Mal? odst?elova?ka

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
mot
Re: Malá odstřelovačka

Příspěvek od mot » 22 zář 2013 21:25

Čau Pýrts.
Vypadá to,že ty SC choději o malinko líp než klasický eRka .Říkal jsem si,že až mi dojdou moje Lapuy,že bych si je taky pořídil ale když jsem se dočetl od odborníka na všechno, co něco někdy aspoň jednou viděl ,že jsou špatný,tak od toho nápadu raději upustím. :roll:

pitrs2

Příspěvek od pitrs2 » 22 zář 2013 22:11

...
Naposledy upravil(a) pitrs2 dne 23 zář 2013 00:16, celkem upraveno 1 x.
JuroNR

Příspěvek od JuroNR » 22 zář 2013 22:52

Ja som tiež chcel hned vyskušať tie R50SC ako sa to tu objavilo,ale bohužial ich nikde nemaju,takže zas len plati to čo som napisal že musime variť s toho čo doma máme. Ale ešte jedna možnosť tu je,budeme ich chodiť kupovať do Prahy jak za komunistov. Bolek by rekl: dvacet let po revoluci a ...........vždyť víte co.
Adrian aby si nedopadol tak že budeš chodiť aj strielať do Prahy,nielen naboje tam kupovať-to bol vtip samozrejme. :lol:
Grinch
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grinch » 22 zář 2013 22:56

Jak mali Jardove :-)

Do kazdeho laufu patri to, co mu chutna a chodi nejlepe... to bez debat...
Skoda jen ze na svetove urovni presne strelby je valne minimum laufu, kterym chutna RWS :-) je jasne, ze je to chyba laufu a zbrani takovych, ze jim nechutna super strelivo :-)

Kluci ale vazne... na vysledcich je videt zlepseni oproti klasice, vim Petre ze nejsi ĺempl a umis strilet a nepredokladam zes zmanipuloval test, takze gratuluji ke zlepseni vysledku jen tak dale... nicmene preji tobe a vsem, abyste dokazali takto strilet treba i s levnejsi munici... a klidne zas od RWS!

Je skoda kdyz picani v "horni dolni" (u vas nebo u mne) leze tolik do penez...
Kurzy GTac.cz - Dynamic Precision Rifle - http://www.GTac.cz
JuroNR

Příspěvek od JuroNR » 22 zář 2013 23:08