
Slavia 620
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Ďakujem za odpoveď.A ktoré diely by mohli pasovať zo S630,631 do S620
?

22.lr
Slavia 631
slavia 620
IZ22 Baikal
VZ.47
Slavia 631
slavia 620
IZ22 Baikal
VZ.47
-
- Příspěvky:268
- Registrován:15 zář 2010 23:16
- Bydliště:Kousek od Brna, okres Blansko
Re: Slavie 620
Asi tě zklamu, ale z těch dílů, které ti chybí asi žádný. S630 a S631 jsou úplně odlišné zbraně, jak systémem napínání, tak spoušťovým mechanizmem. Možná by šlo použít vodítko pružiny pokud bude mít odpovídající průměr. Muška a těsnění by se snad daly sehnat (nebo při nejhorším vyrobit) a ten záchyt napínací páky (pos. 11) by měl jít udělat z kousku plechu - řezat, ohýbat, vrtat a pilovat - je ale otázkou co na něj bylo původně použito za materiál, abys docílil stejné výdrže. Jen by ti ten díl někdo musel nafotit, změřit a okótovat. Musím ale předem říct, že mě se kvůli tomu moji Slávinku moc rozebírat nechce
Spíš bych se zkusil poohlídnout po náhradních dílech na Slávii 625. Tam by těch podobných dílů mohlo být víc, protože S625 ze S620 vychází. Mám ale obavu, že i na tuto vzduchovku budou ND problém. EDIT: S625 vychází ze S618. Omlouvám se za mystifikaci. Díky PEPANe
Další reálná možnost je zkusit někde sehnat jinou polokompletní S620 a procesem kanibalizace poskládat ze 2 šrotů jednu funkční vzduchovku

Spíš bych se zkusil poohlídnout po náhradních dílech na Slávii 625. Tam by těch podobných dílů mohlo být víc, protože S625 ze S620 vychází. Mám ale obavu, že i na tuto vzduchovku budou ND problém. EDIT: S625 vychází ze S618. Omlouvám se za mystifikaci. Díky PEPANe

Další reálná možnost je zkusit někde sehnat jinou polokompletní S620 a procesem kanibalizace poskládat ze 2 šrotů jednu funkční vzduchovku

Naposledy upravil(a) Sharpshooter CZ200 S dne 16 říj 2011 09:00, celkem upraveno 2 x.
Dopřej mi,Pane,abych v boji,který jde životem,našel odvahu udeřit a mám-li vyhrát,dej,aby to bylo podle zákonů a aby se pravda a čest udržely vysoko a mám-li prohrát,abych našel sílu a odvahu postavit se u cesty a pozdravit vítěze,když půjde kolem.Amen.
Re: Slavie 620
Nějaký díly ještě mam, myslím že cokjoli vyjma pružin a šroubů..
625 vychází z 618 ne? je to takový mrňous. jinak těsnění by mělo jít použít z 630, i pružina ale to je asi tak vše
625 vychází z 618 ne? je to takový mrňous. jinak těsnění by mělo jít použít z 630, i pružina ale to je asi tak vše
Nejde!Prostě NNe
-
- Příspěvky:268
- Registrován:15 zář 2010 23:16
- Bydliště:Kousek od Brna, okres Blansko
Re: Slavie 620
Máš pravdu. Sypu si popel na hlavu a omlouvám se za mystifikaci. S625 vychází ze S618. Nějak mám v těch číslech chaos...
Dopřej mi,Pane,abych v boji,který jde životem,našel odvahu udeřit a mám-li vyhrát,dej,aby to bylo podle zákonů a aby se pravda a čest udržely vysoko a mám-li prohrát,abych našel sílu a odvahu postavit se u cesty a pozdravit vítěze,když půjde kolem.Amen.
Re: Slavie 620
Jestli to teda dobře chápu, mělo by jít do 618 těsnění a brko z 630/1?
-
- Příspěvky:268
- Registrován:15 zář 2010 23:16
- Bydliště:Kousek od Brna, okres Blansko
Re: Slavie 620
To spíš ze S625, ale 100% to nevím, bo jsem v ruce nedržel ani jednu z nich...
Pružina ze S630 jde narvat do S620.
Kdybych zas kecal blbosti, tak mě někdo znalejší opravte
Pružina ze S630 jde narvat do S620.
Kdybych zas kecal blbosti, tak mě někdo znalejší opravte

Dopřej mi,Pane,abych v boji,který jde životem,našel odvahu udeřit a mám-li vyhrát,dej,aby to bylo podle zákonů a aby se pravda a čest udržely vysoko a mám-li prohrát,abych našel sílu a odvahu postavit se u cesty a pozdravit vítěze,když půjde kolem.Amen.
Re: Slavie 620
Tak to nechám tak a nechám si to na náhradné dieli
pretože ja mám ešte jednu kompletnú S620
len by to chcelo generalku.Neviete mi poradiť postup a ako čo treba vymeniť
,čo všetko musím kúpiť aby som to zgenerálkoval
? (mám namysli diely,tesnenia,a i.).




22.lr
Slavia 631
slavia 620
IZ22 Baikal
VZ.47
Slavia 631
slavia 620
IZ22 Baikal
VZ.47
Re: Slavie 620
a kdyby jste nahodou nemohly sehnat to kožené těsnění, tak ho mají v každém pořádném cykloobchodě. Patří totiž do staré dobré pumpičky a stojí 6 Kč. Hned jsem si jich 5 vzal
slavia 630,631, tau-6, drulov DU10, markham ''king''single shot, Webley Mk.III , Webley senior, BSA meteor, Diana mark IV a dalsi anglicanky
Re: Slavie 620
Ale mám jiný problém. Mám jich několik ale jedna znich vůbec nemá výkon, teda oproti jiným S620. Přitom pěkně kope, takže pružina je dobrá. měl jsem ji rozebranou a těsnění je tam nové-dobré. Nemá někdo typ co stím?
slavia 630,631, tau-6, drulov DU10, markham ''king''single shot, Webley Mk.III , Webley senior, BSA meteor, Diana mark IV a dalsi anglicanky
Re: Slavie 620
ee, do toho prcka nic z 630/631 nedostanešAnnifry píše:Jestli to teda dobře chápu, mělo by jít do 618 těsnění a brko z 630/1?

to riso2504:
do slavie 620 ti půjde ze současné výroby nanejvýš pružina ze 630/631,vodítko pružiny, těsnění hlavně (ale v originále je tam kůže, ne O-kroužek) a možná plastové těsnění pístu (pokud je to někde z konce výroby). To ale nemohu posoudit, mám 2 ks rok 61 a 64 a obě mají kožené těsnění.
Podle mě je to vzduchovka spíš na zrestaurování a pověšení na zeď k ostatním.
Re: Slavie 620
to retrros:
když ucpeš palcem hlaveň (bez diabolky) a vystřelíš, natlakuje, nebo ne?
když ucpeš palcem hlaveň (bez diabolky) a vystřelíš, natlakuje, nebo ne?
Re: Slavie 620
kůže chce taky mazat, na diesling s**t i kdyby tam nějaký byl tak ta kůže to v poho vydrží, navíc je vzduchovka tišší. vydrží to i silon v 630
další věc je že co já vim tak ta kůže je lepší po zaběhnutí, my sme v 618 kdysi měnily a totálně ji to doj**balo- před tím sundavala hrdličky, potom neprostřelila krabici, teď asi po 10 letech se to snad pomalu lepší
další věc je že co já vim tak ta kůže je lepší po zaběhnutí, my sme v 618 kdysi měnily a totálně ji to doj**balo- před tím sundavala hrdličky, potom neprostřelila krabici, teď asi po 10 letech se to snad pomalu lepší
Nejde!Prostě NNe
Re: Slavie 620
u 620ky je těsnění k pístu přišroubované zápustnym šroubem M5, je tam kovová podložka s osazením, kožený kroužek a těsnění. Když je ta nová kůže těsnění silnější nebo větší ten kroužek, je moc veliké tření a píst se hodně brzdí ve válci. Potom to sotva fluše 

Re: Slavie 620
Určitě proběhne renovace, protože předchozí majitel jí ošetřil nějakou syntetickou barvou - ta pujde samozřejmě dolů. Pažba je u "botky" dost poškozená, ale jinak kupodivu střílí a poměrně dobře. Ještě řeším nějaký černění. No aspoň si má člověk s čím hrát. 

-
- Příspěvky:268
- Registrován:15 zář 2010 23:16
- Bydliště:Kousek od Brna, okres Blansko
Re: Slavie 620
Vidíš, máš zábavu na dlouhý zimní večery.
Jinak - kožený těsnění by se před výměnou mělo nechat navlhčit. Já jsem se s tím nepáral, do špuntu od PETky dal nový těsnění (pumpičkový s vyseknutou větší dírou) a těsnění hlavně (to jsem vysekl z kůže), zalil olejem a nechal přes noc "louhovat". Jinak u Slávie 620 doporučuju mazat všechny pohyblivý díly vazelínou (neboli MAZACÍM TUKEM aby někdo zase neslovíčkařil), protože žádný precizní a citlivý díly v ní nejsou. Použil jsem nějakou letitou automobilovou vazelínu, označení z hlavy nevím, ale byla do bíla tzn. žádná obyčejná vazelína na ložiska. Na spoušť, čepy napínací páky, čep a záchyt hlavně stačí nanést slabou vrstvu, na pružině, pístu a válci jsem s vazelínou nešetřil - po zkompletování stačí dát ze 2 rány naprázdno a co je navíc vyletí hlavní ven a s dieslingem problémy nemám.
Jinak na olej u Slávie vesele zapomeňte, krom přetření kovu z vnějšku. Způsobuje diesling a rychle vysychá. Já jsem na své Slávii (r.v. 1967) dělal generálku předloni, do té doby nebyla nikdy rozložená a po těch 42 letech byla ve válci originální vazelína, která pořád mazala. Po oleji za rok nebude ani památky
Jinak - kožený těsnění by se před výměnou mělo nechat navlhčit. Já jsem se s tím nepáral, do špuntu od PETky dal nový těsnění (pumpičkový s vyseknutou větší dírou) a těsnění hlavně (to jsem vysekl z kůže), zalil olejem a nechal přes noc "louhovat". Jinak u Slávie 620 doporučuju mazat všechny pohyblivý díly vazelínou (neboli MAZACÍM TUKEM aby někdo zase neslovíčkařil), protože žádný precizní a citlivý díly v ní nejsou. Použil jsem nějakou letitou automobilovou vazelínu, označení z hlavy nevím, ale byla do bíla tzn. žádná obyčejná vazelína na ložiska. Na spoušť, čepy napínací páky, čep a záchyt hlavně stačí nanést slabou vrstvu, na pružině, pístu a válci jsem s vazelínou nešetřil - po zkompletování stačí dát ze 2 rány naprázdno a co je navíc vyletí hlavní ven a s dieslingem problémy nemám.
Jinak na olej u Slávie vesele zapomeňte, krom přetření kovu z vnějšku. Způsobuje diesling a rychle vysychá. Já jsem na své Slávii (r.v. 1967) dělal generálku předloni, do té doby nebyla nikdy rozložená a po těch 42 letech byla ve válci originální vazelína, která pořád mazala. Po oleji za rok nebude ani památky

Dopřej mi,Pane,abych v boji,který jde životem,našel odvahu udeřit a mám-li vyhrát,dej,aby to bylo podle zákonů a aby se pravda a čest udržely vysoko a mám-li prohrát,abych našel sílu a odvahu postavit se u cesty a pozdravit vítěze,když půjde kolem.Amen.