějaká lepší hlaveň,která by líp vedla diabolku. :)

Smudla: jasně,výměna pružiny a těsnění OK
Uživatelský avatar
Martin K
Příspěvky: 2079
Registrován: 27 srp 2012 08:32
Bydliště: 5 km od Nymburku

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Martin K » 30 pro 2013 19:46

No jo, az na tyhle vsechny "drobnosti" je to jedna a ta sama vzduchovka. Co tam tedy zustalo stejneho? Spoust a pojistka?
dycky STEYR
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 30 pro 2013 19:57

Noo, vezmeš 30let starou S631,koupíš pružinu a těsnění 634.
A s trochou dílenského vybavení máš S634 . :D
A možná lepší než je ta nová.
Ford79
Příspěvky: 151
Registrován: 06 zář 2011 23:18

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Ford79 » 30 pro 2013 20:13

nevim,co řešíte....z 631...634 neuděláš ani nevyměníš pružinu...mají rozdílnou délků i vnitřní průměr.......hlavně jsou ze stejného materialu a jsou navzájem zaměnitelné s tím rozdílem,že hlaveň z 634 je kratší cca 8 cm z důvodu toho,že se při vývojí 634 ohybaly při zlomení hlavně...tak jí o kus zkrátili
630-631 jsou dvě verze....model 77-terčovka,145-150m/s,má slabší pružinu a klasicka 630-631,ty mají silnější pružinu cca 170m/s......já osobně mám 630 model 77 z roku 1978 a v pohodě se trefuju na cca 25-30 m.ještě chci sehnat klasickou 631 kvůli drážkám na puškohled.....jo a 620 má stejný vnitřek jako 630/631
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 30 pro 2013 20:20

Ford79:
To si děláš legraci??
Nebo to myslíš vážně? :)
Ford79
Příspěvky: 151
Registrován: 06 zář 2011 23:18

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Ford79 » 30 pro 2013 21:27

proč bych si měl dělat legraci.....kolega z práce je vyučenej puškař v Uherskym Brodu...cca 10 let kompletoval 630-631,odcházel ze zbrojovky 2 roky po uvedení 634 na trh.........pružina 630/631 má rozměry-37 závitu,230mm,vnitřní 13 mm,venkovní 19 mm.........pružina 634 -32 závitu,215 mm,vnitřní 13 mm,venkovní 19 mm..............634 jsem měl vyrobenou ještě ve zbrojovce než komplet linku prodali na Slovensko.....a velké zklamání...je sice výkonější než 630/631 ale nedosahuje udávaných parametrů..16J-240m/s....měla slabých 12-13j a 215m/s...mám ještě Hatsan 70 ve 4,5 mm a ten mi dá cca 242m/s.......
Uživatelský avatar
dykmore
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 led 2008 12:58
Bydliště: Ostrava - Hrušov

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od dykmore » 30 pro 2013 21:36

Já jsem si doteď myslel, že hlaveň u 634 je zkrácená proto, aby diabolka (rychlejší než u 630/631) opustila hlaveň dříve, než než píst (rychlejší než u 630/631) narazí na předek pouzdra...
Pořádná bouchačka je z plastu a oceli, a nosí se v kydexovém pouzdru.
Ford79
Příspěvky: 151
Registrován: 06 zář 2011 23:18

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Ford79 » 30 pro 2013 21:51

někdo tu zanes fámu,že čím kratší hlaveň....tím by měl mít diabola větší ústovou rychlost,ale když vemeš jakoukoliv hlaveň z 618,620,622,624,625 a dáš jí na 630/631 tak se snížíš výkon......sám sem si vyzkoušel hlaveň z 634 na 630 a naměřil jsem cca 128 m/s.......a naopak hlaveň z 631 na 634ku...a měla 14,5j-235m/s
Uživatelský avatar
PEPAN
Příspěvky: 1695
Registrován: 11 říj 2009 22:19
Bydliště: z5 na 9

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od PEPAN » 30 pro 2013 21:52

Ford79 píše:nevim,co řešíte....z 631...634 neuděláš ani nevyměníš pružinu...mají rozdílnou délků i vnitřní průměr.......hlavně jsou ze stejného materialu a jsou navzájem zaměnitelné s tím rozdílem,že hlaveň z 634 je kratší cca 8 cm z důvodu toho,že se při vývojí 634 ohybaly při zlomení hlavně...tak jí o kus zkrátili
630-631 jsou dvě verze....model 77-terčovka,145-150m/s,má slabší pružinu a klasicka 630-631,ty mají silnější pružinu cca 170m/s......já osobně mám 630 model 77 z roku 1978 a v pohodě se trefuju na cca 25-30 m.ještě chci sehnat klasickou 631 kvůli drážkám na puškohled.....jo a 620 má stejný vnitřek jako 630/631
si z tebe asi kamarád dělal prdel, kdyby se hlaveň ohýbala, bude se ohýbat i kdyby měla 10cm
model 77 znamená že je vyrobena po roce 77 kdy proběhly nějaké změny_doteď nevím a nepoznal sem jaké. všechny mají kolem 170m/s.
s 620 je společná tak ta pružina a u novějších 620 i těsnění pístu- jediné 2 věci co jsou zaměnitelné, pak možná nějaký šroub na pažbu :lol:
630/1 a 634 jsou to samý, rozdíly nepatrné a předělat určitě jde, oříšek může být jen zmíněný kanálek. taky už bych znova novou 634 nekoupil ani náhodou, jednou stačilo :lol:
Nejde!Prostě NNe
Odpovědět