CZ200S
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Už není. Kdo zaváhá...
Pořádná bouchačka je z plastu a oceli, a nosí se v kydexovém pouzdru.
Re: CZ200S
Podarilo se nekomu vychytat spoust cz200, aby zustala dvoukrokova a pritom nedrhla? Ladil jsem tu z vyroby nastavenou prisernost a jedine pouzitelne reseni mi vyslo v podobe jednokrokove spouste...
CZ 200S Hunter 4.5+Sightron SIH TAC 4-12x40 AO MD
SPA CP-1M 4.5
SPA CP-1M 4.5
Ahoj, nejsem žáden odborník, mám cca měsíc CZ 200 Hunter 4,5, ale dnes se mi stalo, že jsem povolil bicí pružinu zpět jak byla původně nastavená (15,3J) a začla mi zase drhnout spoušť. Tak jsem ji zase přitáh na 16J a zase nedrhne, tak jen takový poznatek, asi se tam krapet něco posune. Ještě jsem neměl rozebraný mechanizmus zbraně a ani jsem nic neděla se spouští. Snad to pomůže, přejí pěkný večer
CZ 200 Hunter cal. 177/4,5mm+quick fill Altaros+moderátor Josef1000+zásobník Josef1000, Burris Timberline 4,5-14x32, regulátor Huma-air, pumpa Hill MK3, chrono MK1
Zdravím,
Mám CZ200 v ráži .22 z druhé ruky a při výstřelu se mi pootevře závěr...Nevíte co by to mohlo být a jak to vyřešit ?
Děkuji
PS: Jinak nevíte o nějaké stránce kde by prodávali pažby na CZtu ? KLidně i zahraničí
Děkuji
Mám CZ200 v ráži .22 z druhé ruky a při výstřelu se mi pootevře závěr...Nevíte co by to mohlo být a jak to vyřešit ?
Děkuji
PS: Jinak nevíte o nějaké stránce kde by prodávali pažby na CZtu ? KLidně i zahraničí
Děkuji
Haenel 312 .177
Slavia 631 .177
Mraky řezacích nástrojů všeho druhu ...
Slavia 631 .177
Mraky řezacích nástrojů všeho druhu ...
Záver by sa ti nemal pootvárať, ak ho dobre zavrieš. Dôležité je nielen posunúť klučku úplne dopredu, ale ešte ju aj pootočiť.
Volný kroužek na trnu podavače, nebo se unavila pružinka co tlačí kuličku zhora do podavače a má ho aretovat a nebo je ten důlek pro kuličku mělký a dost nedrží. A nebo ti tam jde moc vzduchu
.