Ahoj Kesi. Teď se dívám, že je tu ode mne očekávána nějaká reakce na můj puškohled a jeho kvality.
Za prvé bych rád uvedl, že rozhodně NEJSEM odborníkem v této oblasti. Mám zkušenosti pouze s několika optikami v cenách od 300,- Kč do 12000,-. Pak několik pradávných setkání a pár pohledů přes něco "onačejšího". Můj názor tudíž NELZE považovat za "kalibrační".
Takže - co říct? Při srovnání s několika NS různých úrovní a s nějakými "značkami" v obdobných cenách jsem nabyl subjektivního pocitu, že tohle stojí za to koupit. Takže řekněme, že můj názor pravděpodobně koresponduje s názorem Josefa Krtičky.
Vlastně to bylo ještě trochu jinak. Koupil jsem synovi tohle:
http://www.aczshop.cz/store/goodsdetail ... VO-SCOC-04 na levnou vzduchovku a obraz mne vyloženě překvapil. Pak jsem zjistil, že to i drží nástřel a je tím hodně dobře vidět za šera. Teprve poté jsem prolezl web a zjišťoval, co je to vlastně za výrobce. Když jsem objevil, že je to značková čínská výroba (ano, tak se výrobce hrdě tváří a já to nijak nekomentuji), která zjevně vyrábí pro kdekoho pod značkou, jakou si kdo objedná, ale dodává překvapivě i pod vlastním jménem, řekl jsem si, že je na čase uznat i Čínu, coby existující zemi, kde nemusí za každou cenu docházet jen k výrobě zmetků. Následně jsem si pořídil o něco lepší variantu i pro sebe. Tuhle:
http://www.aczshop.cz/store/goodsdetail ... VO-SCOM-08