
Pokus omyl to je, protože stejně nevíš, jakou máš nastavit sílu na bicí pružině. Já jsem schopen pružinou nastavit 16J při jakémkoliv tlaku. Ale cílem je nastavit tlak v regulátoru a bicí pružinu tak, aby to v 16J dalo co nejvíce konzistentních výstřelů.
Jinak nechápu, proč to dělali složitě pomocí rozebrání regulátoru a vyjmutí kuličky, když stačilo přitáhnout imbusem přítlak na pružiny regulátoru a tím ho nastavit třeba na 120bar... Pak když doplní kartuši na 120 bar, tak se to bude chovat jako bez regulátoru...
Origo kroužek v regulátoru se rozhodně nikam do otvoru nedostane, natož se dostat k čípku a ten brzdit, je to měkká guma a to by bylo po něm při těch tlacích po pár výstřelech. Ten kroužek tam jenom vymezuje kuličku, ta to těsní kov o kov, přišel na to i ten Polák. Ten gumový kroužek má prakticky neomezenou životnost, protože tam na něj vlastně nic netlačí nebo aspoň nevím, že by ho kdy někdo měnil.
Že to bude fungovat i s jinou kuličkou je jasné, otázka je co se tím vlastně dosáhne?
Nějaké rychlejší plnění (natož poznatelně) nemůžu brát, protože na manometru vidím, že natlakování regulátoru po výstřelu je otázka desetin vteřiny.
Já jsem všemi deseti pro každou dobrou myšlenku a cokoliv smysluplného, ale ne pro úpravu za každou cenu, která nic nepřinese, kromě placebo efektu.
