Zároveň mi šlo o levný provoz a jednuduchou výměnu hrotu. Jejich výměna v budoucnosti je otázkou doslova pár halířů.
Hrot je z pružného kolíku DIN 1481-1,5x10 bez úpravy, nebo zabroušený dá se koupit za 0,73 Kč / Ks
 , měli jen delší, tak jsem řezal a zapiloval na délku 10mm. Těsnění by mělo mít rozměry: Ø 10mm výšku 3mm a vnitřní Ø 1,5mm. Použil jsem škrtící obinadlo ze staré autolékárničky, z kterého jsem je vyseknul a dávam 4 kusy na sebe. Jako hrot je možno použít i kolík Ø 2mm, pokud se Ø 1,5mm nesežene, jen je nutné s tím počítat a všechny míry 1,5mm nahradit 2mm.
, měli jen delší, tak jsem řezal a zapiloval na délku 10mm. Těsnění by mělo mít rozměry: Ø 10mm výšku 3mm a vnitřní Ø 1,5mm. Použil jsem škrtící obinadlo ze staré autolékárničky, z kterého jsem je vyseknul a dávam 4 kusy na sebe. Jako hrot je možno použít i kolík Ø 2mm, pokud se Ø 1,5mm nesežene, jen je nutné s tím počítat a všechny míry 1,5mm nahradit 2mm.Podrobnější popis s návodem, výkresem a více fotek je v článku Crosman Vigilante CO2 a redukce pro české sifonky.
Článek s návodem je možné si stáhnout ve formátu pdf: 88-crosman-vigilante-co2-a-redukce-pro-ceske-sifonky.pdf
 
   
  
Budu rád když tenhle můj počin někomu pomůže a podělí se svými zkušenostmi, nebo sem dejte své řešení.


 
	 
	



 
 



