Patrik V píše:Přiznávám , že technicky vzduchovkám nerozumim ani z 5% co Alexus. To je prostě fakt.
Ale na to, aby si člověk udělal o věci obrázek, nemusí znát vzduchovky. Alexi, promiň, ale úroveň tédle debaty se díky tobě dostala někam do howen.
Tato debata už není o Dianě, je to stejně debilní, jako když se 2 rádoby fotografové hádaj jesi je lepší Canon nebo Nikon.....
Fakt špatný...
No že se dostala někam to fakt nevím, a že je lepší Canon o tom jsem jako rádoby fotograf přesvědčený od svých 15ti let.
A proč není duležité aby člověk znal vzduchovky aby si udělal obrázek ???
Spíš si uděla zakladatel obrázek o tom jak všichni co nemají Dianu proti ní mají hemzy. To je stejné jako u týpka co se prohání ve škodilaku ale do mergla by nesednul protože někde na fóru se napsalo že tomu blbne motor.
A večer když už mně mladá honila do postele tak si pročetla tohle vlákno a řekla jediné, ten Patrik ten se té vzduchovky musí asi zbavit že jo ???
O tom si udělala obrázek moje mladá - a ta zbraně vyloženě nějak nemusí.
Pokud někoho bolí že jsem sem dal ceny na kolik přijde vzduchovka z B.A.R. tak potom "fůůů fůůů fůůů" ať to nebolí.
Add Prasklá pružina v Dianě ( proč ne , mě rupla pružina kdysi ve FWB hned po vybalení z balíku )
Add Ožvejkaná lišta montáže .... co jsem tam dočetl tak primárně přitáhnul šroub mimo otvor v liště - protože se bál aby mu puškohled neběhal - a známá věc je že tvrdej šrou se ti do běžného kusu konstrukčního železa při dobré opoře má tendenci zavrtat. Na svojiDianě jsem měnil montáž asi tak 10 krát ( jednou Delta s 1" oky pote Delta s 30mm oky - zase 1" pak Falcon 30mm - pak zase 1" pak na ni sedel kolimator pak zase - - - - to je jedno co ... ožvejkaná není.