tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
Re: tuning Slavie 620 a 631
To je zajímavej poznatek. Nemám SLávku, mám od Franty z Opočna DUO 2 akorát je tam těsnění pístu a pružina ze 631.
Střílí to zajímavě . Ale praxe že by se nestačila roztočit střela mě nenapadla.
Střílí to zajímavě . Ale praxe že by se nestačila roztočit střela mě nenapadla.
Vzduchule DUO II od Franty Duška z Opočna
Alfa combat 9mm luger
Browning 6,35 - CZ
Slavia 631
GAMO Black Cat 1000
SPA - CP2 .177
Alfa combat 9mm luger
Browning 6,35 - CZ
Slavia 631
GAMO Black Cat 1000
SPA - CP2 .177
Re: tuning Slavie 620 a 631
To není o tom,že diabolka by se v hlavni nestihla roztočit.
To samozřejmě stihne v pohodě.
Při úpravách jde hlavně o to,co chceš získat-jestli větší přesnost a nebo
výkon(zvýšením výkonu přesnost mírně klesne).
Trychtýřek u kanálku bych nedělal,je to zbytečné.
Zbytek úprav je tady na foru docela obsáhle popsáno(je to vlastně takové předělání 631 na 634)+ nějaké doladění
Jinak pokud chceš lepší přesnost na 10m je lepší výkon mírně snížit a slavii doladit
(vůli v kloubu,odlehčit píst,PETtuning)
A taky není špatné místo klasických mířidel dát dioptr.
smudla: hlavně neupravuj to DUO II,je lepší ji nechat v originálu ,je to pěkný kousek.(větší výkon stejně není možné dostat)
To samozřejmě stihne v pohodě.
Při úpravách jde hlavně o to,co chceš získat-jestli větší přesnost a nebo
výkon(zvýšením výkonu přesnost mírně klesne).
Trychtýřek u kanálku bych nedělal,je to zbytečné.
Zbytek úprav je tady na foru docela obsáhle popsáno(je to vlastně takové předělání 631 na 634)+ nějaké doladění
Jinak pokud chceš lepší přesnost na 10m je lepší výkon mírně snížit a slavii doladit
(vůli v kloubu,odlehčit píst,PETtuning)
A taky není špatné místo klasických mířidel dát dioptr.
smudla: hlavně neupravuj to DUO II,je lepší ji nechat v originálu ,je to pěkný kousek.(větší výkon stejně není možné dostat)
Naposledy upravil(a) Mart776 dne 30 pro 2013 18:51, celkem upraveno 1 x.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Když se podívám do laufu HW tak tam jsou drážky hluboké jak brázdy na poli a je to jedna znejpřesnějších hlavní.Také čokovaná hlaveň tzv. ke konci zůžená je podle mě aby na tu diabolku drážky ješte více se přitlačily.No a když se podívám do 631 tak to je skoro SmoothTwist,akorát tam jakoby někdo škrábnul rýsovací jehlou nějaké spirály. 16 joulu tu diabolku prožene tohle hlavní bez roztočení,akorát ji trochu ošmirgluje po obvodu.
HW 100 T 177..+ Optisan Taipan 6-24x56SCB
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
Re: tuning Slavie 620 a 631
Samozřejmě že u HW 100 je drážkování hlavně uděláno kvalitněji(je to vyšší liga)
Ale to ještě neznamená,že u Slavie se diabolka v drážkách nevede(netočí) při
nějakých 12-16J.
Na stržení diabolky v hlavni Sl. potřebuješ o dost větší energii(odhaduji tak 50J a víc)
Ale to ještě neznamená,že u Slavie se diabolka v drážkách nevede(netočí) při
nějakých 12-16J.
Na stržení diabolky v hlavni Sl. potřebuješ o dost větší energii(odhaduji tak 50J a víc)
Re: tuning Slavie 620 a 631
Chtělo by to porovnat hlaveň 634 a 631 jestli mají rozdílné drážky.Kdybych chtěl vytunit Slávku tak na 631 bych dal hlaveň z 640,bude mít hlubší drážky(asi) anebo bych snížil výkon na 634. Měla by se zvýšit přesnost,byl by menší otřes při výstřelu.
HW 100 T 177..+ Optisan Taipan 6-24x56SCB
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
Re: tuning Slavie 620 a 631
Vzduchovka vubec nestrilela, bylo tam kozene tesneni pistu, a unavena pruzina. Vymenil jsem jenom pruzinu a tesneni.Mart776 píše:T
smudla: hlavně neupravuj to DUO II,je lepší ji nechat v originálu ,je to pěkný kousek.(větší výkon stejně není možné dostat)
Jinak je to fakt kus poctivyho zeleza - ktery je naveky.
Vzduchule DUO II od Franty Duška z Opočna
Alfa combat 9mm luger
Browning 6,35 - CZ
Slavia 631
GAMO Black Cat 1000
SPA - CP2 .177
Alfa combat 9mm luger
Browning 6,35 - CZ
Slavia 631
GAMO Black Cat 1000
SPA - CP2 .177
Re: tuning Slavie 620 a 631
Lui:
S631 a 634 je jedna a ta samá vzduchovka.
Jen u 634 je udělaná tzv.optimalizace výkonu.
634 má jednoduše- zkrácenou hlaveň 631,kratší píst,silnější pružinu,lepší těsnění pístu,
vodítko pístu,a pružiny,menší přepouštěcí kanálek, jinou pažbu.
Má to za následek vyšší výkon,ale taky větší kopání a nepřesnost.
O kvalitě výroby už ani nebudu psát.
Určitě nevěř tomu,že u S634 je nějaká lepší hlaveň,která by líp vedla diabolku.
Smudla: jasně,výměna pružiny a těsnění OK
S631 a 634 je jedna a ta samá vzduchovka.
Jen u 634 je udělaná tzv.optimalizace výkonu.
634 má jednoduše- zkrácenou hlaveň 631,kratší píst,silnější pružinu,lepší těsnění pístu,
vodítko pístu,a pružiny,menší přepouštěcí kanálek, jinou pažbu.
Má to za následek vyšší výkon,ale taky větší kopání a nepřesnost.
O kvalitě výroby už ani nebudu psát.
Určitě nevěř tomu,že u S634 je nějaká lepší hlaveň,která by líp vedla diabolku.
Smudla: jasně,výměna pružiny a těsnění OK
Re: tuning Slavie 620 a 631
No jo, az na tyhle vsechny "drobnosti" je to jedna a ta sama vzduchovka. Co tam tedy zustalo stejneho? Spoust a pojistka?
dycky STEYR
Re: tuning Slavie 620 a 631
Noo, vezmeš 30let starou S631,koupíš pružinu a těsnění 634.
A s trochou dílenského vybavení máš S634 .
A možná lepší než je ta nová.
A s trochou dílenského vybavení máš S634 .
A možná lepší než je ta nová.
Re: tuning Slavie 620 a 631
nevim,co řešíte....z 631...634 neuděláš ani nevyměníš pružinu...mají rozdílnou délků i vnitřní průměr.......hlavně jsou ze stejného materialu a jsou navzájem zaměnitelné s tím rozdílem,že hlaveň z 634 je kratší cca 8 cm z důvodu toho,že se při vývojí 634 ohybaly při zlomení hlavně...tak jí o kus zkrátili
630-631 jsou dvě verze....model 77-terčovka,145-150m/s,má slabší pružinu a klasicka 630-631,ty mají silnější pružinu cca 170m/s......já osobně mám 630 model 77 z roku 1978 a v pohodě se trefuju na cca 25-30 m.ještě chci sehnat klasickou 631 kvůli drážkám na puškohled.....jo a 620 má stejný vnitřek jako 630/631
630-631 jsou dvě verze....model 77-terčovka,145-150m/s,má slabší pružinu a klasicka 630-631,ty mají silnější pružinu cca 170m/s......já osobně mám 630 model 77 z roku 1978 a v pohodě se trefuju na cca 25-30 m.ještě chci sehnat klasickou 631 kvůli drážkám na puškohled.....jo a 620 má stejný vnitřek jako 630/631
Re: tuning Slavie 620 a 631
Ford79:
To si děláš legraci??
Nebo to myslíš vážně?
To si děláš legraci??
Nebo to myslíš vážně?
Re: tuning Slavie 620 a 631
proč bych si měl dělat legraci.....kolega z práce je vyučenej puškař v Uherskym Brodu...cca 10 let kompletoval 630-631,odcházel ze zbrojovky 2 roky po uvedení 634 na trh.........pružina 630/631 má rozměry-37 závitu,230mm,vnitřní 13 mm,venkovní 19 mm.........pružina 634 -32 závitu,215 mm,vnitřní 13 mm,venkovní 19 mm..............634 jsem měl vyrobenou ještě ve zbrojovce než komplet linku prodali na Slovensko.....a velké zklamání...je sice výkonější než 630/631 ale nedosahuje udávaných parametrů..16J-240m/s....měla slabých 12-13j a 215m/s...mám ještě Hatsan 70 ve 4,5 mm a ten mi dá cca 242m/s.......
Re: tuning Slavie 620 a 631
Já jsem si doteď myslel, že hlaveň u 634 je zkrácená proto, aby diabolka (rychlejší než u 630/631) opustila hlaveň dříve, než než píst (rychlejší než u 630/631) narazí na předek pouzdra...
Pořádná bouchačka je z plastu a oceli, a nosí se v kydexovém pouzdru.
Re: tuning Slavie 620 a 631
někdo tu zanes fámu,že čím kratší hlaveň....tím by měl mít diabola větší ústovou rychlost,ale když vemeš jakoukoliv hlaveň z 618,620,622,624,625 a dáš jí na 630/631 tak se snížíš výkon......sám sem si vyzkoušel hlaveň z 634 na 630 a naměřil jsem cca 128 m/s.......a naopak hlaveň z 631 na 634ku...a měla 14,5j-235m/s
Re: tuning Slavie 620 a 631
si z tebe asi kamarád dělal prdel, kdyby se hlaveň ohýbala, bude se ohýbat i kdyby měla 10cmFord79 píše:nevim,co řešíte....z 631...634 neuděláš ani nevyměníš pružinu...mají rozdílnou délků i vnitřní průměr.......hlavně jsou ze stejného materialu a jsou navzájem zaměnitelné s tím rozdílem,že hlaveň z 634 je kratší cca 8 cm z důvodu toho,že se při vývojí 634 ohybaly při zlomení hlavně...tak jí o kus zkrátili
630-631 jsou dvě verze....model 77-terčovka,145-150m/s,má slabší pružinu a klasicka 630-631,ty mají silnější pružinu cca 170m/s......já osobně mám 630 model 77 z roku 1978 a v pohodě se trefuju na cca 25-30 m.ještě chci sehnat klasickou 631 kvůli drážkám na puškohled.....jo a 620 má stejný vnitřek jako 630/631
model 77 znamená že je vyrobena po roce 77 kdy proběhly nějaké změny_doteď nevím a nepoznal sem jaké. všechny mají kolem 170m/s.
s 620 je společná tak ta pružina a u novějších 620 i těsnění pístu- jediné 2 věci co jsou zaměnitelné, pak možná nějaký šroub na pažbu
630/1 a 634 jsou to samý, rozdíly nepatrné a předělat určitě jde, oříšek může být jen zmíněný kanálek. taky už bych znova novou 634 nekoupil ani náhodou, jednou stačilo
Nejde!Prostě NNe