Foto Zbran? alias Pro milovn?ky fotografie II.
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
"JaK"
Tiše závidím, takové Jericho bych si chtěl také jednou pořídit. Bohužel to zatím není v mých možnostech, jelikož jsem ještě student.

Má-li někdo zbraň a snaží se vás zabít, je přiměřené bránit se střelbou z vlastní zbraně.
Re: Foto Zbraní alias Pro milovníky fotografie II.
Kde by se dala ta pěkná pevná pažba sehnat.Je to origo,nebo je dělaná ze samopalu vz.58.
-
- Moderátor
Origo, používalo to MV, prodávali ji na zelenýmsportu za neuvěřitelných 1500,-. Nesmyslná cena. 

-
Byla ta pažba použita vůbec někdy v praxi? Pod Vnitro spadala PS, VMV (předtím VS) a SNB. U PS jsem to nikdy nezaznamenal, situaci u dalších složek neznám, ale předpokládám, že to tam bylo asi obdobné. Nějaké dobové fotky máte? Velmi by mě to zajímalo. Samozřejmě netvrdím, že je to výmysl prodejce. Každopádně to vypadá zajímavě, jak se s tím střílí oproti "sklopce"?
Díky, Jericho sice nemám dlouho, ale nedám na něj dopustit. Taky jsem student a musel jsem šetřit po koruncetslaby píše:"JaK"
Tiše závidím, takové Jericho bych si chtěl také jednou pořídit. Bohužel to zatím není v mých možnostech, jelikož jsem ještě student.

2x magnum
Taurus 617 .357 Magnum & Gilbert de Montsalvat Magnum

Taurus 617 .357 Magnum & Gilbert de Montsalvat Magnum

"PO ČEM STŘÍLÍTE?" "PO ČEM SE DÁ!"
„Jsou dvě důležitá pravidla přestřelky: vždycky podvádět, a vždycky vyhrát.“ Clint Smith
„Jsou dvě důležitá pravidla přestřelky: vždycky podvádět, a vždycky vyhrát.“ Clint Smith
-
Nadhera,paradni kousek.Jestli to neni tajny kolik te ta krasa stala se vsim vsudy?
Opravdu krasa aji ti zavidim.
Opravdu krasa aji ti zavidim.
-