HATSAN AT44 PCP
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Nez tu diru lepit,tak to radsi fikni a udelej novy zapichy pro okrouzky a vzduchovej kanalek,ne?Nevim,ale jak by to bylo u usti s koncem kartuse.
RZKP 54 .22 Flobert
Drulov 70 .22 Flobert
Drulov 70 .22 Flobert
Re: HATSAN AT44 PCP
Co zkusit zápich a hlaveň pootočit? Takový půlkruhový zápich a díru do hlavně otočit kamkoliv nahoru. Průtok zůstane zachován a ořezávání bude pryč. Teď jen nevím co mi na to řeknou odborníci na vzduch, proudění, turbulence a kdovíco ještě 

Re: HATSAN AT44 PCP
To není vůbec špatný nápad
Že mě to nenapadlo,udělat jednoduše po obvodu zápich a tím je možné hlaveň libovolně natáčet dokud nebude Hatsan přesnější než EVO
Vzduch vběhne do žlábku,utěsněný je do stran O-kroužky a najde si cestu ke kanálku ať je zrovna natočený kdekoliv.

Že mě to nenapadlo,udělat jednoduše po obvodu zápich a tím je možné hlaveň libovolně natáčet dokud nebude Hatsan přesnější než EVO

Vzduch vběhne do žlábku,utěsněný je do stran O-kroužky a najde si cestu ke kanálku ať je zrovna natočený kdekoliv.
Re: HATSAN AT44 PCP
Mě to tak funguje asi 3 roky a nestěžuju si
. důležitý je ale i vstup do hlavně a co jsem viděl tu tvoji, chtělo by to
Soustružníka. Ten náběh tam máš téměř nulový, jestli se nepletu.

Soustružníka. Ten náběh tam máš téměř nulový, jestli se nepletu.
Re: HATSAN AT44 PCP
Hlaveň už v soustruhu byla,na předešlé fotce je focená před úpravou.
Přikládám fotku již s upraveným náběhem, O-kroužek je vyndaný.
Přestože byla zastrčená ve sklýčidlech co nevíc to šlo,tak se vývrt mele protože není v ose.
Oříznutí diaboly je cítit v nabíjecí páce v okamžiku,kdy diabole je už zastrčená v hlavni.Všimli si toho i lidi kterým jsme Hatsana svěřil na otestování.
Přikládám fotku již s upraveným náběhem, O-kroužek je vyndaný.
Přestože byla zastrčená ve sklýčidlech co nevíc to šlo,tak se vývrt mele protože není v ose.
Oříznutí diaboly je cítit v nabíjecí páce v okamžiku,kdy diabole je už zastrčená v hlavni.Všimli si toho i lidi kterým jsme Hatsana svěřil na otestování.
-
- Příspěvky:17
- Registrován:26 srp 2013 15:32
Re: HATSAN AT44 PCP
Co som pozeral tak ja to na mojej hlavni mam od vyrobi tak spravene ked nie este o nieco vecsie a vyzerato ze je to cista praca.
Re: HATSAN AT44 PCP
Taktymastakmalocasuzesenemuzesobtezovatdiakritickymiznaminkami.Alecasnaurazeniostatnichmas.david00011 píše:Presne o tom hovorim dalsi prachaty clovek co vymeni 4 vzduchovky za rok po 1000 evri a frajeruje ze ma vsetko v malicku uz som stretol par takych typov. Ale nechajme to tak dakujem tomu jednemu percentu ludi co tu su ze mi pomohli v tom v com som potreboval a nemam cas sedie pri pc hodiny kym natukam vsetky interpunkcne veci a blaboli ked si niekto na tom zaklada jeho vec.
Nonedivsepakzeostatnijsoutakzaneprazdnenizetinemuzounicodpovedet.Mezeryanihackyacarkynepisuzdrzujeto.
Ostatním omluva za OT.
http://www.kk8lir.com
Pořádná bouchačka je z oceli, dřeva a maximálně trocha mosazi.
Pořádná bouchačka je z oceli, dřeva a maximálně trocha mosazi.
Re: HATSAN AT44 PCP
............
Naposledy upravil(a) Lubomír3 dne 03 led 2015 17:50, celkem upraveno 1 x.
Re: HATSAN AT44 PCP
To jsou zase další pitomosti co tady popisuješ. Ani turek neudělá kratší zasunovací trn a otvor do hlavně má standartní umístění. Takže příčina je ta již zde mnohokrát popisovaná, při zasunování sklouzne část diabolky a ořízne se posunutím.
Kavy naprosto jednoduše při zasunování diabolky dej flintu na bok, diabolka vklouzne po stěně a je vymalováno. No a nech si upravit tu hlaveň, jak jsem ti psal a budeš mít jeden zádrhel z krku
Kavy naprosto jednoduše při zasunování diabolky dej flintu na bok, diabolka vklouzne po stěně a je vymalováno. No a nech si upravit tu hlaveň, jak jsem ti psal a budeš mít jeden zádrhel z krku
Re: HATSAN AT44 PCP
..................
Naposledy upravil(a) Lubomír3 dne 03 led 2015 17:51, celkem upraveno 1 x.
Re: HATSAN AT44 PCP
No to je právě ta tvoje teorie, tak se raději věnuj jí. Pokud by byl krátký trn tak by to snad Kavy zjistil. Stačí zasunout, čára slabou fixou, změřit a je to. Já jen, že se tenhle případ ještě nikomu nestal, až přijde TEORETIK a vymyslí nám příčinu a hned i řešení. Navíc to tu Kavy jednoznačně napsal, při zasunování cítil odpor což asi každý pochopil, že se to zrovna v tu chvíli ořezávalo, ty teoretiku. Hlavně by mě teda zajímalo, jestli jsi tu flintu někdy viděl, nebo to tu sypeš jen tak co tě zrovna napadne?
Re: HATSAN AT44 PCP
................
Naposledy upravil(a) Lubomír3 dne 03 led 2015 17:52, celkem upraveno 1 x.
Re: HATSAN AT44 PCP
Největší přínos pro tohle vlákno by bylo, kdybys tu přestal psát ty svoje teoretický bláboly. Raději mi zodpověz položenou otázku. Viděl jsi tu flintu, měřil jsi to nějak, nebo máš s tím nějaké praktické zkušenosti? Pokud by tady přispívali opravdu jen lidi co o tom něco ví, například honda nebo RZ CZ(ostatním nejmenovaným se omlouvám)a ne takoví teoretici jako ty, bylo by téma na 10 stran a ne 170
Re: HATSAN AT44 PCP
.................
Naposledy upravil(a) Lubomír3 dne 03 led 2015 17:53, celkem upraveno 1 x.
Re: HATSAN AT44 PCP
Kanál vzduchu je díra jako na mamuta, není divu že diabolka s hlavičkou 4.5mm může v určitém úhlu hlavně škobrtnout.
Udělám podle geniálního nápadu drážku z venku abych mohl hlaveň libolně natáčet a tím se tomu vyhnout.
Nabíjecí trn udělali překvapivě dostatečně dlouhý .
Jsem rád za každý podnět a připomínku. Více hlav,více smyslů-více děr,více syslů.
Onen "fujtajbl" v popředí fotky je O-kroužek.
Ale o megalomanství přívodu vzduchu si každý udělá obrázek i tak
Udělám podle geniálního nápadu drážku z venku abych mohl hlaveň libolně natáčet a tím se tomu vyhnout.
Nabíjecí trn udělali překvapivě dostatečně dlouhý .
Jsem rád za každý podnět a připomínku. Více hlav,více smyslů-více děr,více syslů.
Onen "fujtajbl" v popředí fotky je O-kroužek.
Ale o megalomanství přívodu vzduchu si každý udělá obrázek i tak
