tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
mojedx
Příspěvky:253
Registrován:18 srp 2013 01:18
Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od mojedx » 03 led 2014 15:27

Lori, ono se to jaksi leštilo při těch tisícovkách výstřelů už samo, když jsem si vzpomněl, jak spoušť kodrcala, když byla nová a jak jde po těch několika tisícovkách, tak jsem ji prostě tím šroubovákem lehce "amortizoval" dopředu, aby se ve svých vlastnostech ustálila a chovala se stejně a čitelně. Teď na ní je najeto fakt už hodně a tak nějak si nemůžu vzpomenout na rozdíl oproti čerstvému zásahu.

Ještě jsem zkoušel jednu flignu, zmáčknout kohoutek do dorazu pojistky, pak teprve zatlačit pojistku. Má to kratší dráhu a líp se mi s tím střílí.


Uživatelský avatar
dykmore
Příspěvky:1065
Registrován:09 led 2008 12:58
Bydliště:Ostrava - Hrušov

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od dykmore » 03 led 2014 21:34

Neutrpí tím bezpečnost? :?:
Pořádná bouchačka je z plastu a oceli, a nosí se v kydexovém pouzdru.
Mart776
Příspěvky:90
Registrován:25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 04 led 2014 00:26

dykmore:
Samozřejmě že ano.
Různé hraní(amatérské z neznalosti) se spoušťovým mechanismem je vždy nebezpečné.
mojedx dávej si na to pozor..
Uživatelský avatar
dykmore
Příspěvky:1065
Registrován:09 led 2008 12:58
Bydliště:Ostrava - Hrušov

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od dykmore » 04 led 2014 11:41

Tak se mi zdá, že tady někdo má doma dvě rozsévačky broků Gamo :idea: :mrgreen:
Pořádná bouchačka je z plastu a oceli, a nosí se v kydexovém pouzdru.
Ford79
Příspěvky:151
Registrován:06 zář 2011 23:18

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Ford79 » 06 led 2014 09:02

Zdravim...nezkoušel jste někdo náhodou přehodit hlaveň 5,5ku z S634 na S631ku.....?dostala se mi do ruky nová S631,ale bez hlavně.....zajímalo by mě,jestli by výkon stačil na střílení cca 10-15m....?
Uživatelský avatar
PEPAN
Příspěvky:1695
Registrován:11 říj 2009 22:19
Bydliště:z5 na 9

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od PEPAN » 06 led 2014 09:10

musíš pak s výkonem nahoru jinak to střílí hrozně, nefňukam kuli nějakýmu padání diaboly ale nemohl jsem s tím nic trefit.
sestava byla ovšem trochu jiná, byla to 634 s pístem 631
Nejde!Prostě NNe
Mart776
Příspěvky:90
Registrován:25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 06 led 2014 11:54

Na 5;5 hlaveň potřebuješ vyšší výkon,jinak to bude zhruba tak,jak píše PEPAN.
Jednodušší je sehnat 4,5 hlaveň, než předělávat vnitřnosti.
Bavor
Příspěvky:83
Registrován:06 led 2014 18:05
Bydliště:Frýdlant n.O.

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Bavor » 29 led 2014 21:17

Tak jsem si pohrál z 620. Shrnuto: zkrácení pístu o 8 mm a jeho následné zatížení, úprava jezdce natahovací páky, leštění spoušťového mechanismu, pružina 3mm průměr drátu , delší než origo a v ní vložená ještě jedna menšího průměru, zmenšení kanálku na 3,2mm. Je o dost silnější než origo. První pokus byl bez zůžení kanálku a píst zkrácen o 4mm a nebylo to ono, sice posílila ale kopala a přesnost nic moc. Po druhé úpravě se citelně zklidnila, síla o dost větší než u úpravy 1 a přesnost je dost dobré. Mám jí osazenou optikou Crosman 4x32. Myslím, že více s tím dělat ani nejde.
Tunění zdrar
fR4Nk13
Příspěvky:2
Registrován:07 úno 2014 19:26
Bydliště:Parchovany/Cibuľarovo
Kontaktovat uživatele:

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od fR4Nk13 » 07 úno 2014 20:12

Zdravim vsetkych. Mam toho odcitane na tomto fore celkom dost. Je asi najlepsie na com som ja ohladne vzduchoviek, ktore ma zaujimaju narazil.
Mam na Vas, ktory ste uz tunningom S631 presli niekolko otazok. Do slavky 631 davam piest, strunu z 634.
Mam vsak niekolko veci ktore mi niesu jasne:
1.Vedenie struny z 631 som skusal v obchode na nenatiahnutej strune z 634 a v pohode do nej voslo. Nevojde do nej teda pri natiahnutom stave?
2. Viem ze pruzinovky kopu. 634 ma oproti 631 kratsiu hlaven aj kvoli presnosti. Ja hlaven chcem nechat povodnu dlhu z 631. Nechcem ju skracovat. Chcem pozitivne ovplivnit presnost pouzitim pridavnych zavazi do pazby /budem ju upravovat/ a na hlaven. Kde by som mal tie zavazie upevnit? Staci mi vediet kde, z ostatnym si uz poradim?
3. Myslite ze sa mi oplati odlahcit piest? Chcem ho odlahcit kvoli tomu aby som hned neznicil optiku, ktoru mam v plane kupit.
4.Mate nejaky typ, ako na zmensenie vzduchoveho kanalika? Viem ze ma 4 mm u 631 /aj toto som sa docital tu :D /. Viem ze to tu niekto skusal upravovat, ale nedocital som sa a neviem ako?
Pozeram, ze otazok mam dost. :oops: :) Budem rad a dakujem vopred za kazdu odpoved. Pytam sa na otazky na ktore som bud nenasiel, alebo nevyparal jednoznacnu odpoved. Dufam, ze do konca mesiaca bude gun hotovy. Potom ma caka este uprava prastarej s620 :D
Viete kto je najpresnejším strelcom?
Šľak, trafí vás aj za rohom.
Motobassak
Příspěvky:201
Registrován:23 kvě 2011 18:24
Bydliště:Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Motobassak » 07 bře 2014 17:24

Já sem tunil svoji s631 tak, že sem si pořídil origo píst z s634 (je třeba prodloužit drážka v těle na natahovací páku), vedení prožiny a pružinu sem nechal z S631 a ani s kanálkem sem nic nedělal a je o dost silnější než orig. s631 a ochlup slabší než s 634, ale kope míň než 634, takže pro mně je to optimání úprava. Navíc cena nové pružiny v CZUB je na s631 31,- a na s634 292,-
Kanálek se prý dá zúžit nějakým textilním nýtkem (to sem se tu dočetl) a nebo snad kouskem brzdové trubky ze š 120, to ale nemám ověřeno a podle mě je to zbytečné. Tím pístem zvedneš výkon dostatečně.

Já bych se zase chtěl zeptat zda nejaká dobrá duše nemá přístup k fréze v okolí Bohumína a Ostravy, potřeboval bych upravit píst ze slávie 630 na rozměry a těsnění ze s634 ???
Boží mlýny melou pomalu,ale jistě. Aneb na každou svini už se vaří voda.
Bavor
Příspěvky:83
Registrován:06 led 2014 18:05
Bydliště:Frýdlant n.O.

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Bavor » 08 bře 2014 01:48

tak tim kanalkem udelaš hodně. Píst nejde tak rychle do dna válce a tudiž nekope. Kanál 3,2 mmm. Na píst spíše soustruh. Prostě zvětšíš objem válce. 620 max 8,5 J. Více z toho nepůjde, viz můj tuning výše.
Uživatelský avatar
kicmis
Příspěvky:168
Registrován:22 bře 2013 06:43
Bydliště:Havířov

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od kicmis » 08 bře 2014 07:27

Bavor:
Jak - čím jsi zmenšoval ten kanálek na 3,2mm, vpodstatě by to chtělo trubičku pruměr 4mm a tloušku stěny 0,4 mm.
TX200 + Hawke Vantage 4-12x40
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
Bavor
Příspěvky:83
Registrován:06 led 2014 18:05
Bydliště:Frýdlant n.O.

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Bavor » 08 bře 2014 09:39

Přesně jak říkáš. Použiješ přesně takovou trubičku. Trubka za Š 120 , konkretně propojka třmenu , má vnitřní průměr 3,2mm a vnější jsem osoustružil, pak uřezal cca 8mm té trubky potřel lepidlem na ložiska a naklepal do komůrky. A zlehka zajistil důlčíkem. Drží jak cip. Po zůžení kanálku se zmenšilo kopání a zvýšila přesnost. Protože mým předchozím tuningem šla podstatně do hajzlu :D
Uživatelský avatar
kicmis
Příspěvky:168
Registrován:22 bře 2013 06:43
Bydliště:Havířov

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od kicmis » 08 bře 2014 14:12

Mohla by to být tato trubička ?
nerez

http://www.modelmax.cz/modelmax2/eshop/ ... ka-216-4mm

hliník

http://www.peckamodel.cz/produkt/rc-mod ... 4-0-3-4-mm

uhlíková (asi ne)
http://www.peckamodel.cz/produkt/rc-mod ... 4-0-3-4-mm

Co bude nejvhodnější a jak to narazit do pouzdra?
Má s tím někdo zkušenost?
TX200 + Hawke Vantage 4-12x40
CZ200 + Hawke Varmint 4-16x44
Slavia 630 + Delta 4x32AO
TAU 7
Bavor
Příspěvky:83
Registrován:06 led 2014 18:05
Bydliště:Frýdlant n.O.

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Bavor » 08 bře 2014 14:23

Ten hliník vhodný nebude , je měkký neudrží se na místě a vystřelíš ho. To jsem zkoušel. Jinak co jsem se po fórech dočetl, je ideální průměr 3,2mm a né 3,4. Si vem trubku z menší vnitřní dírou než 3,2 mm a odvrtej ji na 3,2mm. A venkem ji opracuj ať ji tam naklepeš a né vložíš. Vzduchovka kope a vycestuje ti to ven.
Odpovědět