
CZ200S
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
otazka pre sidewindera (oprava): na svojej stranke uvadzas priklad ladenia tvojej vetrovky, a najlepsiu konzistenciu si dosiahol pri ustovej energii cca 15 J a 31 vystreloch na jedno naplnenie. vsimol som si, ze na stranke http://www.airguns.pl/index.php?idmenu=47 dospel k rovnakym vysledkom aj ten poliak (V04). je to nahoda alebo ta inspiroval? lebo ak ste nahodou dosli k rovnakemu vysledu (15,5J a +-3m/s pri cca 30 vystreloch), tak potom sa vsetky 200S .177 daju naladit rovnako? a este nieco, on tam uvadza aj presnu hlbku v mm, do akej je zasrobovana skrutka pruziny a skrtiaceho cervika. to je univerzalne alebo pre kazdu pusku ine? diky
Naposledy upravil(a) raduzs dne 24 čer 2007 11:45, celkem upraveno 1 x.
Předně otázka je to pro Sidewindera. Nevím jak vzniknul ten dojem, ale ty stránky fakt nejsou moje
a nikdy nebyly.
Odpovědi na tyhle otázky by mě taky celkem zajímaly, hlavně mi přijde zvláštní jak to ten Polák ladil, protože ty rozdíly v nastavení škrtícího červíku v mm
musej dělat hroznou paseku s úsťovou rychlostí, čtvrt otáčky a jsi na rychlosti a energii o hodně dole, ten šroubek je opravdu hodně citlivý. Já chtěl hlavně vědět postup - ze standardního nastavení jak to nejlépe dělat - utáhnout na maximum (kdy jde ještě natáhnout závěr) šroubek bicí pružiny - tím se rychlost dostane někam na 260 a pak pracovat už jen se škrtícím červíkem až se dostanu kolem 240 a pak se pokust třeba po čtvrt otáčkách udělat měření vždy v celým rozsahu a vybrat tu nejlepší variantu 

Odpovědi na tyhle otázky by mě taky celkem zajímaly, hlavně mi přijde zvláštní jak to ten Polák ladil, protože ty rozdíly v nastavení škrtícího červíku v mm


ja si teda myslim, ze takovouhle vec ti nikdo reklamovat nebude a uz vubec ne czub, mas tam napsano max 15J, to znamena cesky energie mensi nez 15J..je 7J mene nez 15? je..!! mam pocit ze tohle by te rekl kazdy, pokud budes mit chrony tak neni zadnej problem to naladit libovolne, bez chronu to jakstaks jde taky ale je to otrava- kontrolujes rozptyl a ne rychlost strely..
jinak docela legracni vec co se mi stala- asi tyden z5 jsem poupravoval jednu vetrovku ktera byla akorat privezena z kramu- a bylo na ni max 7,5J..no sranda- jen jsem si na to vzpomnel kdyz raduz psal jak je silenej problem ze neexistujou..
jinak docela legracni vec co se mi stala- asi tyden z5 jsem poupravoval jednu vetrovku ktera byla akorat privezena z kramu- a bylo na ni max 7,5J..no sranda- jen jsem si na to vzpomnel kdyz raduz psal jak je silenej problem ze neexistujou..

- Sidewinder
- Příspěvky:1463
- Registrován:31 srp 2004 20:53
- Kontaktovat uživatele:
Ohledne vysledku ladeni .. ty polske stranky jsem asi nekdy videl, ale nijak jsem s tim clovekem nespolupracoval ani se neinspiroval .. je to cista nahoda, ze se podarilo naladit pusku uplne stejne.
Nijak uzasna nahoda to ale neni, protoze jsem presvedcen ze zkusenosti, ze toto je nejkonzistentnejsi prubeh merene krivky - zavislosti ustove rychlosti na tlaku. Vetrovky 200S maji ustroji vsechny stejne a tedy i vysledky ladeni byvaji velmi podobne.
Dojit se k nim da ruzne, ja se vetsinou snazim dle nekolika ran odhadnout idealni nastaveni a pokud se mi zda ze je to ono .. zmerim cely prubeh od 190BAR do 100BAR a v excelu porovnam s tim co znam. Pokud to jeste neni ono, zkousim dal .. ladeni muze byt otazkou pul hodiny nebo take nekolika hodin.
Ohledne postupu - zadny univerzalni postup neexistuje. Sroubky jsou velmi citlive a tak na delku vycnivajiciho sroubku nebo hloubku zapusteni sroubu bici pruziny moc nepolehejte - je to spise orientacni udaj. Mam odzkousene, ze bici pruzina musi byt utazena "tak akorat" aby davala jen o trochu vic vzduchu, nez kolik muze projit pres skrceni .. jakmile bych ji dal na maximum (dokud jde natahnout zaver) a pak uz jen doladil skrceni, bude posilat o dost vice vzduchu do ustroji, nez kolik muze projit, a to bude znamenat rozhozeni konzistence - nekdy projde vic a jindy min, v zavislosti na teplote a dalsich ...
Nijak uzasna nahoda to ale neni, protoze jsem presvedcen ze zkusenosti, ze toto je nejkonzistentnejsi prubeh merene krivky - zavislosti ustove rychlosti na tlaku. Vetrovky 200S maji ustroji vsechny stejne a tedy i vysledky ladeni byvaji velmi podobne.
Dojit se k nim da ruzne, ja se vetsinou snazim dle nekolika ran odhadnout idealni nastaveni a pokud se mi zda ze je to ono .. zmerim cely prubeh od 190BAR do 100BAR a v excelu porovnam s tim co znam. Pokud to jeste neni ono, zkousim dal .. ladeni muze byt otazkou pul hodiny nebo take nekolika hodin.
Ohledne postupu - zadny univerzalni postup neexistuje. Sroubky jsou velmi citlive a tak na delku vycnivajiciho sroubku nebo hloubku zapusteni sroubu bici pruziny moc nepolehejte - je to spise orientacni udaj. Mam odzkousene, ze bici pruzina musi byt utazena "tak akorat" aby davala jen o trochu vic vzduchu, nez kolik muze projit pres skrceni .. jakmile bych ji dal na maximum (dokud jde natahnout zaver) a pak uz jen doladil skrceni, bude posilat o dost vice vzduchu do ustroji, nez kolik muze projit, a to bude znamenat rozhozeni konzistence - nekdy projde vic a jindy min, v zavislosti na teplote a dalsich ...
sidewinder: samozrejme, nemyslel som to nijako sarkasticky, nemyslel som to ako podozrenie z plagiatorizmu
ale iste uznate, ze je to fakt nahoda, take presne cisla.
pokial ide o nastavovanie vykonu, na stranke http://www.airgunforum.net/agf/index.ph ... S200+power
radia najprv zaistit skrtiaci cervik, aby sa nehybal, potom dotiahnut srob, ktory drzi pruzinu tak, aby bol cca 13fp a az potom dotahovat skrtiaci cervik...
a este nieco: ako sa dalo cakat, aj u mna vznikol problem s tesnenim na vzduchovom kontajnere. tesnenie sa najprv odlepilo napolovicu, tak som ho vymenil. teraz odtial vypadava. mam ho prilepit? ak ano, akym lepidlom? diky!

pokial ide o nastavovanie vykonu, na stranke http://www.airgunforum.net/agf/index.ph ... S200+power
radia najprv zaistit skrtiaci cervik, aby sa nehybal, potom dotiahnut srob, ktory drzi pruzinu tak, aby bol cca 13fp a az potom dotahovat skrtiaci cervik...
a este nieco: ako sa dalo cakat, aj u mna vznikol problem s tesnenim na vzduchovom kontajnere. tesnenie sa najprv odlepilo napolovicu, tak som ho vymenil. teraz odtial vypadava. mam ho prilepit? ak ano, akym lepidlom? diky!
- Sidewinder
- Příspěvky:1463
- Registrován:31 srp 2004 20:53
- Kontaktovat uživatele:
Neberu to nijak zle .. je to dobra informace ale jak rikam, za zadnou zajimavou nahodu to nepovazuji.
Tesneni o kterem se vi, ze odchazelo, je tesneni pod manometrem. To co Ty myslis, je asi jen gumovy krouzek na zavitu tlakoveho zasobniku - zde neni zadny problem, pokud nedrzi na miste, tak ho proste prilep sekundovym lepidlem a bude klid..
Tesneni o kterem se vi, ze odchazelo, je tesneni pod manometrem. To co Ty myslis, je asi jen gumovy krouzek na zavitu tlakoveho zasobniku - zde neni zadny problem, pokud nedrzi na miste, tak ho proste prilep sekundovym lepidlem a bude klid..
otazka k plneniu: po 1800 vystreloch mi postupne klesa tlak, ktory sa da do vzduchoveho zasobnika dat. myslim to tak, ze este pred 300 vystrelmi sa dal kontajner natlakovat na 195 atmosfer, pred 150 uz len 180 atmosfer a teraz uz akosi ide do vzduchoveho zasobnika natlacit len cca 170 amtosfer. pouzivam tie dvojcata-flase od troja. cim to moze byt? ze by sa tak rychlo minal vzduch? lebo ked mam (zatial) tu vetrovku nastavenu na cca 8 J, tak som ratal, ze to vystaci aspon na 3000 vystrelov...