Tlakov? lahve a pln?n?
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Zkusím. Když jsme si s nimi dopisoval, tak se netvářili jako by byli naklonění nějakým dohodám, ale v pondělí tam zavolám, díky za tip. Itala brát nebudu, kdyžtak tedy raději skopčáka.
Mimochodem, nemá někdo nějaké informace o těch velkých lahvích? Jak těžké to je, kolik to stojí atd...
Mimochodem, nemá někdo nějaké informace o těch velkých lahvích? Jak těžké to je, kolik to stojí atd...
Laßt uns fest zusammenhalten - In der Eintracht liegt die Macht - Mit vereinter Kräfte Walten - Wird das Schwere leicht vollbracht
Re: Tlakové lahve a plnění
Ten co začal pumpovat.
Re: Tlakové lahve a plnění
spáchal jsem další plnění na paintballový flašky, tak pro inspiraci fotky hír:
http://david_holub.sweb.cz/index.php?dir=.%2F.%2F.%2FPlneni_co2_vzduch%2Fplneni_z_hasicaku%2Fplneni_3%2F
mosazný adaptér víc klouže, při plnění flašek s pinem hliníkovej adaptér dře.
odfuk je tam pro plnění flašek s ON/OFF, pinový se musí vyšroubovat pod tlakem, podobně jako kyveta
http://david_holub.sweb.cz/index.php?dir=.%2F.%2F.%2FPlneni_co2_vzduch%2Fplneni_z_hasicaku%2Fplneni_3%2F
mosazný adaptér víc klouže, při plnění flašek s pinem hliníkovej adaptér dře.
odfuk je tam pro plnění flašek s ON/OFF, pinový se musí vyšroubovat pod tlakem, podobně jako kyveta
Naposledy upravil(a) daho11 dne 13 zář 2011 06:49, celkem upraveno 1 x.
http://david_holub.sweb.cz/
- Alexxxus
- Odborník na vzduchovky
- Příspěvky:10871
- Registrován:29 črc 2006 20:05
- Bydliště:Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlakové lahve a plnění
Slušnej bazmek.
Daystate Griffin - special edition 007/150 .177 + Deon March 1-10x24
AirArms ProSport .177 + Sightron SIII 10 x 42 MMD
Anschutz HP 9015 + Deon March
Mojí češtinu prosím omluvte.
http://www.alexxxus.cz recenze vzduchovek optik a doplňků
AirArms ProSport .177 + Sightron SIII 10 x 42 MMD
Anschutz HP 9015 + Deon March
Mojí češtinu prosím omluvte.
http://www.alexxxus.cz recenze vzduchovek optik a doplňků
Re: Tlakové lahve a plnění
dneska sem si udělal radost:
http://david_holub.sweb.cz/ruzne/18l_300bar_28,5kg.jpg
furt sem se potýkal s nedostatkem vzduchu, tak už je tomu snad konec
používá někdo tyto průmyslový flašky?
http://david_holub.sweb.cz/ruzne/18l_300bar_28,5kg.jpg
furt sem se potýkal s nedostatkem vzduchu, tak už je tomu snad konec

používá někdo tyto průmyslový flašky?
http://david_holub.sweb.cz/
Re: Tlakové lahve a plnění
mám podobnou. 30l; 300 baru, v naprosté pohodě. kdyz je potřeba naplním si s tím 2 litrovou flašku a můžu vyrazit do terénu... jednou za 4 měsíce dojedu naplnit a střílí se dál. 

Re: Tlakové lahve a plnění
Když už jdete cestou takhle velkých flašek,tak proč nevzít rovnou 40-50l od kyslíku a nechat ji v rámci atestu přeznačit na vzduch a stačí jen vyměnit ventil(je to běžná praxe-i když jen pro pintlicháře-mazákům stačí redukce:-)) Jen si pohlídat pracovní tlak-nové lahve jsou už 300Bar(450test) u starších to bylo různé...Teď je jedna souprava na aukru za 500,- +test+ventil-do 2000,-komplet-když víte kam si dojít:-)Jen pro plnění,,u někoho" by mohl být trabl s ventilem...
-
- Příspěvky:268
- Registrován:15 zář 2010 23:16
- Bydliště:Kousek od Brna, okres Blansko
Re: Tlakové lahve a plnění
Pánové tenhle týpek umí tlakové láhve plnit na 1500 atmosfér. Nevím teda jak to dělá, ale umí to - je to šikulka
P.S.: Asi to dám i do sekce vtipy...

P.S.: Asi to dám i do sekce vtipy...
Dopřej mi,Pane,abych v boji,který jde životem,našel odvahu udeřit a mám-li vyhrát,dej,aby to bylo podle zákonů a aby se pravda a čest udržely vysoko a mám-li prohrát,abych našel sílu a odvahu postavit se u cesty a pozdravit vítěze,když půjde kolem.Amen.
Re: Tlakové lahve a plnění
No a když je to se zvukem, tak tam říká, že láhev otevírá do prava a zavírá do leva. No prostě démon. 

Na zvířata nestřílím, masa jsou plne obchody.
Jsou jine způsoby jak dokázat, že jsem člověk.
Jsou jine způsoby jak dokázat, že jsem člověk.
Re: Tlakové lahve a plnění
Trošku tě opravím. Tlaková zkouška je 1,5 násobku plnicího tlaku.
Re: Tlakové lahve a plnění
Ohledně toho 3fázového a jednofázového motoru jsem v jedné diskuzi četl, že se to dá vyřešit vhodným zapojením s kondezátorem. Tedy že 3 fázový se zapojí klasicky na 230V, takže myslím že by to už ve výrobě mohli mít vyřešené možnost jet i na 230V a ne jen na 400V.
-
- Příspěvky:161
- Registrován:09 zář 2010 12:27
Re: Tlakové lahve a plnění
altaros: áno, dá sa to, ale môže byť problém, keď je motor zaťažený hneď po zapnutí. A to asi bude. Potom treba rozbehový kondenzátor pripájať iba na dobu rozbehu. A už sa to komplikuje.
info napr. tu: http://optimista.eu/elektrotechnika/tro ... _230v.html
info napr. tu: http://optimista.eu/elektrotechnika/tro ... _230v.html
QB78 DL, 0.22" + Nikko Stirling GK 4-16x44AO
HW 57, 0.22" + Delta Optical 6x32AO
Air Arms S400 Classic 0.22" + Delta Titanium 6-24x44AO
S.P.A CP-1M
HW 57, 0.22" + Delta Optical 6x32AO
Air Arms S400 Classic 0.22" + Delta Titanium 6-24x44AO
S.P.A CP-1M
Re: Tlakové lahve a plnění
Zapojeni 3faze na 230 V problém není. Ale problém je jinde. V příkonu. Kompresory STAR maji 5 kw aTrident dokonce snad 7 kw Na 5kw potrebuješ mít jistič 20A a na 7kw dokonce 30A.
Tedy je potřeba než neco takového koupíš zjistit, jak jsi na tom s elektrikou.
Já jsem musel kvuli kompresoru žádat o navýšení příkonu. Jsme v obytném domě a nepovolili mi tzv motorový jistic -který vydrží tvrdý start motoru. Nakonec to skončilo jeste elektronickým -pozvolným rozeběhem. (drahym jako prase)
Tedy je potřeba než neco takového koupíš zjistit, jak jsi na tom s elektrikou.
Já jsem musel kvuli kompresoru žádat o navýšení příkonu. Jsme v obytném domě a nepovolili mi tzv motorový jistic -který vydrží tvrdý start motoru. Nakonec to skončilo jeste elektronickým -pozvolným rozeběhem. (drahym jako prase)
31CJ190133 píše:altaros: áno, dá sa to, ale môže byť problém, keď je motor zaťažený hneď po zapnutí. A to asi bude. Potom treba rozbehový kondenzátor pripájať iba na dobu rozbehu. A už sa to komplikuje.
info napr. tu: http://optimista.eu/elektrotechnika/tro ... _230v.html
-
- Příspěvky:161
- Registrován:09 zář 2010 12:27
Re: Tlakové lahve a plnění
300 bar: v podstate súhlas, len malé upresnenie - na 5 KW je aj 20 A istič málo. (Potrebuješ pri jednofáze 21,7 A a to v ustálenom stave a ideálnom účinníku.) Reálne 5 kW motor vyhodí aj 25A istič.
QB78 DL, 0.22" + Nikko Stirling GK 4-16x44AO
HW 57, 0.22" + Delta Optical 6x32AO
Air Arms S400 Classic 0.22" + Delta Titanium 6-24x44AO
S.P.A CP-1M
HW 57, 0.22" + Delta Optical 6x32AO
Air Arms S400 Classic 0.22" + Delta Titanium 6-24x44AO
S.P.A CP-1M
-
- Příspěvky:268
- Registrován:15 zář 2010 23:16
- Bydliště:Kousek od Brna, okres Blansko
Re: Tlakové lahve a plnění
Reálně jde 3fázový motor zapojit na 1 fázi. Kondenzátor zapojený paralelně k jednomu z vinutí způsobí zjednodušeně řečeno fázový posun a tím de facto vytvoří další fázi.
Připojení rozběhového kondenzátoru by nebyl až tak velký problém - stačí do zapojení přidat např. časové relé (cena cca 300 - 350 Kč), které na sekundu připojí rozběhový kondenzátor.
Trochu větší problém by byl s kondenzátorem pro fázový posun - se stoupající watáží motoru se musí odpovídajícím způsobem zvyšovat kapacita tohoto kondenzátoru. Při 5 nebo 7 kW elektromotoru by se kapacita pravděpodobně pohybovala v jednotkách Faradů při provozním napětí ≥ 250 V, což je ovšem součástka kterou si nedokážu představit ani ve fantazii - jediná možnost by byla baterie paralelně spojených kondenzátorů. Reálnější by byl nějaký frekvenční měnič přímo konstruovaný pro napájení 3fázového motoru jednofázovým napětím 230V ~, který by zárověň plnil funkci softstartéru pro omezení proudového rázu, jak píše 300BAR.
S tím jističem se mě teď do detailu nechce počítat, ale 31CJ190133 bude asi mít pravdu. Při 5 kW mě to baj voko vychází cca na těch 22 - 23 A.
Připojení rozběhového kondenzátoru by nebyl až tak velký problém - stačí do zapojení přidat např. časové relé (cena cca 300 - 350 Kč), které na sekundu připojí rozběhový kondenzátor.
Trochu větší problém by byl s kondenzátorem pro fázový posun - se stoupající watáží motoru se musí odpovídajícím způsobem zvyšovat kapacita tohoto kondenzátoru. Při 5 nebo 7 kW elektromotoru by se kapacita pravděpodobně pohybovala v jednotkách Faradů při provozním napětí ≥ 250 V, což je ovšem součástka kterou si nedokážu představit ani ve fantazii - jediná možnost by byla baterie paralelně spojených kondenzátorů. Reálnější by byl nějaký frekvenční měnič přímo konstruovaný pro napájení 3fázového motoru jednofázovým napětím 230V ~, který by zárověň plnil funkci softstartéru pro omezení proudového rázu, jak píše 300BAR.
S tím jističem se mě teď do detailu nechce počítat, ale 31CJ190133 bude asi mít pravdu. Při 5 kW mě to baj voko vychází cca na těch 22 - 23 A.
Dopřej mi,Pane,abych v boji,který jde životem,našel odvahu udeřit a mám-li vyhrát,dej,aby to bylo podle zákonů a aby se pravda a čest udržely vysoko a mám-li prohrát,abych našel sílu a odvahu postavit se u cesty a pozdravit vítěze,když půjde kolem.Amen.