Steyr LG 110 Field Target
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
Re: Steyr LG 110 Field Target
to Petrof,
prave tvoj prispevok ma inspiroval, len vrtat do pusky sa mi nepozdavalo, ale mas pravdu, "cervik" je asi lepsie riesenie.
prave tvoj prispevok ma inspiroval, len vrtat do pusky sa mi nepozdavalo, ale mas pravdu, "cervik" je asi lepsie riesenie.
Re: Steyr LG 110 Field Target
zajimave thema. jak se ta kmitna zjisti, zmeri? da se to zmerit i v amaterskych podminkach?Laponec píše:Zdendo tu hlavňovou podpěru jsem neřezal kvůli ohnuté hlavni nebo nesouosému vývrtu ale ze dvou důvodů :
- z důvodu zachování kmitny / platí to kupodivu i u větrovek
HW35, HW40, HW45, HW70
HW97 K - Nikko Stirling Gold Crown Airking 4-12x42
HW100T Carbine - Hawke Sidewinder Tactical 8.5-25x42
HW97 K - Nikko Stirling Gold Crown Airking 4-12x42
HW100T Carbine - Hawke Sidewinder Tactical 8.5-25x42
Re: Steyr LG 110 Field Target
To kmitanie hlavne by aj mňa zujimalo. Hlavne ako to dokaže niekto odmerať-tak na to som ozaj zvedavy. Kor u vetrovky kde to kmitanie pri tlaku 1bar je tak 0,0000000 nič nič nič.
Re: Steyr LG 110 Field Target
na športových flintách, sa tuším kmitanie hlavne rieši tými posuvnými závažiami... lenže tam sa striela len na jednu vzdialenosť... na iných vzdialenostiach to zas platiť nemusí...
a testuje sa to strelbou a sústrelmi... sa ten valček pomaličky posúva a kde je najlepší sústrel tam sa nechá...
ale určite sa to dá merať aj senzormi, som videl takú fotku... na hlavni boli ponalepované senzory a mašinka to vyhodnocovala...
a testuje sa to strelbou a sústrelmi... sa ten valček pomaličky posúva a kde je najlepší sústrel tam sa nechá...
ale určite sa to dá merať aj senzormi, som videl takú fotku... na hlavni boli ponalepované senzory a mašinka to vyhodnocovala...
- - - = = = (( as mad as possible )) = = = - - -
AirArms Pro-Sport + Hawke Eclipse 30 SF 6-24x50 + Kozap č. 23 + JSB Exact 4,52 mm (bolo 5,52 mm)
AirArms Pro-Sport + Hawke Eclipse 30 SF 6-24x50 + Kozap č. 23 + JSB Exact 4,52 mm (bolo 5,52 mm)
Re: Steyr LG 110 Field Target
Ved to ma zaujima že kolko ta mašinka ukazala. čislo nejake daj. Taka maloražka ma pri vystrele tlak zhruba 200bar a vetrovka 1bar a to ta maloražka ma take male kmitanie že je až zanedbatelne,tak potom ta vetrovka ktora ma viac jak stonasobne menši tlak ma ake kmitanie? Leda že pri vystrele s vetrovky by niekto prdol tak vtedy by bolo nejake kmitanie,ale niekde uplne inde.
A prečo odpovedaš za druhych,ved tu mame tolko odbornikov,že dokažu odmerať aj to čo vôbec neexistuje.
A prečo odpovedaš za druhych,ved tu mame tolko odbornikov,že dokažu odmerať aj to čo vôbec neexistuje.
Re: Steyr LG 110 Field Target
Vetrovka ma pri vystrelu tlak 1 bar??????
Mel bych na tebe nekolik otazek:
1) jak jsi to zmeril?
2) v ktere casti hlavne jsi to meril?
3) v jakem case po zmacknuti kohoutku jsi to meril?
4) jaky byl pocatecni tlak v nizkotlake komurce (v pripade regulatoru), nebo jaky byl tlak v kartusi (bez reglatoru)?
5) v jake energii ta dotycna vetrovka byla?
6) jak mela dlouhou hlaven
Jestli si myslis, ze kmitani hlavne u vetrovky neni, ja ti tvuj nazor vyvracet nebudu. Ja ti k tomu jen napisu toliko, ze neni vetrovka jako vetrovka, takze mluvit obecne o "nejake vetrovce" aniz by jsi doplnil parametry: delka hlavne, prumer hlavne, material hlavne, raze, hmotnost moderatoru (je-li jim vybavena), vykon, hmotnost kladiva, dosazena sila na pruzine kladiva, tlak pred ventilem, ma-li letmo uchycenou hlaven (nebo ne - pak kde se nachazi podpera a kolik jich je) .... ma vypovidaci hodnotu 0.
A protoze tyto hodnoty neznas (nebo je neuvadis), pak by jsi ani nemel mluvit o tom, ze hlaven u vetrovky nekmita.
Mel bych na tebe nekolik otazek:
1) jak jsi to zmeril?
2) v ktere casti hlavne jsi to meril?
3) v jakem case po zmacknuti kohoutku jsi to meril?
4) jaky byl pocatecni tlak v nizkotlake komurce (v pripade regulatoru), nebo jaky byl tlak v kartusi (bez reglatoru)?
5) v jake energii ta dotycna vetrovka byla?
6) jak mela dlouhou hlaven
Jestli si myslis, ze kmitani hlavne u vetrovky neni, ja ti tvuj nazor vyvracet nebudu. Ja ti k tomu jen napisu toliko, ze neni vetrovka jako vetrovka, takze mluvit obecne o "nejake vetrovce" aniz by jsi doplnil parametry: delka hlavne, prumer hlavne, material hlavne, raze, hmotnost moderatoru (je-li jim vybavena), vykon, hmotnost kladiva, dosazena sila na pruzine kladiva, tlak pred ventilem, ma-li letmo uchycenou hlaven (nebo ne - pak kde se nachazi podpera a kolik jich je) .... ma vypovidaci hodnotu 0.
A protoze tyto hodnoty neznas (nebo je neuvadis), pak by jsi ani nemel mluvit o tom, ze hlaven u vetrovky nekmita.
Re: Steyr LG 110 Field Target
fero, to že ti tlak v kartuši poklesne o 1 bar na výstrel nezanemená, že v hlavni je tlak 1 bar...
pri 15J je to cca 90 - 110 bar pri začiatku výstrelu a postupne to klesá...
v hlavni bude taký tlak, aký je v kartuši, resp. v komôrke/regulátore býva tlak cca 100 bar, teda toto platí v čase "0" ked stačíš spúšť... diabolka sa dá do pohybu, stlačený vzduch sa začne rozpínať a tlak v hlavni začne klesať až na atmosferický tlak ale to už bude diabolka v terči ale na počiatku procesu bol v hlavni tlak ako v kartuši, resp. v regulátore alebo komôrke a to je cca 100 bar
pri 15J je to cca 90 - 110 bar pri začiatku výstrelu a postupne to klesá...
v hlavni bude taký tlak, aký je v kartuši, resp. v komôrke/regulátore býva tlak cca 100 bar, teda toto platí v čase "0" ked stačíš spúšť... diabolka sa dá do pohybu, stlačený vzduch sa začne rozpínať a tlak v hlavni začne klesať až na atmosferický tlak ale to už bude diabolka v terči ale na počiatku procesu bol v hlavni tlak ako v kartuši, resp. v regulátore alebo komôrke a to je cca 100 bar
- - - = = = (( as mad as possible )) = = = - - -
AirArms Pro-Sport + Hawke Eclipse 30 SF 6-24x50 + Kozap č. 23 + JSB Exact 4,52 mm (bolo 5,52 mm)
AirArms Pro-Sport + Hawke Eclipse 30 SF 6-24x50 + Kozap č. 23 + JSB Exact 4,52 mm (bolo 5,52 mm)
Re: Steyr LG 110 Field Target
Kmitání pracek se zdá, že máte vyřešeno když už jste u laufu, jak vám závidím
Re: Steyr LG 110 Field Target
Preco spominas mna? Mna podobne p......y absolutne nezaujimaju. So zaujmom sledujem a tesim sa na kazdy novy vysoko odborny prispevok.madbugie píše:fero, to že ti tlak v kartuši poklesne o 1 bar.........
Steyr LG110 FT model 2011 + NS Diamond 10-50x60
Steyr LG110 FT + Burris Timberline 4,5-14x32
Steyr Challenge Field Target + Sightron SIII 10-50x60 FT IRMOA
http://www.safta.sk
Steyr LG110 FT + Burris Timberline 4,5-14x32
Steyr Challenge Field Target + Sightron SIII 10-50x60 FT IRMOA
http://www.safta.sk
Re: Steyr LG 110 Field Target
Jirin,tu na fore je to presne tak ako to pišeš ty vo svojom prispevku. Vy mne nemusite odpovedať na žiadnu otazku,ale ja vam musim odpovedať na všetko s presnymi čislami s presnymi hodnotami. Ved odpovedz ty mne. Kolko kmita hlaveň u vetrovky??? A chcem presne čislo-hodnotu. Ked mi ty odpovieš na moju otazku ja odpoviem na tvoju. Inač bavime sa tu o vetrovkach v zakonnom limite,len pre info.
Dalšia tvoja veta: že nechceš mi moj nazor o kmitani u vetroviek vyvracat. Tak ja ti mam vysvetliť milion otazok-samozrejme ktore absolutne nikto neodmera a absolutne nemaju nič spoločne s kmitanim hlavne,ale zaroveň mi napišeš že mi nič nebudeš vyvracať. To ako keby si napisal že: bavime sa o autach,ale ja sa o autach baviť nebudem.
Ja som nikde nenapisal že hlaveň u vetrovky nekmita,prečitaj si moj prispevok poriadne. Napisal som že to kmitanie je tak male že je zanedbatelne a pre bežnych smrtelnikov nemeratelne. a presne to iste plati aj o rozťažnosti materialov vplyvom teploty. Pri rozdieloch 30stupňov to nikto z vas nedokaže ani len odmerať,pretože je to tak mala hodnota. Potom taky motor v aute ktory je ovela presnejšie vyrobeny a je tam tisic krat viac sučiastok ako v nejakej posratej vetrovke by sa v zime asi rozpadol a všetky ložiska by povypadavali a keby v lete sa material tak rozťahoval ako piše Helboy o kolajniciach tak auto by malo hadam aj o meter viac a blok motora je hlinikovy aj piesty su z hliniku,klukovka zo železa,rozdielne materialy,ja sa vobec čudujem že ten motor funguje. A čo taky nakladiak potom musi mať v lete aspoň o 5m vačšiu dlžku a čo potom taka lokomotiva ktora je cela zo železa ta musi tak narasť že sa ani nevojde medzi kolaje.
Dalšia tvoja veta: že nechceš mi moj nazor o kmitani u vetroviek vyvracat. Tak ja ti mam vysvetliť milion otazok-samozrejme ktore absolutne nikto neodmera a absolutne nemaju nič spoločne s kmitanim hlavne,ale zaroveň mi napišeš že mi nič nebudeš vyvracať. To ako keby si napisal že: bavime sa o autach,ale ja sa o autach baviť nebudem.
Ja som nikde nenapisal že hlaveň u vetrovky nekmita,prečitaj si moj prispevok poriadne. Napisal som že to kmitanie je tak male že je zanedbatelne a pre bežnych smrtelnikov nemeratelne. a presne to iste plati aj o rozťažnosti materialov vplyvom teploty. Pri rozdieloch 30stupňov to nikto z vas nedokaže ani len odmerať,pretože je to tak mala hodnota. Potom taky motor v aute ktory je ovela presnejšie vyrobeny a je tam tisic krat viac sučiastok ako v nejakej posratej vetrovke by sa v zime asi rozpadol a všetky ložiska by povypadavali a keby v lete sa material tak rozťahoval ako piše Helboy o kolajniciach tak auto by malo hadam aj o meter viac a blok motora je hlinikovy aj piesty su z hliniku,klukovka zo železa,rozdielne materialy,ja sa vobec čudujem že ten motor funguje. A čo taky nakladiak potom musi mať v lete aspoň o 5m vačšiu dlžku a čo potom taka lokomotiva ktora je cela zo železa ta musi tak narasť že sa ani nevojde medzi kolaje.
Re: Steyr LG 110 Field Target
Lauf nekmitá, kovy se neroztahují a steyru cestuje nástřel, protože je úplněk.
Juro nic ve zlým, ale meleš strašný nesmysly. Myslím, že by sis své teorie měl nechat raději pro sebe. Pro nás jich je škoda
Nemůžeš srovnávat větrovku s motorem. V motoru se s roztažností materiálu dobře počítá. To mi věř. A navíc těch míst v motoru, kde má nejaká tisícina vliv na funkčnost je možná míň jak ve větrovce...
Hodně lidí tady píše, že teplota vliv má a ty jedinej tvrdíš opak. Není něco špatně???
Tady si něco přečti http://www.novinky.cz/ekonomika/242926- ... jnice.html Můžeš jim pak napsat a vysvětlit jim, že to není teplotou. Budou z tebe mít určitě minimálně stejnou radost, jako my tady
Juro nic ve zlým, ale meleš strašný nesmysly. Myslím, že by sis své teorie měl nechat raději pro sebe. Pro nás jich je škoda
Nemůžeš srovnávat větrovku s motorem. V motoru se s roztažností materiálu dobře počítá. To mi věř. A navíc těch míst v motoru, kde má nejaká tisícina vliv na funkčnost je možná míň jak ve větrovce...
Hodně lidí tady píše, že teplota vliv má a ty jedinej tvrdíš opak. Není něco špatně???
Tady si něco přečti http://www.novinky.cz/ekonomika/242926- ... jnice.html Můžeš jim pak napsat a vysvětlit jim, že to není teplotou. Budou z tebe mít určitě minimálně stejnou radost, jako my tady
Steyr LG 110 + Sightron SIH
http://www.hft-brno.cz
http://www.hft-brno.cz
Re: Steyr LG 110 Field Target
radeji nic tohle nema cenu
od ted prosim osloveni kníže pekel :-)
...kdyz jednou pohar pretece....aneb kdyz nemusim tak nechci
...tak to jsem ja ... https://www.youtube.com/watch?v=CZdiGRlRerw
...kdyz jednou pohar pretece....aneb kdyz nemusim tak nechci
...tak to jsem ja ... https://www.youtube.com/watch?v=CZdiGRlRerw
Re: Steyr LG 110 Field Target
Mates ,maš ozaj pravdu,ten kto porovnava rozťažnosť kolajnic s rozťažnosťou u steyra,tak tam už ozaj neni o čom debatovať.
Re: Steyr LG 110 Field Target
Máš samozřejmě jako vždy pravdu. S tebou opravdu není o čem debatovat.
Steyr LG 110 + Sightron SIH
http://www.hft-brno.cz
http://www.hft-brno.cz
Re: Steyr LG 110 Field Target
Chlapci neprestavajte, toto vlakno je velmi prinosne. Ja som zil roky v nevedomosti a myslel som si, ze kolaje praskaju v zime. A oni svine v lete... Dakujem.
Hellboy píše:Proc asi v lete praskaji koleje?jo oni jsou z ocele a jeste jsou tam schvalne mezery a presto praskaji to je mi divne vzdyt se to meni jen o tisiciny ze aha tak to jo
Steyr LG110 FT model 2011 + NS Diamond 10-50x60
Steyr LG110 FT + Burris Timberline 4,5-14x32
Steyr Challenge Field Target + Sightron SIII 10-50x60 FT IRMOA
http://www.safta.sk
Steyr LG110 FT + Burris Timberline 4,5-14x32
Steyr Challenge Field Target + Sightron SIII 10-50x60 FT IRMOA
http://www.safta.sk