O vzduchovk?ch Gamo
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Pěkný den, sedím tu několikátý den a čtu... mnoho různých hodnocení.
Jsem amatér a váhám mezi CFX, Hatsan 100, Norica Quick
jednoznačně ve dřevě a .177 (pro mne i juniora).
Prosím o doporučení
Díky
Jsem amatér a váhám mezi CFX, Hatsan 100, Norica Quick
jednoznačně ve dřevě a .177 (pro mne i juniora).
Prosím o doporučení
Díky
re
To máš jedno co si vybereš ,každá vzduchovka má svoje plusy i minusy,jestli je to Hatsan nebo Gamo kvalita i zpracování je dobré.
Hail And Kill !
no já taky váhal několik měsíců, stále jsem se rozmýšlel mezi hatsanem 100 a gamem CFX a gamem CF 30. Chtěl jsem také dřevo. Nakonec jsem ale koupil gamo CFX v plastu a vůbec nelituju že není v dřevěné pažbě. Je velice pěkná vzhledově a je i velmi přesná-a to jsem střílel jen na 15 m přes otevřená mířidla(která podotýkám jsou velice pěkně a dobře zpracovány) a diabolky Standart z Kovohutí. Už mám objednaný puškohled Delta 4x32 AO a diabolky JSB Exact. Už se těším až to vše vyzkouším
Zdravím
Vie niekto prosím kam presnejšie patria tieto dve "menšie sučiastky"? Pri rozborke ...
http://nd.blog.cz/galerie/880/390/a0883 ... 946_o2.jpg
http://nd.blog.cz/galerie/375/141/ff141 ... 847_o2.jpg
Vie niekto prosím kam presnejšie patria tieto dve "menšie sučiastky"? Pri rozborke ...

http://nd.blog.cz/galerie/880/390/a0883 ... 946_o2.jpg
http://nd.blog.cz/galerie/375/141/ff141 ... 847_o2.jpg
Gamo Hunter 440
Co je kritické u Gamo lamaček:
- pružina se křiví a klesá její výkon, poměrně rychle
- u takto výkonné je potřeba mazat vnitřnosti Brunox IX50 nebo podobným high-tech mazivy
- optika jedině pro kulovnici, zničil jsem 3x, posouvá se všechno ve všem a žádný šroub to neudrží
- Dřevo pažby se natahováním vyláme, časem praskne i ten plastový kluzný kroužek
- Vylámané dřevo má za následek rupnutí přepákování natahovacího mechanismu – boční tuhost
- Šrouby jsou měkké a vyžvýkají se, povolují se. Materiál válce se probrousí.