tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 27 led 2013 23:35

Lori75 píše:Dobre, tak akú bude mať rýchlosť tá diabolka, keď ja budem šoférovať Trabant 601 s rýchlosťou 300m/s a ty cez zadné okno vystrelíš vytunovanou S631, ktorá shodou okolnosti má usťovku tiež 300m/s(samozrejme čisto teoreticky)?
Mal by si pravdu v prípade, ak diabolka by sa dostala do pohybu len potom, čo teleso pušky sa zastavý v pažbe.
Tak o tom neuvažuj, takhle to není! :D
To utlumení zpětného rázu zákluzem probíhá na nějakých 20mm.(u Slavie by asi stačilo méně)
Zpětný pohyb části nad zákluzem má rychlost 00nic m/s.
Kdyby to bylo jen 10 m/s tak ti pažba ustřelí rameno.(narazilo by cca.2kg rychlostí 36km/h)
A vem si než dojede na konec,začne působit dopředný pohyb odraženého pístu(a to je diabolka
ještě v hlavni!)
Jak píšeš,že píst dopadne a diabolka je venku z hlavně-tak to není(na 100%),
ještě je v hlavni po odrazu.
Na výpočet je program,jestli budeš chtít dám sem link.
Jo a ta Diana má 16J(samozřejmě že J jdou zvýšit),takže to je zhruba stejné jak upravená Slavia.
Kompenzátor:
Když jsem uřízl hlaveň,tak vzduchovka začala střílet mírně nahoru(na 20m asi 2-3cm)
Dalo by se to samozřejmě doladit puškohledem,ale připadlo mi lepší to dovážit.
Odřezaný kus hlavně měl cca.100g,tak jsem vysoustružil komp co má cca.120g.
Hmotnost už teď nevím přesně,ale můžu to zvážit.
Teď střílí dobře.
Ještě mě napadlo- aretace hlavně se musí dobře zaleštit a zapasovat do sebe.
Když jsem koupil vzduchovku tak aretace byla opotřebovaná a stačilo vyměnit O kroužek
na hlavni a už to střílelo 5cm dolů(u pevných mířidel je to jedno,ale puškohled-katastrofa)
Zítra jestli budu mít čas,tak chci ještě doladit ten píst(udělat max. možný nátah)
Jsem zvědavý o kolik to ještě půjde.
A taky pořád přemýšlím o tom zkrácení hlavně na 350mm,ale nevím,nevím(je s tím
dost práce-zaůstění hlavně+nový komp :roll: )
A o rybině mi ani nemluv,do poslední chvíle jsem měl strach,že mi v ní bude
puškohled jezdit.
ale u toho NS je docela festovní montáž,takže zatím drží.
Vyfrézovat víc nejde(max.nějaká desetina),pouzdro má slabou stěnu.
Při takových a podobných věcech jsem opravdu uvažoval o výrobě celé nové vzduchovky,
(koupil bych jen hlavňovinu,pružinu a těsnéni)to si nedělám si legraci :lol:


Uživatelský avatar
Lori75
Příspěvky: 244
Registrován: 30 říj 2012 12:51
Bydliště: SK-BA

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Lori75 » 28 led 2013 11:13

???...Ja ti nevím Karle...buď som blbí, skús to na mňa polopatisticky! Alebo tak,ať je to prínos pre všetkých...
"20mm.(u Slavie by asi stačilo méně)"ani tak neide o dľžku trasy, ako o rýchlosť pohybu! "Rychlost 00nic m/s" - to je žiadný pohyb(???) :?
Ak je pravda čo sa tvdí, a to asi je, že prevážné % akcelerácie diab. sa prebieha zhruba v prvých cca. 15cm v hlavne (tresknem, 90% a potom prebieha len dodatočné zrýchlenie 10%), a súhlasíš s tým že diabolo v hlavne sa dostane do pohybu ešte pred prvým dopadom piestu na vzduch. vankúš, čo znamená že teleso pušky sa ešte nedorazil na koniec kolaje záklzného systému!!! Musí, alebo nemusí sa to podpísať na konečnej usťovej rýchlosti :?:
Si toho vedomý, že prevážna väčšina ludí bude mať z tejo našej výmeny názoru zopár šedín a husiu kožu...? :mrgreen:
"pažba ustřelí rameno" Skús odmontovať pažbu, natiahni, odmontuj hlaveň, a vystrel...je to docela blízko, ale ešte hmotnosť puzdra a dalších súčiastok to stlmý, ale hlavne opačný pohyb piestu pri náraze na dno puzdra.(V medziplanetárnom priestore by to stačilo k vystrelu na mars za predpoklad že ju máš za chrbtom)
Daj link, sícce pred pár mesiacom som sa nato tiež narazil žial bez egzaktných udajov...ale čoskoro to už namerám. Štve ma to.
Tak ten komp bude skôr len závažie. Ja som mal na mysli niečo s odvodovými kanálikmi na na prebitočný stlačený vzduch, na odstránenie turbulencií vzduchuvého výru predbiehajúce diabolku. Niečo ako 1.závažie(zvýšiť celkovú hmotnosť) 2.stabilizator vzbráci(ať je čo najdlhšie, ukotvené nie na červýky, ale napr teflónovou páskou-väčšia plocha kontaktu) 3.kompenzátor(odvod vzduchu). 3 v 1-om... :idea: ...Čo Ty nato?
Súčiastky 11. a 16. dosad. plochy mám vyleštené jak psie guľe. Pred týmto zákrokom som uvažoval, či puškohľad vôbec má nejakú zmysel na Slávie. Jak nebe a zem. Bočný výkiv mi ani nevadí. Šrôbik 19. tam ani nemám! 18. je v polohe že to tam nedám. Chcelo by to dve 18-ky, s malou odchýlkou v zavyte, a meniť keď hlaveň sa vyjazdí v puzdre.
"Zítra jestli budu mít čas,tak chci ještě doladit ten píst(udělat max. možný nátah)" o tomto ťa ešte vyspitujem, ale teraz musím nakálať nejaké to drevo a ísť pre uhlie...Tak zatím...
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 28 led 2013 15:24

S tím zákluzem to tady hodně roztahujeme :lol:
Nápíšu to tak:
Jednou jsem zkoušel vystřelit bez pažby tak,že jsem měl položené celé ústrojí na dvou
kulatinách.
Po zmáčknutí spouště se to celé pohlo o nějaké 3cm(lehce jsem na to tlačil zhora prstem)
Z toho jsem usoudil, že zrychlení a následná rychlost je OOnic.
Lehkým dotykem prstu neudržíš závaží cca.2kg,které zrychlí na 1m/s.
Vem si,že zkrácením hlavně jsi ztratil na úsťové rychlosti mnohem víc, než co by
dělala ztráta na zákluzu.
Asi to necháme být,nebo tady popíšeme dalších 30 stránek. :lol:
A možná zkusím ten zákluz vyrobit,ať je tady trochu věcí z praxe a ne jen teorie.
Kompenzátor
Myslím si že:
1.U pístové vzduchovky to bude vždy jen dovážení hlavně(prostě doplnění váhy)
2.Vibrace hlavně jsou nepodstatné(to víc pohneš hlavňí po kopnutí)
3.Odvod plynů a tlumení hluku je dobré tak na větrovku(PCP),ale na pístovce nemá
opodstatnění(když diabolka vylétá z hlavně pístovky je tlak za ní minimální)
Tzn.že třeba zahrdlení hlavně nemusí být tak precizní jako u PCP.
Ještě to připevnění kompenzátoru:
Vnitřní díru jsem vystružil na pr.15mm(délka asi 90mm)a zjistil jsem,že přesnost vnějšku
hlavně je taková +-.Takže je to dobré zajistit červíkem a nějakým Loctitem co se dává na
vymezení vůle ložisek.
Tady je ten link:
http://www.balistika.cz/download.html
Základ je tam pro Slavii 630, ty si dosadíš svoje parametry.
Hlavně jsou tam grafy podle kterých je vidět,jak je to s tím pístem a diabolkou.
Jdu dělat ten píst,ať mám večer o čem psát :lol:
Uživatelský avatar
Lori75
Příspěvky: 244
Registrován: 30 říj 2012 12:51
Bydliště: SK-BA

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Lori75 » 29 led 2013 03:57

No, tak ten soft mi to vysvetlil. Sícce výpočet neurobil, furt vyskakovalo že nemôžem mať cal. 4.5 ani 4.500, ale najdôležitejšiu inofrmáciu som našiel vo fajli "Slavia 630.txt". A to je zdvyh pružiny - 60mm, a max.rýchlosť piestu - 9.157m/s.
Lebo to posledné vysvetlenie pre mňa bolo tak isto hmlysté jak tie predošlé...Poviem Ti analógiu : predstav si že piest je Čak Noris pružina je zákon a puška je systém... :shock: Čak noris udrie poháňa ho zákon a to má nejaký vpliv na systém... :lol: A problém je vždicky ten zákon...
Niekde si písal že zákluzný systém vyrovnáva pohyb piestu. A tu je chyba. Vyrovnáva pohyb pružiny, ktorá po uvolnení expanduje dvoma smermi.
Píšeš - "Po zmáčknutí spouště se to celé pohlo o nějaké 3cm" a zdvyh pružiny je 60mm-ov presne polovička. Po troch cm samozrejme pohyb musel prestáť, zastavil ho piest. Max.rýchlosť piestu je 9.157m/s ale hmotnosť je len 0.218kg. Puška by sa mala zrychlovať tiež s 9m/s ak by mala 21g. A priamoúmerne sa dostaneme k číslám ako rýchlo bude pohybovať teleso pušky v záklznom systéme, a nie "Zpětný pohyb části nad zákluzem má rychlost 00nic m/s". Ten konečný "1m/s" nepociťuješ preto tak dramaticky, lebo pružina vždycky má tendenciu expandovať v smere kde narazí na menší odpor!
Vlastne to isté - "Kdyby to bylo jen 10 m/s tak ti pažba ustřelí rameno.(narazilo by cca.2kg rychlostí 36km/h)" toto tvrdenie by bola pravda ak by pružina sa opierala o barák, alebo o teleso s podstatnou väčšiou hmotnosťou ako strelec.
Našiel som riešenie ako otestovať či po inštalovaní bude alebo nebude strta. Chce to samozrejme chrono, oprieť pažbu o niečo masívné a odmerať, a potom bez pažby zavesenú napr. na sylonovú niť, a tak tiež... :idea:
Ak súhlasíš, lebo ja už mám pocit že záhada je vyriešná, túto tému (ale už reálnu stavbu - asi to skúsim tiež keď sme sa tak pekne zhodli že na Slávií to nemá zmysel ) vytiahneme po meraní.
Je asi pravda že skracovaním hlavne strata bude vyššia, a dúfam že nakonec vôbec ju nebude treba...ale to ukáže potom rozptyl.
Ináč ten komp, netlmí, pri palných preukázaťelne zvyšuje hluk o cca 5-10db(sícce ja si myslím že len z pohladu strelca). A zasa keď hlaveň je skrátená, satlačený vzduch za diabolkou má väčší tlak, no a keď má pozitívny vpliv na presnosť, je aj pozitívny tuning...je to len o pár dierok naviac v závaží. :)
Ako si dopadol s doladením piestu?
Ešte jeden zaujímavý link
Naposledy upravil(a) Lori75 dne 29 led 2013 19:45, celkem upraveno 1 x.
vlad66
Příspěvky: 120
Registrován: 11 zář 2011 23:17

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od vlad66 » 29 led 2013 07:06

No nevím, pokud poletí vzduchovka 10m/s, tak když tě trefí do ramene, tak si to rameno šeredně odskáče a o barák se už nic nemusí opírat. A zákluz fakt vyrovnává pohyb pístu, prostě pokud chceš urychlit píst na nějakou rychlost, tak buď necháš letět zbytek vzduchovky na opačnou stranu podle zákona o zachování hybnosti (m1 x v1 = m2 x v2), nebo musíš ramenem působit na pažbu nějakou silou, aby se ten zbytek vzduchovky pohnul míň. A 1m/s je fakt z hlediska diabolky 00nic, to pozná tak maximálně chrono :)
Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
Lori75
Příspěvky: 244
Registrován: 30 říj 2012 12:51
Bydliště: SK-BA

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Lori75 » 29 led 2013 10:15

OK vzdávam sa :cry: Egzaktné vedy mi vždycki robili problém.(A to ani Isaac si nemyslel že jeho 1.2.a 3. sa budú využívať v argumentácií proti sebe :lol: )O matike ani nehovoriac. Ja to rieším skôr intuitívne :?
Tak aspôn po tých úvahách vedel by nikdo povedať, akú dľžku by maly mať tie kolaje? Povezme na tú 630, údaje sú dané na linke o "pár" riadkov vyššie od Mart776. Najlepšie príkladná rovnica do čoho by sa dali zasadiť neskôr iné údaje...pre slabších-Lori-Ď :D
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 29 led 2013 21:52

Tak jsem dodělal ten píst.
Zdvih je teď 84mm.
No,byla to prácička,protože vůle jsou teď na každé straně táhla cca 0,5mm(při natažení a při
výstřelu)
Vychází to přesně tak,že hlaveň při nátahu se už skoro dotýká pouzdra.
Nátah by šel potáhnout ještě tak o 3-4mm,je tam vůle,ale to by se muselo upravit uchycení
nátahové páky(to už dělat nebudu).
Ta úprava je na hranici toho,že menší nepřesnost už znamená nový píst(nebo nadvaření :cry: )
Jak jsem psal,že používám pružinu S631,tak ta už se do prostoru za píst nevešla.
Dal jsem proto pružinu S634.(ta vyjde bez problému)
Vodítko pod pružinou má tl.2,5mm.
Rozdíl ve zvětšení nátahu z výměnou pružiny je hodně velký.
Nebudu polemizovat o m/s, chrono nemám(ani ho nemíním kupovat)
Ale co jsem neprostřelil dříve tak teď bez problému.
Kopanec se zvýšil minimálně.(taky proto,že se zkrácením odlehčil píst)
A střílel jsem bez pažby :D
Předtím jsem měl nátah 78mm a pružinu S631.
A upravoval jsem píst S631,u pístu S634 nevím přesně,jak to vychácí na již udělané drážky a
velikost pístu(je to potřeba změřit)
Zákluz:
Myslím,že u upravené S631 by stačil max.15mm a na konec dát měkkou podložku.
To tření na kulatině ráz dokonale zbrzdí,takže kopnutí bude minimální.
A výpočet ani nehledej,ten nikde nebude.
Spíš bych uvažoval tak,že ta Diana může mít i 30J a kolejnice jsou cca.30mm.
Tak proto musí stačit 15mm.
Nejde o to snížit kopanec na úplnou nulu,ale snížit ho třeba o 50-90% :roll:
To je můj názor.
Kompenzátor:
Podle mě má jen funkci závaží,na ostatní věci nebude mít podstatný vliv.
Tlak vzduchu na konci hlavně je opravdu dost malý(podívej se na soft),prostě není to kulovnice,tam je to
trochu jinak.
Uživatelský avatar
Lori75
Příspěvky: 244
Registrován: 30 říj 2012 12:51
Bydliště: SK-BA

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Lori75 » 30 led 2013 00:32

Gratulujem! To máš 41.2cm3 pre porovnanie HW77/97-43.5! Esťe zakľz... :twisted:
Tak teraz ešte do dreva...Keď bude záklz, potom už zrovna novú pažbu...
Náhodou nejaké inšpiračné foto by sa nenašiel o úprave?
jedno som našiel aj ja
Přílohy
RecoilAbsorptionSystem.jpg
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 30 led 2013 03:44

Super foto :!:
Celkem je to jednoduché na výrobu.
Přemýšlím udělat nějaký funkční model a vyzkoušet to napřed bez pažby(jen na desce).
Akorát u S631 se to bude muset udělat trošku jiným způsobem(zavazí táhlo natahování)
Jak bude model hotový,tak budou fotky :) (možná i video)
Nebude to problém,už to mám tak nějak vymyšlené.
Co to je za kuličku(s pružinou,závitem)?
Že by pružinka,která vrací ústrojí do bodu před výstřelem,nebo slouží
k tlumení zákluzu,aretace?
Nahradil bych ji pružinkou přímo na vedení(kulatině).
Pořád přemýšlím o kolik se to celé pohne,připadá mi,že 15mm bude max.
Spíš to bude míň.
Ještě sem dám fotku mojí S631.
Foto je 3 měsíce staré,nátah byl u ní 68mm(nemusela se vyřezávat pažba na hlaveň)
Rok výroby 78
Přílohy
S631.JPG
Uživatelský avatar
Lori75
Příspěvky: 244
Registrován: 30 říj 2012 12:51
Bydliště: SK-BA

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Lori75 » 30 led 2013 15:54

Tak včera večer potom čo si sem dal tie údaje, som ju zase rozobral(sprevádzaním komentárom a divným pohladom svojej starej)...
Pružina (634) po troch mesiacov 21cm. Porovnal som piesty z 31 a 34, a vychádza to tak že 34-ka pre túto úpravu už nemá dostatok materiálu (a zadné vedenie piestu by musel ísť úplne preč). S 631-ou(starou) podla mojich meraní pri skracovaní zo strany tesnenia už by som prerazil dno piestu(ak chcem zachovať vedenie p.)...(že by menili sez "stáročia" rozmery?) Ak si išiel na hranu, nebojíš sa trhlýn? Lebo nie som si istý, či oska nie je tam len vlysované s dodatočným zvarom, a na sústruhu ten zvar mohol ísť preč?
Ak chceš, môžeš ešte využiť tie 3-4mm bez upravy uchyťení náťahovej páky. V bode kde sa dotýka hlaveň puzdra, len urobiť patričný výbrus, kde sa dotknú. ani nebudeš musieť zobrať vela materiálu...
m/s ani už nemeraj alebo hneď vygugliť kďe urobiť homologizáciu...
Naposledy keď som skatcoval piest (skrz ax-ložiska) a vyleštil, som urobyl chybu, nedokonalé vyleštenie vnútro puzdra, a vzadu to dosť derie ako si predpokladal... Idem ju opraviť, bacha na tento detail! Fakt kolko máš zadné, a predné vedenie piestu? Na 634 mám 3mm.
Zákľz
Tá gulička s pružinou je podla mňa zámok, ktorá slúži na to aby po strelbe ostala v zadnej polohe a nekľzala hore dole...Do prednej polohy by som použil magnet. Vzadu by bolo prikrehké..."Nahradil bych ji pružinkou přímo na vedení(kulatině)." Tá pružinka, neviem, asi nie je celkom ideálné(privela pohybu). Skôr O-ring na konci valca. Výhoda systému(hore) je jednoduchý montáž k pažbe 2 šroby. Pri zalamovačke buď 4 separované vedenia - komplikovanejší montáž, a o dosť náročnejšie na výrobu aby sme dostali priblýžne rovnaký odpor na všetkých kolajoch. Podla mňa najlepšia cesta pri Slávií je uvažovať ako ten Dán "hrdba" Má tam asi alu "U"-čko ako kompletný hausig pre jeho systém. Len škoda že to nevsadil do priehladného dreva... :lol:
Dľžku by som urobil min. 15-17mm a doladil s O-ringmi podla toho ako funguje.
Ešte materiál...Hore má asi meď, ale neviem že aká by bola životnosť. Skôr mäkký Fe, ale sai najvhodnejší by bol bronz...(?)
Přílohy
RAChrdba.jpg
RAChrdba.jpg (1.3 KiB) Zobrazeno 2474 x
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 30 led 2013 19:45

Teď jsem přišel z dílny,tak hned napíšu.
Píst:
V přední části drží na 3,5mm,táhlo je tam nalisované.
Táhlo je trošku kvalitnější materiál(zlomil jsem na něm nůž),zkoušel jsem jsem ho vyrazit a nejde,
To držet bude(chtěl jsem ho přivařit,ale mám strach že zkřehne a praskne,
kdoví co je to za matroš.
Nátah 84mm vyjde,ale je to fakt těsné.
V jednu chvíli už jsem myslel,že jsem to doprčil,naštěstí se dal posunout o jeden závit
záchyt pístu.Jinak bych musel nadvařit drážku.
Jinak záchytem se dá štelovat nátah +-2mm.
Když to změříš přesně vyjde to.
A taky se musí dát sakra pozor při broušení drážky na táhle pro záchyt.přesnost)
Tam když se sekneš,tak je big problém.
Samozřejmě se to dá ještě spravit,že odfrézuješ hlaveň.(to bych nedělal)
Vodítko na pístu vzadu mi zbylo 5-6mm(neměřil jsem to přesně)
Z toho mám taky strach aby se nevydřelo.(protože u konce nátahu je takový zvláštní zvuk)
Ale natáhnout ke konci to jde krásně lehce :) (max.páka)
Jinak jsem dnes zkrátil hlaveň o 3cm.
A vyrobil jsem kompenzátor,2,5x delší než co je na fotce.
Má váhu 340g. Nechal jsem dutinu 6 cm od konce hlavně.
Jaký mám z toho pocit:
1.Zdá se mi že vzduchovka je tišší
2.Míň kope(střílím bez pažby a dá se to krásně udržet)
Takže mám dilema,a to:
Jestli přidat ještě závaží(200g),v tom případě by bylo celkově závaží cca 750g
To je vzduchovka cca.3100g+puškohled cca 500+závaží 750g = asi 4350g
A v tom případě bych nedělal zákluz, protože pořád probírám pro a proti.
Dodat závaží je jednoduché a u zákluzu musíš předělat půl vzduchovky.
Mám to vymyšlené jak vyrobit zákluz,ale pažba by musela být nová.
Zkoušel jsem dnes vystřelit na kulatině, a ze závažím na hlavni se vzduchovka
posunula tak z bídou o 1cm.
Prostě pořád probírám pro a proti :roll:
Tobě připadá,že kope hodně?
Na větší vzdálenost,máš podle tebe,velký rozptyl?
A ten zákluz bych udělal celý z oceli, je to nejlepší.
OneTouchy
Příspěvky: 757
Registrován: 03 srp 2010 21:42

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od OneTouchy » 30 led 2013 20:07

však pridaj tam to závažie,vyskúšaj ako to bude strielať a potom uvažuj o zakluze :wink:
Mart776
Příspěvky: 90
Registrován: 25 led 2013 18:54

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Mart776 » 30 led 2013 20:56

OneTouchy :
Jasně :)
Ještě s tou pružinou 634:
Mám ji kratší(+-215mm)
Dřív mi připadlo,že víc kopala a výkon byl trochu větší než z pr.631
Teď,mi připadá klidnější(jednak se vymačkala),ale hlavně je rozdíl ve váze pístuMá méně)
a v natažení pružiny (více)
A dřív jsem měl pružinu 634 podloženou(myslím 15mm)
Je to fakt o tom,co nejrychleji stlačit co největsí množství vzduchu.
A jak jsme tady řešili GAMO pružinu-je to úplný nesmysl.
Kdo si ji tam dával,vůbec ničemu nepomohl,spíš naopak.
Totiž všechny Gamo pružiny,které se vlezou dopístu S631-4 mají pr. drátu 3mm!!
Jen jsou delší,ale jinak je jako pružina S631.
Průměr drátu musí být alespoň 3,1mm a vyšší aby překonal pružinu S634.
Tak. :)
Lori75: Napadlo mě s tím pístem S631:
Změř si nátah páky od hlavně od kraje do kraje(je to 85mm)
A do toho si dosaď píst 631 zkrácený na obou stranách(vyjde to,je tam ještě vůle)
Musí to být udělané hodně přesně,nemůžou tam lítat 2mm jako u originálu.
Sakra!!Jsem zapomněl-mám ještě na konci odbroušené natahovací táhlo o 1,5-2mm
(dělal jsem to před půl rokem)
Uživatelský avatar
Lori75
Příspěvky: 244
Registrován: 30 říj 2012 12:51
Bydliště: SK-BA

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Lori75 » 30 led 2013 21:53

S tažším piestom to zrejme kopať bude viac, ale čo je sranda, keď som doň pridal tých extra 18.3g-ov(W+W 8) ) kopalo meňej - nakolko parádne vycentroval pružinu...prípadne ešte vyskúšaj to, alebo ak nechces pridať váhu, použi plast bude to mať 3-4g
Pro-kontra
Dneska som uvažoval zase o tej strate, radšej nepopíšem myšlienkový pochod ale fakt bude minimálna, a stým pádom pre záv.špec.50+ to bude ideálne tiež, a tak kludne by sa mohlo použiť aj dlhšia hlaveň pre + zrýchlenie. To je bod pre.
Rozptyl na 110m som nastreloval už dávnejšie, po ax-ložisku+kompenzátor ešte s dlhou hlavňou, v sede predu molitán pod pažbou. Na slávku si myslím celkom slušné, ale vždicky môže byť lepšie. Takže neuvažuj, predsa robíme tu konkurenciu pre nemcov...
Piest
ja ho tam nedostanem, skrz ax-ložiska, ale uvažujem o tom že (631) nadvarým golier cca o cm nižšie a vysústružím doň nové siršie vodítko... :shock: :twisted:
To ložisko odstrániť nechcem, mam z nej fakt lepší pocit, a prípadný RAS vyrovnáva len pohyb dozadu...
"Samozřejmě se to dá ještě spravit,že odfrézuješ hlaveň.(to bych nedělal)" tomuto nerozumiem
"Z toho mám taky strach aby se nevydřelo.(protože u konce nátahu je takový zvláštní zvuk)"
dneska som to práv riešil, lebo keď raz sa tie plochy zdrsnia ide to rýchlo dolu vodou. Zo zlomeného dlhého vrtáku som vyrobil leštičku... :roll:
Přílohy
nastrel110m.JPG
Naposledy upravil(a) Lori75 dne 30 led 2013 22:09, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Lori75
Příspěvky: 244
Registrován: 30 říj 2012 12:51
Bydliště: SK-BA

Re: tuning Slavie 620 a 631

Příspěvek od Lori75 » 30 led 2013 22:04

"odbroušené natahovací táhlo o 1,5-2mm" robil si to pre zjemnenie spúšťa?
Odpovědět