tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
Re: tuning Slavie 620 a 631
Pokud prosím můžeš,tam mi změř rychlost diabolky.Pokud nemáš Chrony,tak zkus jestli by jsi prostřelil nějakou desku tak jako před tuningem,nebo aspoň změř hloubku zaražené diabolky před a po T.Zajímá mě jestli má vliv zůženého kanálku na energii vystřelené diabolky.
HW 100 T 177..+ Optisan Taipan 6-24x56SCB
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
Re: tuning Slavie 620 a 631
Lui:
Chrono nemám, ale mám tam starý test do zlatých stránek, tak až budu opět v garáži (v průběhu týdne) tak to porovnám.
Chrono nemám, ale mám tam starý test do zlatých stránek, tak až budu opět v garáži (v průběhu týdne) tak to porovnám.
TX200 + Hawke Vantage 4-12x40
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
Re: tuning Slavie 620 a 631
Kicmis: zlaté stránky neřeš,na příštím CHUFTU to zjistíme přesně
Pořádná bouchačka je z plastu a oceli, a nosí se v kydexovém pouzdru.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Mám zmerané porovnanie energie strely s redukciou (trubička s lievikovito zúženou dierkou z 3,1 na 2,6mm)
a bez redukcie (dierka 4,0mm).Výsledná rýchlost je priemer z 10 rán.
Slavia 630
Piest 630(silon)
RWS Meisterkugeln 0,535g.
bez redukcie 180,5 m/s (8,7 J)
s redukciou ..188 m/s ..(9,5 J)
JSB Exact RS 0,475g.
bez redukcie 180 m/s (7,7 J)
s redukciou ..180 m/s (7,7 J)
Piest 634
JSB Heavy 0,67g.
bez redukcie 187 m/s (11,7 J)
s redukciou 183,5 m/s(11,3 J)
JSB Exact RS 0,475g.
bez redukcie 227 m/s (12,2 J)
s redukciou ..224 m/s (11,9 J)
a bez redukcie (dierka 4,0mm).Výsledná rýchlost je priemer z 10 rán.
Slavia 630
Piest 630(silon)
RWS Meisterkugeln 0,535g.
bez redukcie 180,5 m/s (8,7 J)
s redukciou ..188 m/s ..(9,5 J)
JSB Exact RS 0,475g.
bez redukcie 180 m/s (7,7 J)
s redukciou ..180 m/s (7,7 J)
Piest 634
JSB Heavy 0,67g.
bez redukcie 187 m/s (11,7 J)
s redukciou 183,5 m/s(11,3 J)
JSB Exact RS 0,475g.
bez redukcie 227 m/s (12,2 J)
s redukciou ..224 m/s (11,9 J)
Re: tuning Slavie 620 a 631
Tady na forech bylo vyzkoušeno jako ideál kanálek 3,2mm každé další zmenšení by mělo výkon zase snížit. Na moji 620 mám z 4 na 3,2 a naprostá spokojenost
Re: tuning Slavie 620 a 631
Veľmi poučné čítanie o tejto téme je tu (dajte si aj komentáre skrz objekt. vyvodzovaniu výsledkov, stojí to zato):
The air transfer port - Part 1
http://www.pyramydair.com/blog/2008/10/ ... art-1.html
The air transfer port - Part 2
http://www.pyramydair.com/blog/2008/10/ ... art-2.html
The air transfer port - Part 3
http://www.pyramydair.com/blog/2008/11/ ... art-3.html
The air transfer port - Part 1
http://www.pyramydair.com/blog/2008/10/ ... art-1.html
The air transfer port - Part 2
http://www.pyramydair.com/blog/2008/10/ ... art-2.html
The air transfer port - Part 3
http://www.pyramydair.com/blog/2008/11/ ... art-3.html
Re: tuning Slavie 620 a 631
Lori75:
Dobré články, a potvrzují, že optimální průměr pro .177 tedy i Slavku je 3,2 (3,175) mm.
Dobré články, a potvrzují, že optimální průměr pro .177 tedy i Slavku je 3,2 (3,175) mm.
TX200 + Hawke Vantage 4-12x40
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
Re: tuning Slavie 620 a 631
...áááno...ale podla mňa nie je to až tak jednoznačné, aby som to bral ako pravidlo. V rovnici je priveľa neznámych, aby sa dalo tvrdiť že najdôležitejšia otázka je, či pre onen kaliber optimum je taký, alebo onaký priemer PK. Napr. nepoznáme objem vzduchu, energiu, a možno vzťah cm3 + PK tiež stojí o polemiku. Dali by sa urobiť testy aj o vzťahu PK + zmena hmotnosť piestu + chod zbrane...alebo PK + váha streliva...atď atď.
Ak sa pozrieš na konklúziu z part3, priznáva si že tieto testy boli úzko zamerané, tj. len na úsťovú rýchlosť vo vzťahu PK + Cal. Škoda, že neuviedol ako sa zmena prejavila na správaní zbrane-presnosti, což podla mňa je aspoň tak dôležité než údaje z chrona.
Tak či onak, sú to dobré testy na určenie hranice min. priemer otvoru, pod ktorú ísť, nemá zmysel, nakoľko bude stratová, ale tvrdiť že pre každú .177-ku, navrhnutú na jedno koľko Joulov, otvor s 3,2mm je optimum, by som si netrúfol.
Ak sa pozrieš na konklúziu z part3, priznáva si že tieto testy boli úzko zamerané, tj. len na úsťovú rýchlosť vo vzťahu PK + Cal. Škoda, že neuviedol ako sa zmena prejavila na správaní zbrane-presnosti, což podla mňa je aspoň tak dôležité než údaje z chrona.
Tak či onak, sú to dobré testy na určenie hranice min. priemer otvoru, pod ktorú ísť, nemá zmysel, nakoľko bude stratová, ale tvrdiť že pre každú .177-ku, navrhnutú na jedno koľko Joulov, otvor s 3,2mm je optimum, by som si netrúfol.
Re: tuning Slavie 620 a 631
u 620 se mi PK 3,2 projevil pozitivně na přesnosti, jelikož přestala tak kopat. Na 30m se dá trefit víčko z pet láhve. A má 8,5J
Re: tuning Slavie 620 a 631
U 630 jsem měl s diabolkama 0,48g úsťovou rychlost 193m/s. Po zúžení na 3,2mm a vypodložení origo pružiny 4mi podložkami v pístu(pero bylo o 1cm kratší než nové) je úsťová rychlost 209m/s. S JSB Exact je úsťová rychlost 202m/s.
Bohužel zdá se mi, že víc kope, tak ty podložky asi vyndám.
Bohužel zdá se mi, že víc kope, tak ty podložky asi vyndám.
TX200 + Hawke Vantage 4-12x40
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
Problém se Slavii 630
Dobrý den mám starou Slavii 630 zlomit jde v pohode, ale zpatky uz to prestalo jit jsou tam proti sobe dva valecky kdy ten v te lomene casti ma pruzinu. Nevim jak se tem castem odborne rika tak se omlouvam za popis. Nevim co je za problem ze to nemuzu najednou dat zpatky. Strili vyborne jen ty valce pri narovnani jdou proti sobe a ne a ne zacvaknout. Mozna je uz moc tuha pruzina.Poradi nekdo.
Diky.
Diky.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Na 30m už musíš nadsazovat ne? pokud to tedy ne těch 30m nemáš nastřílenýBavor píše:u 620 se mi PK 3,2 projevil pozitivně na přesnosti, jelikož přestala tak kopat. Na 30m se dá trefit víčko z pet láhve. A má 8,5J
QB 78 + CHRONO
Re: Problém se Slavii 630
Jsou to narážky, které ti drží hlaveň. Narážka v pouzdru vzduchovky je na pevno. Tu v hlavni vytáhneš když ji otočíš o 180stupnů tak jde vytáhnout. Pak ji můžeš promazat, případně vyleštit dosedaci plochy kde drhne. Více nevím.zorous píše:Dobrý den mám starou Slavii 630 zlomit jde v pohode, ale zpatky uz to prestalo jit jsou tam proti sobe dva valecky kdy ten v te lomene casti ma pruzinu. Nevim jak se tem castem odborne rika tak se omlouvam za popis. Nevim co je za problem ze to nemuzu najednou dat zpatky. Strili vyborne jen ty valce pri narovnani jdou proti sobe a ne a ne zacvaknout. Mozna je uz moc tuha pruzina.Poradi nekdo.
Diky.
TX200 + Hawke Vantage 4-12x40
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Tohle? Já myslel, že to jistí šroub hlavně.
Air Arms EV2 MK4 / Optisan CP 10x32P mil-MH10x
Slavie 620, Slavie 630
Je lepší to blbě dělat, než o tom chytře kecat.
Slavie 620, Slavie 630
Je lepší to blbě dělat, než o tom chytře kecat.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Šroub hlavně drží tu narážku v hlavni, ne v těle
QB 78 + CHRONO