tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
To Bavor:
Beru zpět tvrzení že Slávku je zbytečné tunit.Pokud zůžíš přepouštěcí kanálek a tím eliminuješ náraz pístu do vzduchového polštáře,nemuselo by to mít takový vliv při výstřelu na dlouhou hlaveň u 631,zvlášt když dáváš silnější pružinu a zároveň diabolka má čas na dostatečnou rotaci a tá udržuje přesnost i na delší vzdálenost.Zároveň zůžením neklesá tlak za diabolkou a energie tak působící na diabolku zůstavá stejná.Jenom upozorňuju že zůžení nesmí přesáhnout určitou mez,tak aby tlak vzduchu měl možnost se včas přesouvat do hlavně při výstřelu.
Beru zpět tvrzení že Slávku je zbytečné tunit.Pokud zůžíš přepouštěcí kanálek a tím eliminuješ náraz pístu do vzduchového polštáře,nemuselo by to mít takový vliv při výstřelu na dlouhou hlaveň u 631,zvlášt když dáváš silnější pružinu a zároveň diabolka má čas na dostatečnou rotaci a tá udržuje přesnost i na delší vzdálenost.Zároveň zůžením neklesá tlak za diabolkou a energie tak působící na diabolku zůstavá stejná.Jenom upozorňuju že zůžení nesmí přesáhnout určitou mez,tak aby tlak vzduchu měl možnost se včas přesouvat do hlavně při výstřelu.
HW 100 T 177..+ Optisan Taipan 6-24x56SCB
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
Air Arms S410..+Optisan Taipan 4-16x50
Slavia 631
Re: tuning Slavie 620 a 631
Přesně tak. Mám tam i silnější péro. Vycházel jsem při tuningu z principů funkce. Funguje to, ale má to své hranice. Na plechovky a potkany paráda
-
- Příspěvky:201
- Registrován:23 kvě 2011 18:24
- Bydliště:Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: tuning Slavie 620 a 631
A nemá někdo změřeno jak velký vliv na výkon má ten přepouštěcí kanálek? Jestli to má vůbec smysl se s tím babrat.
Teď sem objevil že v ČZUB už prodávají i pouzdro z s634 za 665,- takže když má někdo postarší s630-1 a chce z ní udělat plnohodnotnou s634 tak stačí toto pouzdro (665,-), pružina z s634 (292,-) a píst buď odsoustužit, nebo píst z s634 koupit (495,-). Hlaveň a vše ostatní se dá použít původní. Takže když má někdo starší s630-631 tak za cca 1000-1500,- má s634
Nebo kdo chce s634 a nemá víc jak 2500,- tak za 1000,- koupis s 630-1 a dokoupit píst, pružinu a pouzdro z s634 a je to doma.
Teď sem objevil že v ČZUB už prodávají i pouzdro z s634 za 665,- takže když má někdo postarší s630-1 a chce z ní udělat plnohodnotnou s634 tak stačí toto pouzdro (665,-), pružina z s634 (292,-) a píst buď odsoustužit, nebo píst z s634 koupit (495,-). Hlaveň a vše ostatní se dá použít původní. Takže když má někdo starší s630-631 tak za cca 1000-1500,- má s634
Nebo kdo chce s634 a nemá víc jak 2500,- tak za 1000,- koupis s 630-1 a dokoupit píst, pružinu a pouzdro z s634 a je to doma.
Boží mlýny melou pomalu,ale jistě. Aneb na každou svini už se vaří voda.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Pěkné ceny. Radeji jsem koupil 634 za 2500 origo. Tu možná potuním taky.
-
- Příspěvky:201
- Registrován:23 kvě 2011 18:24
- Bydliště:Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: tuning Slavie 620 a 631
Tak to je luxusní cena, taky sem sháněl, ale pod 3500,- (s puškohleden, který bych nechtěl) sem ještě neviděl. tu musí být haluzovka za těch 2500,- jako prase.
Boží mlýny melou pomalu,ale jistě. Aneb na každou svini už se vaří voda.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Třeba hledat. Napsal jsem inzerát zde a na Hunting bazar a bylo to . Do dvou dnů jsem jí našel.
Jinak k tuningu. Mooooc důležité bylo srovnání a dokonalé vyleštění styčných ploch spoušťového mechanizmu. Protože s tím silným pérem to mělo strašně trhavý a tvrdý chod. Po vyleštění a namazání je chod hladký a předvídatelný. ( jde namačkávat) . u té 620 jsem upravoval i jezdec napínací páky, kdy jeho špička má taky vliv na spouť , kdy ovlivňuje míru zaseknutí zobáčku spouště do pístu.
Jinak k tuningu. Mooooc důležité bylo srovnání a dokonalé vyleštění styčných ploch spoušťového mechanizmu. Protože s tím silným pérem to mělo strašně trhavý a tvrdý chod. Po vyleštění a namazání je chod hladký a předvídatelný. ( jde namačkávat) . u té 620 jsem upravoval i jezdec napínací páky, kdy jeho špička má taky vliv na spouť , kdy ovlivňuje míru zaseknutí zobáčku spouště do pístu.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Chcel by som sa opýtať znalejších. Zúženie kanálika na 3,2mm platí aj pri kalibri 5,5mm ?
Gamo CFX Royal
Re: tuning Slavie 620 a 631
slavka 634 v 5,5 by mela mit taky 3,2mm. A to originálně
Re: tuning Slavie 620 a 631
Zdravím,vím že to je jiný model slavie ale nikde nemužu nic najít tak mi třeba někdo poradíte . Dostala se mi do ruky Slavia 625 a všude jsem čet jak se tam dává větší pružina z 630 tak sem jí koupil a zjistil že je moc velká a nejde tam:( Nějakej tip jak to tam narvat ?? nebo to je pitomost. dík
Re: tuning Slavie 620 a 631
Air Arms EV2 MK4 / Optisan CP 10x32P mil-MH10x
Slavie 620, Slavie 630
Je lepší to blbě dělat, než o tom chytře kecat.
Slavie 620, Slavie 630
Je lepší to blbě dělat, než o tom chytře kecat.
Re: tuning Slavie 620 a 631
2HOB nervy doň nič, neide to(potreboval by si nový piest), nepatrí sa to(malo by sa jej vykať...leda že by si chcel nasrať tu puritánov, potom daj na ňu maskáčový finish a laser
), a ani s tým nič nedosiahneš(skrz kopaníc sa ti len zhorší presnosť)...kúp si origo pružinu z linku od xpetrx, drevo železo ošetriť, ak je tam kožené tesnenie piestu oživiť v zmesy 80% loj(lůj) a 20% vazelíny (maglajs mierne nahriať, krátko ponoriť, rozmasírovať)

Re: tuning Slavie 620 a 631
Díky za rady
:D já jen že to hodně lidí psalo že když chtěj zvětšit výkon tak tam dal tu pružinu z 630 tak sem to chtěl mít taky razantnější
:D už tam je plastové těsnění pístu který jsem kupoval nový jinak je docela v pěkném stavu takže si ji zavěsím v garáži a bude jen na občasnou zábavu
ještě jednou dík



Re: tuning Slavie 620 a 631
1.Pružina v natiahnutomstave sa rozťahuje tj.nemal by byť problém, ako pri tesnom PET-tuningu.fR4Nk13 píše: 1.Vedenie struny z 631 som skusal v obchode na nenatiahnutej strune z 634 a v pohode do nej voslo. Nevojde do nej teda pri natiahnutom stave?
2. Viem ze pruzinovky kopu. 634 ma oproti 631 kratsiu hlaven aj kvoli presnosti. Ja hlaven chcem nechat povodnu dlhu z 631. Nechcem ju skracovat. Chcem pozitivne ovplivnit presnost pouzitim pridavnych zavazi do pazby /budem ju upravovat/ a na hlaven. Kde by som mal tie zavazie upevnit? Staci mi vediet kde, z ostatnym si uz poradim?
3. Myslite ze sa mi oplati odlahcit piest? Chcem ho odlahcit kvoli tomu aby som hned neznicil optiku, ktoru mam v plane kupit.
2.V podstate musíš zvýšiť rigidnosť dlh(š)ej hlavne extra masou. Klasicky na koniec(atrapa tlmiča), alebo posúvacia/štelovacie závažie na hlaveň, tento spôsob je menej estretické ale pretkne, rozpoltí dlžku vybrácií, a s hladaním "sweet-spotu" sa dá pohrať...
Další spôsob je aj hlavňová plášť. Jedná sa o trubicu natiahnutejh na hlaveň s nejakým izolantom v škáre čo napomáha stlmiť vybrácie po celej dlžke, a dodatočná trubka nielen spevní ale aj zvíši hmotnosť. Až po zvolenej metóde by som sa zaoberal závažím do pažby.
3.Zvolil by som radšej odolnejšiu optiku, než na blind zasahovať do piestu. Môžeš stratiť dostatočnú hmotu aby luft presvedčivo vytlačil, a tak po prvom náraze piest zo vzd.vankúša odskočí viac, čo zbytočne bude namáhať pružinu(zníži jej životnosť). Celková rovnováha hladkého chodu pružinovky je krehká, musia byť vyladené všetky detaily(objem vzduchu, pružina, váha piestu, prepúšťací kanálik, hlaveň, a nakoniec aj diabolka, jej váha aj kaliber)...Vela hladania, alebo si zvoliť zabehanú trasu.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Tak jsem zúžil kanálek S631 na 3,2mm. Použil jsem mosaznou trubičku průměr 3,2mm / 4mm, dlouhou 20mm (koupeno v Hornbachu), kterou jsem natřel lepidlem na závity ELOXAL 55-03. Dnes zkušební střelba a můj první dojem je, že méně kope a silnější rána při dopadu. Doufám, že to vydrží přilepené.
TX200 + Hawke Vantage 4-12x40
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7