Příspěvek
od PetříkH » 12 kvě 2013 12:27
Rozhodl jsem se zareagovat na probíhající diskuzi a napsat pár svých zkušeností a pocitů, které jsem získal na závodech MaO. Tuto soutěž střílím první sezónu, nikdy předtím jsem žádnou jinou soutěž nestřílel - jsem tedy úplný střelecký začátečník a nováček MaO. Nevím kdo konkrétní se skrývá pod jakou přezdívkou a je mi to jedno.
MaO jsem si vybral proto, protože se střílí pro mě na nejdostupnějších místech (Pha, HK, LnL). Než jsem se pustil do nakupování vybavení, tak jsem se přišel podívat na tréninkový závod V Chaloupkách. Než jsem na závod šel, tak samozřejmě pročetl vše, co šlo. Většinou to bylo jen házení špíny na organizátory, střelce, pravidla,... Občas nějaká pochvala. Na střelnici jsem byl překvapený, v jaké přátelské atmosféře všechno probíhá. Během závodu jsem prohlídl veškeré vybavení a na každou moji otázku jsem dostal od majitele odpověď. Když jsem se zmínil, že bych také rád začal MaO střílet, tak už kolem mě bylo několik střelců a každý mi k tomu něco řekl. Po závodě jsem vyzkoušel několik zbraní z obou kategorií a udělal jsem si SVŮJ názor. Rozhodl jsem se, že pro první rok bude kategorie Classic lepší volba. Hned mi bylo jasné, že nebudu porážet všechny soupeře. Prostě mi v té chvíli přišlo rozumnější, že se při mé první sezóně budu srovnávat se střelci, kteří mají podobné vybavení a peníze nebudou hrát takovou roli. Sehnal jsem si ZKM 456 (od koho jiného než od střelce MaO) a těšil jsem se na první ligový závod.
Jako většina nováčků, tak ani Já jsem na prvním závodě nezískal zlatou medaili. Odnesl jsem si něco mnohem cennějšího - první zkušenosti a rady ostatních střelců. Když jsem se někoho na něco zeptal, tak mi odpověděl i přes to, že jsme soupeři. Na mém druhém ligovém závodě jsem taky nepředvedl žádný super výkon, ale od prvního závodu vidím veliký pokrok. Co bude následovat na třetím, čtvrtém, .. se nechám překvapit.