tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
- HonzaH83
- Příspěvky:414
- Registrován:23 led 2010 12:38
- Bydliště:Rybnice - západní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: tuning Slavie 620 a 631
Zdravím, jsem tady úplně nový. Několikrát jsem si přečetl tuning 631, ale jsem z toho nějaký zmatený.
Mohl by mi prosím někdo udělat takový soupis jak 631 nejlépe natunit co se týče výkonu? Mám již vyčištěno a přetěsněno. Koupil jsem v kamenném obchodě pružinu o 2 závity delší, ale nevím co to je zač. Chrono nemám, tak nemohu posoudit zda se zvedl razantně výkon. Za to začala hodně kopat a hlučnět.
Četl jsem něco o těch trubičkách pro snížení průměru vzduchu z válce. Kde se to dá sehnat?
Velice se omlouvám že sem píšu asi přihlouplí příspěvek,ale rád bych kdyby mi někdo pomohl.
Nějaké odkazi na díly které mám do své slávie 631 nakoupit.
Všem moc děkuji za pomoc. Honza
Mohl by mi prosím někdo udělat takový soupis jak 631 nejlépe natunit co se týče výkonu? Mám již vyčištěno a přetěsněno. Koupil jsem v kamenném obchodě pružinu o 2 závity delší, ale nevím co to je zač. Chrono nemám, tak nemohu posoudit zda se zvedl razantně výkon. Za to začala hodně kopat a hlučnět.
Četl jsem něco o těch trubičkách pro snížení průměru vzduchu z válce. Kde se to dá sehnat?
Velice se omlouvám že sem píšu asi přihlouplí příspěvek,ale rád bych kdyby mi někdo pomohl.
Nějaké odkazi na díly které mám do své slávie 631 nakoupit.
Všem moc děkuji za pomoc. Honza
Re: tuning Slavie 620 a 631
Ze Slavie 630/631 dostaneš cca 12J, víc ne. Záleží především na objemu pracovního prostoru, tedy objemu stlačovaného vzduchu. Pokud chceš cca 15J, běž do Slavie 634.
Silnější pružina není řešení, vzduchovka bude zbytečně předimenzovaná a bude jen víc kopat, tzn. horší přesnost, malý nárůst výkonu.
PS: k onomu zvyšování výkonu změnou průměru spojovacího kanálku jsem dost skeptický.
Silnější pružina není řešení, vzduchovka bude zbytečně předimenzovaná a bude jen víc kopat, tzn. horší přesnost, malý nárůst výkonu.
PS: k onomu zvyšování výkonu změnou průměru spojovacího kanálku jsem dost skeptický.
AA TX200 HC 5,5 FAC & EO HELIX 6-24X50 SFP APR-1C MRAD
- HonzaH83
- Příspěvky:414
- Registrován:23 led 2010 12:38
- Bydliště:Rybnice - západní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: tuning Slavie 620 a 631
Právě že zatím investovat nechci, potom bych šel do něčeho luxusnějšího, ale to plánuji na příští rok. Právě proto hledám tuto variantu - tuning.
Re: tuning Slavie 620 a 631
setkali jste se u slavii s tim ze kazda ma jinej zvuk? Mam dve 631, jedna je hoodne stara ze 72 roku a druha je novejsi deluxe. obe maji nove pruziny a tesneni. Ta starsi ma lepsi ma lepsi zvuk, celkem cistej, bez drnceni pruziny a je celkem vykona. Ta novejsi jakoby drnci po vystrelu a prijde mi slabsi a celkove ma horsi zvuk. obe jsou jinak v dobrem stavu, komplet sem je cistil a promazal
Tau 7 4,5mm
Umarex Browning Buck Mark URX
Zbrojovka Brno ZKR 551 .38 Special
ALFA steel .38 Special 4"
Margolin .22
Umarex Browning Buck Mark URX
Zbrojovka Brno ZKR 551 .38 Special
ALFA steel .38 Special 4"
Margolin .22
-
- Příspěvky:64
- Registrován:04 kvě 2009 15:32
- Bydliště:Znojmo, Brno
Re: tuning Slavie 620 a 631
no ono asi záleží na tom jak se to při výpobě sejde. Já mám 630 a 631 už z produkce samostatné ČR. 630 je mnohem slabší, míň přesná a nedrží tlak při testu s výstřelem naprázdno a ucpanou hlavní. Mezi pouzdrem a hlavní je znatelně větší mezera než u druhé 631 a prostě to tam netěsní. Řešil jsem to větším těsněním hlavně ale vždycky to vydrží jen chvilku. Ono je asi potřeba si při koupi zbraň pořádně prohlídnout na těchto citlivých místech.
Diana Panther 31, 16J, 4,5 mm
Slavia 620, 630, 631
VZ. 47, 21882, Zbrojovka Brno, svazarm
prak, lískové dřevo, letecká guma 6x6 :)
vz. VO7
Slavia 620, 630, 631
VZ. 47, 21882, Zbrojovka Brno, svazarm
prak, lískové dřevo, letecká guma 6x6 :)
vz. VO7
Re: tuning Slavie 620 a 631
On je taky podle mě menší rozdíl v pístu, vedle sebe sem je neviděl a taky sem se v tom dlouho nevrtal ale když sem rozebral starou 631 píst se mi zdál těžší, a taky podle toho kope oproti modelu 77. Krom toho by tam měly být jiné rozdíly ale já na nic nepřišel. mezeru za hlavní vždy-celkem 3x řeším vyjmutím těsnění, pořádně podkydam vazelínou+podložka z papíru nebo čehosi.Těsnění navrátim-myslím že skoro vždy lze použít staré, zamáčknu a opatrně zavřu. Test těsnosti projde vždy na výbornou
. Jo a ta vazelína co vychlístne se může otřít- ono to pak smrdí když diesluje.

Nejde!Prostě NNe
Re: tuning Slavie 620 a 631
Tak mě napadá že to může být hlučné i pro tu mezeru mezi pouzdrem a hlavní-uniká vzduch a tím pádem i vzduchový polštář, pak taky může pomoct dát silentblok pod pružinu dovnitř pístu a dál podložku pod píst-doraz do kterýho bude píst mlátit. všechny tyto úpravy má slávka měla a chodila opravdu tiše 

Nejde!Prostě NNe
Re: tuning Slavie 620 a 631
Rozmyslam, ze otvorim nasu "babicku" 620ku a chcem sa opytat ci sa da nahradit (ak tam bude) kozene tesnenie piestu novsim silonovym? Pruzinu by som kupil new na S630. Na hlavni je take kozene tesnenie je treba s nim nieco robit?
Weihrauch HW100S .177 + Discovery VT-Z 4-16x50 FFP
KalibrGun Cricket WST .22 + Hawke Sidewinder 30 Tactical 6.5-20x42
Taipan Veteran std .22 + Element Helix 6-24x50 SFP
Powered by YONG HENG compressor
KalibrGun Cricket WST .22 + Hawke Sidewinder 30 Tactical 6.5-20x42
Taipan Veteran std .22 + Element Helix 6-24x50 SFP
Powered by YONG HENG compressor
Re: tuning Slavie 620 a 631
S koženým těsněním mám tu zkušenost že je lepsí na něj nehrabat, ona totiž kůže má dle mého pozorování do vzduchovky úplně super vlastnosti a to čím starší tím lepší- vyleští se okraj a když ho dobře namažeš tak bude sedět jak ulitý. vycházim s toho že před časem sme s kámošem řešily to samé na prastaré 618, doteď to není co bývalo
na hlavni jo, na tom není co zkurvit a když tak předěláš razdva

Nejde!Prostě NNe
Re: tuning Slavie 620 a 631
ještě něco, za silon bych neměnil ani náhodou, a pokud se bojíš dieslingu tak můžeš být bez obav ale vyhni se olejum typu konkor, wd apod. já osobně teda mazal i petrolejem
a to je další výhoda kůže vydrží

Nejde!Prostě NNe
Re: tuning Slavie 620 a 631
Blue L v 620 by nemelo byt kozene tesneni ale silonovy.ja ho tam aspon mel.vymenil jsem ho za tesneni z 630 a strili bych rekl lepe nez predtim
Prosport .22-Delta Titanium 4-16x42...u ceho jsem zacinal u toho koncim
-
- Příspěvky:64
- Registrován:04 kvě 2009 15:32
- Bydliště:Znojmo, Brno
Re: tuning Slavie 620 a 631
ono totiž možný je oboje. starží 620 má kůži a novější (vyráběná už souběžně s 630) silon. Vycházím z vzduchovka.cz. Sám mám doma jeden píst ze 620 v provedení bez šroubku na natlačení silonu. Co se týká funkce..silon bude prostě do okamžiku zničení fungovat pořád stejně. Kůže je taková záludná. Já mám radši silon.
Diana Panther 31, 16J, 4,5 mm
Slavia 620, 630, 631
VZ. 47, 21882, Zbrojovka Brno, svazarm
prak, lískové dřevo, letecká guma 6x6 :)
vz. VO7
Slavia 620, 630, 631
VZ. 47, 21882, Zbrojovka Brno, svazarm
prak, lískové dřevo, letecká guma 6x6 :)
vz. VO7
- HonzaH83
- Příspěvky:414
- Registrován:23 led 2010 12:38
- Bydliště:Rybnice - západní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re:
datel píše:Dodávám:
Montáž je univerzální pro upnutí do rybiny 11mm a 13mm.
Stačí jen otočit přítlačný díl montáže.
No neví, mám problém, mám kroužky Gamo na 11mm rybinu. Já mám 13mm na své slavii 631. pokud otočím přítl. část, tak se nic nezmění, stále mám puškohled šoupnutý ke straně

-
- Příspěvky:64
- Registrován:04 kvě 2009 15:32
- Bydliště:Znojmo, Brno
Re: tuning Slavie 620 a 631
A hlavně to bude dělat psí kusy při nastřelování na různý vzdálenosti. Já se pokusím vzít od Binoxu ty AG25-M4
Diana Panther 31, 16J, 4,5 mm
Slavia 620, 630, 631
VZ. 47, 21882, Zbrojovka Brno, svazarm
prak, lískové dřevo, letecká guma 6x6 :)
vz. VO7
Slavia 620, 630, 631
VZ. 47, 21882, Zbrojovka Brno, svazarm
prak, lískové dřevo, letecká guma 6x6 :)
vz. VO7