tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
2majo
Drážku predľž o 17mm. Ak ešťe stále si neistý že kde, vyber zbraň z pažby nasad nový piest a pružinu a skús ho natiahnúť. A hned bude jasné kde a prečo.
Ale toto je len prvá a lahšia časť úpravy. Musíš urobyť patričný vyrez do pažby, nakoľko sa ti predlží náťah.
Drážku predľž o 17mm. Ak ešťe stále si neistý že kde, vyber zbraň z pažby nasad nový piest a pružinu a skús ho natiahnúť. A hned bude jasné kde a prečo.
Ale toto je len prvá a lahšia časť úpravy. Musíš urobyť patričný vyrez do pažby, nakoľko sa ti predlží náťah.
Re: tuning Slavie 620 a 631
PEPAN píše:píst jde koupit, to jo ale je to zbytečně vyhozených 500. tim že zaříznu nějaký starý vyběhaný šrot docílim úplně stejnýho efektu, když umíš měřit, tak jde nahnat možná ještě víc.
není na tom co vysvětlovat, kdo chce upravovat musí pochopit
Pravdu máte velebnosti, chce to jen trochu fantazie a tvořivé činnosti, a dílo když dokonáno jest potěší na srdci a v terči!!!!!!!!
Slavia 630 4,5(177)
QB 79 4,5(177) x Bullet Project 4-16X50AOE
QB 79 4,5(177) x Bullet Project 4-16X50AOE
Re: tuning Slavie 620 a 631
ahaa uz chapem
dik za foto

Re: tuning Slavie 620 a 631
Neni zač, ale nezabudnime že dobrý tuning musí biť globálný(po zvyšení vykonu, je nutné vyladiť spetny ráz-presnosť)
Nemali by sme sa zamerať len na výkon, lebo jednak znižime životnosť zbrane, plus na väčšiu vzdialenosť strelba stráca zmysel(rozptyl).
Pružinovka má komplikovaný spetny ráz:
A_Poskočí smerom do zadu-uvolnená energia z pružiny(reciprocná-Newton)a zároveň uvolnujúca sa pružina točí pažbu a celú zbraň do ľava(podla hodinových ručičiek) B_rotačný pohyb. C_Vybrácia pružiny. D_zbraň dvojmo poskočí dopredu-piest udrie do vzduchového vankúšika a zároveň dosadá na dno. E_vybrácia hlavňe-uvolnujúca sa energia natlačeného vzduch + odozvy všetkých predošlých pohybov.
Riešenie pre A,B,C,D,E- ťažšia, masívnejšia pažba. Je možné ešte pridať do pažby olovo, ale to robme zároveň aj s vyvažovaním zbraňe.
Riešenie pre B -axiálné ložisko(zároveň nám trošku aj zvysi výkon - pružina je viac stlačená. Cca o 7mm)
Riešenie pre C,D,E -PET tuning - 630, 631. Beer Can tuning -pri pieste z 634. Výhoda Alu je, že je mäkší - tlmí lepšie, nevýhoda že dosť skoro sa opotrebuje. Chcem vyskušať pružinovú ocel o hrúbke 0.1mm alebo nižšie npr.0.08mm (ak niekdo máte prístup k takému ocelovému plechu dajte prosím vedieť. Dakujem) sírka 62mm dlzka cca 110mm.
Treba pripomenúť ze PET tuning nám zrejme trošku zníži výkon, ale zvyši presnosť.
Riešenie pre E - Dlhý kompenzátor,tá dlhšia časť by mala byť naťiahnutá nahlaveň a to riadne nafest (zredukuje vybrácie).Samotný komp.(tá časť pred hlavňou) nemusý byť dlhý.
Na zalamovačkách s optikou je dôležité vybrusiť a vyleštiť dosadajúce plochy uzáveru hlavne.
Podla mňa(samozrejme mýliť sa môžem) Slávku dá sa vytiahnúť na úroveň lámačiek od HW a Dianky.
Nemali by sme sa zamerať len na výkon, lebo jednak znižime životnosť zbrane, plus na väčšiu vzdialenosť strelba stráca zmysel(rozptyl).
Pružinovka má komplikovaný spetny ráz:
A_Poskočí smerom do zadu-uvolnená energia z pružiny(reciprocná-Newton)a zároveň uvolnujúca sa pružina točí pažbu a celú zbraň do ľava(podla hodinových ručičiek) B_rotačný pohyb. C_Vybrácia pružiny. D_zbraň dvojmo poskočí dopredu-piest udrie do vzduchového vankúšika a zároveň dosadá na dno. E_vybrácia hlavňe-uvolnujúca sa energia natlačeného vzduch + odozvy všetkých predošlých pohybov.
Riešenie pre A,B,C,D,E- ťažšia, masívnejšia pažba. Je možné ešte pridať do pažby olovo, ale to robme zároveň aj s vyvažovaním zbraňe.
Riešenie pre B -axiálné ložisko(zároveň nám trošku aj zvysi výkon - pružina je viac stlačená. Cca o 7mm)
Riešenie pre C,D,E -PET tuning - 630, 631. Beer Can tuning -pri pieste z 634. Výhoda Alu je, že je mäkší - tlmí lepšie, nevýhoda že dosť skoro sa opotrebuje. Chcem vyskušať pružinovú ocel o hrúbke 0.1mm alebo nižšie npr.0.08mm (ak niekdo máte prístup k takému ocelovému plechu dajte prosím vedieť. Dakujem) sírka 62mm dlzka cca 110mm.
Treba pripomenúť ze PET tuning nám zrejme trošku zníži výkon, ale zvyši presnosť.
Riešenie pre E - Dlhý kompenzátor,tá dlhšia časť by mala byť naťiahnutá nahlaveň a to riadne nafest (zredukuje vybrácie).Samotný komp.(tá časť pred hlavňou) nemusý byť dlhý.
Na zalamovačkách s optikou je dôležité vybrusiť a vyleštiť dosadajúce plochy uzáveru hlavne.
Podla mňa(samozrejme mýliť sa môžem) Slávku dá sa vytiahnúť na úroveň lámačiek od HW a Dianky.

Naposledy upravil(a) Lori75 dne 13 led 2013 01:20, celkem upraveno 1 x.
Re: tuning Slavie 620 a 631
O pažbe viac vo fooore o pažbách(str.103), PET tuning už tu bolo viackrát nafoťené,finálný komp ešťe nemám hotové, ale tu je jeden spôsob montáže axiálného ložiska.
Zarezať do ložiska je riadná výzva ale dá sa to.
Zarezať do ložiska je riadná výzva ale dá sa to.
Naposledy upravil(a) Lori75 dne 13 led 2013 01:23, celkem upraveno 1 x.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Co prosím pěkně vyrovnává to axiální ložisko? Vím že tohle mají jako modlu airsofťáci, ale ani po konzultaci s několika inženýry jsme se nedopátraly toho, jaké to má vlastně vylepšení, krom toho že to podkládá pružinu.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Já bych řekl, že to řeší kroucení pružiny při stlačování a rozpínání 

Re: tuning Slavie 620 a 631
Kroucení pružiny je při stlačování/rpozpínání zanedbatelné. Právě proto bych byl rád kdyby to Lori75 objasnil
.

Re: tuning Slavie 620 a 631
a mne Kubique povedal ze staci spravit v tele predlzit drazku a v pazbe spravit ten väcsi zares pre hlaven a dat tam piest s643 a pruzinu gamo... staci spravit len tieto upravy ? 

Re: tuning Slavie 620 a 631
ono by stačilo kdybys četl. a nehnojil tu zbytečně 3. stranu. Nebo to rozeber a musí ti být vše jasné.
Sorry, už to nemůžu dál sledovat.
Tak znova, potřebuješ kratší píst(zkrátíš starý, nebo za cc 500kč/20e koupíš nový)
prodloužíš drážku pro natahovací táhlo(směrem vzad prosím) to táhlo je ta věc cos už nafotil, drážka je v pouzdře vzduchovky(nezaměnit s drážkama pro optiku
)
na pažbě už bude naprosto zřejmé kde chce probrat, nevim jak u 631, ale pažbu 630 jsem nechal si zvyknout a ono se to vyžvejklo samo
KONEC!
Sorry, už to nemůžu dál sledovat.
Tak znova, potřebuješ kratší píst(zkrátíš starý, nebo za cc 500kč/20e koupíš nový)
prodloužíš drážku pro natahovací táhlo(směrem vzad prosím) to táhlo je ta věc cos už nafotil, drážka je v pouzdře vzduchovky(nezaměnit s drážkama pro optiku

na pažbě už bude naprosto zřejmé kde chce probrat, nevim jak u 631, ale pažbu 630 jsem nechal si zvyknout a ono se to vyžvejklo samo

KONEC!
Nejde!Prostě NNe
Re: tuning Slavie 620 a 631
2ViTTek Pravdu máš.
2Mr.Handy Zanedbatelné-zo subjektívného uhlu pohladu. Pri stlačení žiadnú, ale pri rozpínání nakolko sa to deje podstatne richlejšie, už rolu má. Pred zvíšení výkonu strhnutie zbrane do prava bolo sotva citelné. Po, bolo už zretelné. Výkonom narastá aj spetný ráz, aj rotačný efekt zbrane. A nakolko pri strelbe z pružinovky ako pri strelbe z luku, najlepší efekt dosiahneme s jemným úchopem (tj.neovplivniť zbraň), každý zbytočný pohyb musíme eliminovať pre ideálný výsledok. S620,630,631 sú konštruované pre strelbu na krátku vdialenosť 10-30m. Nepresnosť-rozptyl s metrami narastá. Ja chcem mať presnú zbraň aj na 50-100m. Možno je to len môj osobný maximalizmus. Ale silná a nepresná zbraň po čase nebavý, a skončí niekde v rohu...
2majo Ak chceš zvýšiť len silu, nezabudni ešťe zužiť vzduchový kanálik zo 4mm na 3mm. možno jedine táto úprava ti postačí. Pri tejto úprave sa ti ešte nezvýši spetný ráz ...
2Mr.Handy Zanedbatelné-zo subjektívného uhlu pohladu. Pri stlačení žiadnú, ale pri rozpínání nakolko sa to deje podstatne richlejšie, už rolu má. Pred zvíšení výkonu strhnutie zbrane do prava bolo sotva citelné. Po, bolo už zretelné. Výkonom narastá aj spetný ráz, aj rotačný efekt zbrane. A nakolko pri strelbe z pružinovky ako pri strelbe z luku, najlepší efekt dosiahneme s jemným úchopem (tj.neovplivniť zbraň), každý zbytočný pohyb musíme eliminovať pre ideálný výsledok. S620,630,631 sú konštruované pre strelbu na krátku vdialenosť 10-30m. Nepresnosť-rozptyl s metrami narastá. Ja chcem mať presnú zbraň aj na 50-100m. Možno je to len môj osobný maximalizmus. Ale silná a nepresná zbraň po čase nebavý, a skončí niekde v rohu...
2majo Ak chceš zvýšiť len silu, nezabudni ešťe zužiť vzduchový kanálik zo 4mm na 3mm. možno jedine táto úprava ti postačí. Pri tejto úprave sa ti ešte nezvýši spetný ráz ...

Naposledy upravil(a) Lori75 dne 13 led 2013 01:31, celkem upraveno 1 x.
Re: tuning Slavie 620 a 631
aky vzduchovy kanalik ?
mohol by si mi dat foto

Re: tuning Slavie 620 a 631
majo, promiň ale nechceš ty tvé dotazy raději řešit přez SZ, už tady díky tobě přibyly 4 stánky. viděl jsi někdy rozebranou slávii? nebo jakoukoli jinou pístovou vzduchovku? vždyť jednodušší už to být nemůže.
Re: tuning Slavie 620 a 631
Má pravdu ten chlapec, taky by sis měl pročíst forum, všechno už tu je popsané
CZ 200 S HUNTER + Hawke Panorama