Já reagoval na tohle.Tu v hlavni vytáhneš když ji otočíš o 180stupnů tak jde vytáhnout.
tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Air Arms EV2 MK4 / Optisan CP 10x32P mil-MH10x
Slavie 620, Slavie 630
Je lepší to blbě dělat, než o tom chytře kecat.
Slavie 620, Slavie 630
Je lepší to blbě dělat, než o tom chytře kecat.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
hoď sem fotku tvého problému (ty dvě zarážky) a pak budem chytřejší.
QB 78 + CHRONO
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Ahoj,předělal jsem S631v77. Koupil jsem pouzdro s rybinou,píst a pružinu na S634.Jinak vše zůstalo původní.Všechno pasuje, ale je třeba proříznout hlubší drážku do dřeva pro hlaveň při natahování.Střílí to dobře,průraznost se o dost zvýšila,ale je to také tím že je všechno nové.Větší kopání při výstřelu nepozoruji.Optika 4x20 za 90kč u prodejců co objíždějí města.Je to lepší než mířidla.Cena za materiál kolem 1500kč.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Tak sem koupil chrono a měřil a měřil..............
Slavie 630/1 (nový typ s gumovým těsněním) = 9J s exact 4.52 (0.54g)
Slavia 630/1 (s pístem ze s634) = 12J s exact 4.52 (0.54g)
Hatsan 80 (starý 3 roky a nebylo na něj sáhnuto) = 15.5J s exact 4.52 (0.54g)
Pumpmaster 760 na 10pump = 4.5J
Pumpmaster 760 na 5pump = 2.5J
Hatsan překvapil
Slavie 630/1 (nový typ s gumovým těsněním) = 9J s exact 4.52 (0.54g)
Slavia 630/1 (s pístem ze s634) = 12J s exact 4.52 (0.54g)
Hatsan 80 (starý 3 roky a nebylo na něj sáhnuto) = 15.5J s exact 4.52 (0.54g)
Pumpmaster 760 na 10pump = 4.5J
Pumpmaster 760 na 5pump = 2.5J
Hatsan překvapil
QB 78 + CHRONO
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Dobry den, predom sa ospravedlnujem ak tu niekde je ina tema alebo problematika ale som zbezne prebehol forum a dal som par fraz hladat aj do search ale nikde som nic nenasiel tak snad mi neodtrhnete hlavu
Nasiel som staru slaviu po otcovi 631, ktoru som rozbehal, a chel som na nu namontovat montaz a puskohlad, avsak dana slavia nema drazky na uchopenie montaze s puskohladom. Da sa s tym nieco robit ? Dakujem
Nasiel som staru slaviu po otcovi 631, ktoru som rozbehal, a chel som na nu namontovat montaz a puskohlad, avsak dana slavia nema drazky na uchopenie montaze s puskohladom. Da sa s tym nieco robit ? Dakujem
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Nejjednodužší je, si pořídit nové pouzdro. Rovnou bych vzal na s634 - stojí 665,- ideální pro další tuning (zkrácení pístu), nemusem by si pak už probrušovat drážku pro nátah v pouzdře a zmenšovat připouštěcí kanálek.
QB 78 + CHRONO
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Svaty:tato Slavia bez drážek je už z fabriky dělaná jako čistá terčovka.Má přepouštěcí kanálek 3,5 mm,ostatní mají větší,tuším 4 mm.Teď jsem dodělal rekonstrukci své 631 model 77 Lux,za cca 600 Kč jsem koupil píst s těsněním-nový provedení,tj.s černým těsněním,nový péro-dnes už šunt z U.B.a dal jsem tzv.PET tuning,tj,částečně obalil péro v pístu plastem z petflaše.Je teda potřeba ve válcu probrousit drážku pro natahování cca o 5 mm směrem dozadu,jinak záchyt nezachytne píst.No a výsledek,výstřel je takový měkký tichý prc,diabolka v lapaču dělá větší ránu.Zkouška na 12 m,4 půllitrový plechovky plný vody za sebou-S 630 2 měsíce starý péro a píst s bílým těsněním prostřelila 2 plechovky,ve 3.zůstala,S 631 mod 77 černý těsnění,měsíc starý péro prostřelila 3 plechovky,ve 4 zůstala,S 634 prostřelila všechno.S JSB Straton.Dno velkýho spreyu-634 durch a jakoukoli diabolkou,631 se Stratonem protrhne,ale ne durch,630 jen důlek.Takže,to co máš ty je škoda skurvit.
Akorát nevím,co ten Linuxman tady píše za hovadiny o válcu 634 a skracování pístu.
PS: pokud do ní dáš píst novýho provedení,je potřeba asi o 3 mm probrousit vepředu pažbu v místě,kde se dotýká táhýlko pojistky lámání hlavně,nátah tohoto pístu je trošku dál,než u starýho.A jestli chceš klepača 634,tak si kup 634 a neprzni si tuto lufinu.
Akorát nevím,co ten Linuxman tady píše za hovadiny o válcu 634 a skracování pístu.
PS: pokud do ní dáš píst novýho provedení,je potřeba asi o 3 mm probrousit vepředu pažbu v místě,kde se dotýká táhýlko pojistky lámání hlavně,nátah tohoto pístu je trošku dál,než u starýho.A jestli chceš klepača 634,tak si kup 634 a neprzni si tuto lufinu.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Pokud vím, tak on na ni chtěl dát nějakým způsobem optiku a to nejde jinak než vyfrézovat rybinu, ale to by bylo finančně nevýhodné, pokud by si to neudělal sám a to dost pochybuju že by to udělal přesně !! Takže nezbývá nic jiného než dát jiné pouzdro už s rybinou, nové na s630/631 680kč a pouzdro na s634 stojí 665kč pořád nechápeš??
Kdyby chtěl tunit, tak stejně musí probrušovat (prodloužit) drážku v tom starém pouzdře, u pouzdra ze s634 už by to dělat nemusel a ještě by 20-30,- korun ušetřil !! Starý píst samozdřejmně nemuzí zkracovat a může si koupit rovnou píst nový ze 634, použít levnou pružinu ze s630/631 a s pístem ze 634 bude mít cca 12-13J oproti momentálním cca7J
Tohle nejsou jen doměnky, ale fakta které mám osobně vyzkoušené a změřené na chronu a né na plechovkách bůh ví od čeho !!
Kdyby chtěl tunit, tak stejně musí probrušovat (prodloužit) drážku v tom starém pouzdře, u pouzdra ze s634 už by to dělat nemusel a ještě by 20-30,- korun ušetřil !! Starý píst samozdřejmně nemuzí zkracovat a může si koupit rovnou píst nový ze 634, použít levnou pružinu ze s630/631 a s pístem ze 634 bude mít cca 12-13J oproti momentálním cca7J
Tohle nejsou jen doměnky, ale fakta které mám osobně vyzkoušené a změřené na chronu a né na plechovkách bůh ví od čeho !!
QB 78 + CHRONO
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Nevím,jestli jsi to četl dobře,ale psal jsem mu,aby nekurvil to nejlepší na přesný střílení,co v U.B.vyrobili a místo předělávání, aby si na velkou ránu pořídil origo 634.S tím skracováním pístu jsi mě pobavil,opravdu.Takový věci dělají socky,co nemají pětibábu na novej píst,ne?Jak dlouho vydrží zkácená,vařená ta středová kulatina,co ju chytá záchyt pístu?
Asi su blbé,páč tomu tvýmu blábolu od půlky dolů nerozumím.Takže,koupí si válec 634,tím ušetří 20-30 Kč,asi na elektrice,protože probroušení flexkou o 5 mm je náročný na odběr elektriky,jinak nevím kde by mohl ušetřit,dá do něho píst 634,aby nemusel zkracovat ten původní,dá do toho péro z 631 a bude mít až 13 Joule.A pak ses posral v kině,ne?Nebo možná já..A když už bude mít píst a válec z 634,proč tam nedat origo 634 péro?Jo vlastně jo,kvůli tomu tuningu.Mít scíplý péro a těšit se z toho,jak jsem se všema vym.dal.Bomba
Asi su blbé,páč tomu tvýmu blábolu od půlky dolů nerozumím.Takže,koupí si válec 634,tím ušetří 20-30 Kč,asi na elektrice,protože probroušení flexkou o 5 mm je náročný na odběr elektriky,jinak nevím kde by mohl ušetřit,dá do něho píst 634,aby nemusel zkracovat ten původní,dá do toho péro z 631 a bude mít až 13 Joule.A pak ses posral v kině,ne?Nebo možná já..A když už bude mít píst a válec z 634,proč tam nedat origo 634 péro?Jo vlastně jo,kvůli tomu tuningu.Mít scíplý péro a těšit se z toho,jak jsem se všema vym.dal.Bomba
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Božíčku, chlape, Ty si vostrej jako břitva.
Klobouk dolů.
Ty mušíš bejt fakt megadrsnej týpek.
Klobouk dolů.
Ty mušíš bejt fakt megadrsnej týpek.
AA S400F cal.177 + Taipan 6-24x56 SCB EX
FX Typhoon cal.22 + Viper 8-32x60 SCB
AA ProSport cal.22 + Viper 10x44 SCB EX
Diana 52 cal.22 + Viper 10x44SCB EX
CZ 200 + Taipan 9-24x56 SCCB EX
SPA PR900W cal.4,5mm
A několik veteránů typu Diana 27, Slavia 613...
FX Typhoon cal.22 + Viper 8-32x60 SCB
AA ProSport cal.22 + Viper 10x44 SCB EX
Diana 52 cal.22 + Viper 10x44SCB EX
CZ 200 + Taipan 9-24x56 SCCB EX
SPA PR900W cal.4,5mm
A několik veteránů typu Diana 27, Slavia 613...
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Já osobně řezal proto, že za 500 koupím celou slávii tak mi to přišlo nepatřičný kupovat píst.
jiná věc je když mam jednu pušku a jeden píst pak je lepší dokoupit a můžeš pak kdykoli předělat pušku zpět.. nevim co řešíte za ničení pušky
jiná věc je když mam jednu pušku a jeden píst pak je lepší dokoupit a můžeš pak kdykoli předělat pušku zpět.. nevim co řešíte za ničení pušky
Nejde!Prostě NNe
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
dudy píše:Božíčku, chlape, Ty si vostrej jako břitva.
Klobouk dolů.
Ty mušíš bejt fakt megadrsnej týpek.
Nejde!Prostě NNe
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
No povodne som tam chcel dat optiku, avsak som netusil ze by to mohla byt skoda prerabat. Urcite si rad necham poradit.
Vzduchovku mam este jednu (tiez po otcovi) ktora mala zlomenu pazbu a je to nejak uchytene spolu zelezom ked vidim to prevedenie tak mam pocit ze to je otcova robota, ale nemam ponatie co je to zac.... v kazdom pripade je funkcna .nafotim a hodim sem foto ci mi niekto nebude vediet poradit co je to za vzduchovku. Mozno dam optiku na tu druhu... ak to nebude tiez skoda ako pri tejto 631ke nakolko ani ta nema rybinu myslim.... ale som si uz neni isty musim ist na dom sa na to pozriet... (optiku som dostal od kamarata Delta 4x32 AO duplex, neviem na co ine ako na vzduchovku to nahodit) 3 vzduchovku nemam v plane kupovat zatial.
Vzduchovku mam este jednu (tiez po otcovi) ktora mala zlomenu pazbu a je to nejak uchytene spolu zelezom ked vidim to prevedenie tak mam pocit ze to je otcova robota, ale nemam ponatie co je to zac.... v kazdom pripade je funkcna .nafotim a hodim sem foto ci mi niekto nebude vediet poradit co je to za vzduchovku. Mozno dam optiku na tu druhu... ak to nebude tiez skoda ako pri tejto 631ke nakolko ani ta nema rybinu myslim.... ale som si uz neni isty musim ist na dom sa na to pozriet... (optiku som dostal od kamarata Delta 4x32 AO duplex, neviem na co ine ako na vzduchovku to nahodit) 3 vzduchovku nemam v plane kupovat zatial.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Pouzdro na s634 stojí v czub 665,-juris píše:Nevím,jestli jsi to četl dobře,ale psal jsem mu,aby nekurvil to nejlepší na přesný střílení,co v U.B.vyrobili a místo předělávání, aby si na velkou ránu pořídil origo 634.S tím skracováním pístu jsi mě pobavil,opravdu.Takový věci dělají socky,co nemají pětibábu na novej píst,ne?Jak dlouho vydrží zkácená,vařená ta středová kulatina,co ju chytá záchyt pístu?
Asi su blbé,páč tomu tvýmu blábolu od půlky dolů nerozumím.Takže,koupí si válec 634,tím ušetří 20-30 Kč,asi na elektrice,protože probroušení flexkou o 5 mm je náročný na odběr elektriky,jinak nevím kde by mohl ušetřit,dá do něho píst 634,aby nemusel zkracovat ten původní,dá do toho péro z 631 a bude mít až 13 Joule.A pak ses posral v kině,ne?Nebo možná já..A když už bude mít píst a válec z 634,proč tam nedat origo 634 péro?Jo vlastně jo,kvůli tomu tuningu.Mít scíplý péro a těšit se z toho,jak jsem se všema vym.dal.Bomba
Pouzdro na s630 stojí v czub 721,-
Pouzdro na s631 stojí v czub 686,-
Proto sem psal že ušetří a navíc mu odpadne zbytečné probrušování poudra u s630/631
Nepsal nic o zvyšování výkonu, ale jen o kukru ! Samozdřejmně že koupit hotový píst na s634 je nejschůdnější řešení, ale jsou tu lidi co si holt nechali kousek starého pístu ubrat a upravit na nové těsnění, nevidím v tom žádný problém !
A to že u takto upravené zbraně použiješ pružinu ze s630/631 která stojí 31,- místo 292,- (s634), když se nehoníš za maximálním výkonem, je to takový kompromis - přesnost s631, ale výkon vyšší cca o 5J - Navíc ti to nerozkope optiku tak brzo jako s pružinou ze s634
Nevím co na tom nechápeš a už vůbec nechápu co si na té slávii bez rybiny zkurví ??! podle mě nic, když mu všechny vyměněné díly zůstanou !!
Samozdřejmě ideálně by si mohl koupit nové tělo, píst i pružinu ze s634 a má za 1452,- takřka plnohodnotnou s634+náhradní díly.
Miluju rady debilů stylu - nech to tak a kup si rovnou novou s634
Mě osobně se v tom baví vrtat a vylepšovat. Projet chronem a zjistit zda to bylo k něčemu dobré nebo nikoli. Prostě kdo si hraje nezlobí.
QB 78 + CHRONO