Tuning vzduchovek
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
Re: Tuning vzduchovek
Zda sa mi ze vseobecne pre pruzinovky.....
skusim pozriet ci to nemam doma vytlacené....
skusim pozriet ci to nemam doma vytlacené....
Naposledy upravil(a) jofny dne 22 led 2011 11:39, celkem upraveno 2 x.
SPA CP1-M 4,5mm
Slavia 618
Slavia 630
Slavia 634 + NS Mountmaster 6x40AO (Delta entry IR 6x32AO)
HW100S Bullpup + HAWKE SID.TAC.30IR 8.5-25x42
Slavia 618
Slavia 630
Slavia 634 + NS Mountmaster 6x40AO (Delta entry IR 6x32AO)
HW100S Bullpup + HAWKE SID.TAC.30IR 8.5-25x42
Re: Tuning vzduchovek
Na Hatsanu mám 3,9 a nepřemýšlím o žádným vrtání.Takovou pitomost už neudělam..
Příště zmrvim zas něco jinýho
Příště zmrvim zas něco jinýho
LP 300
LG 300 HFT
LG 300 ISSF
LG 300 HFT
LG 300 ISSF
- von.raven
- Příspěvky: 140
- Registrován: 04 led 2011 03:17
- Bydliště: Oderské vrchy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning vzduchovek
tak jo pac oba mame dole napsane hatsany
a bylo mi to divne pac kdyz jsem pouzil to silikonove tesneni a jen lehce ho zmackl uz to nederovalo tak hluboko do desek, a pri jeste vetsim zmacknuti a teda zmenseni dirky sem uz dostal par diabolkama zpet jak se odrazily a jeste vetsi zmacknuti a pff fpfpfpf pffffp fpfff a nic z hlavne ven
hm ja tam mam fakt 4mm a to vim jiste ze je nova a ja sem tam do toho jeste nestih dlubat
vseobecne by mi to prislo divne to se urcite bude nejak pocitat podle J a prumeru a objemu komory pred pistem
a bylo mi to divne pac kdyz jsem pouzil to silikonove tesneni a jen lehce ho zmackl uz to nederovalo tak hluboko do desek, a pri jeste vetsim zmacknuti a teda zmenseni dirky sem uz dostal par diabolkama zpet jak se odrazily a jeste vetsi zmacknuti a pff fpfpfpf pffffp fpfff a nic z hlavne ven
hm ja tam mam fakt 4mm a to vim jiste ze je nova a ja sem tam do toho jeste nestih dlubat
vseobecne by mi to prislo divne to se urcite bude nejak pocitat podle J a prumeru a objemu komory pred pistem
Požuby ožbrojen, hrožně koušu a když dojdou žuby tak škrábu :)
Re: Tuning vzduchovek
Co to resite,docela by me to zajimalo.Vidim,ze nekdo resi S 630.Z te vymacknes 232m/s jako prd a presnost zustane stejna.Co se tyce hatsana,tak ze 125ky ve 4,5ce se da vymamit 470m/s ale nedoporucuji.300m/s je optimalni.Pak uz to silene kope a mizi tak znacne i presnost.
Re: Tuning vzduchovek
Neřeším,ale jen přispívám ,vlákna o našponovaných pružinovkách jsem četl ještě než jsem si vzduchovku koupil a i jsem si vyzkoušel že 40cm pružina neni ideál na přesnost.Mě se osvědčila o 3,5cm delší.
630 jsem si jen přiblížil 634,zase po zkušenostech jiných zde na foru.A je o dost živější než kamarádů 620-631.
630 jsem si jen přiblížil 634,zase po zkušenostech jiných zde na foru.A je o dost živější než kamarádů 620-631.
LP 300
LG 300 HFT
LG 300 ISSF
LG 300 HFT
LG 300 ISSF
Re: Tuning vzduchovek
Nasiel som to, ale trba si to prelozit.
Je to v spodnej polovici celeho príspevku, su tam aj ine prispevky:
http://www.pyramydair.com/blog/archive/ ... chive.html
Je to v spodnej polovici celeho príspevku, su tam aj ine prispevky:
http://www.pyramydair.com/blog/archive/ ... chive.html
SPA CP1-M 4,5mm
Slavia 618
Slavia 630
Slavia 634 + NS Mountmaster 6x40AO (Delta entry IR 6x32AO)
HW100S Bullpup + HAWKE SID.TAC.30IR 8.5-25x42
Slavia 618
Slavia 630
Slavia 634 + NS Mountmaster 6x40AO (Delta entry IR 6x32AO)
HW100S Bullpup + HAWKE SID.TAC.30IR 8.5-25x42
- von.raven
- Příspěvky: 140
- Registrován: 04 led 2011 03:17
- Bydliště: Oderské vrchy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning vzduchovek
diky jofny, ma to super vymyslene s tema ruznyma prechodkama
takze jsem spokojeny, ze zrovna hatsan to ma ve stredu valce a kratkou drahou
stare slavie to maji mimo osu a sikmo co si tak vzpominam, jednou jsem u jedne stare takhle resil z pistu udernik co klepal do poplasnaku, ktery byl za diabolkou, takovy ala flobert a strasne sem zapasil s tim sikmym pruduchem, ale nakonec sem si rekl, ze to stejne nemusi uz tlacit vzduch a staci slaba pruzinka a tak jsem udelal vetsi diru a kolmo a fungovalo
jinak zpatky na ten transfer port , teda prechod, taky si myslim, ze kdyz to pujde nad prumer diabolky, tak to zacne ztracet a hrozi ze hupsne do valce, kdyz to bude moc male, tak to zase nevytlaci dost rychle, ale idealni velikost si porad myslim, ze je takova, kdy je dira co nejvetsi, ale mensi nez prumer diabolky minus 2x tloustka steny kosiku a delka vedeni co nejkratsi a vnitrni nabeh by mohl byt plynulejsi nez jen valcovy, ale tak at nedela trubulence a to vypocteno podle sily pruziny a objemu, nebo podle tlaku plynu v komore
takze treba 4.5 raze
diabolka 4.52mm, stena kosiku 0.7mm -> 4.52 - 0.7 -0.7 = 3.12 mm jako idealni zaklad, jenze pak prijdou ruzne prumery valcu a sily pruzin a myslim, ze u silnejsich to nebude stihat vytlacovat vzduch dost rychle ven, takze bych pridal o jednu tlousku steny, teda vlastne pul na kazdou stranu at to lip roztahne kosicek na prumer hlavne a tim se dostanem nekde ke 3.8 mm
a tim se dostavam k oprave toho co jsem psal o hatsanovi, pac sem to tentokrat meril jinak a zmeril jsem presne 3.9 mm jako doveda, takze opravuju mojich 4-4.1 mm psanych vys
takze jsem spokojeny, ze zrovna hatsan to ma ve stredu valce a kratkou drahou
stare slavie to maji mimo osu a sikmo co si tak vzpominam, jednou jsem u jedne stare takhle resil z pistu udernik co klepal do poplasnaku, ktery byl za diabolkou, takovy ala flobert a strasne sem zapasil s tim sikmym pruduchem, ale nakonec sem si rekl, ze to stejne nemusi uz tlacit vzduch a staci slaba pruzinka a tak jsem udelal vetsi diru a kolmo a fungovalo
jinak zpatky na ten transfer port , teda prechod, taky si myslim, ze kdyz to pujde nad prumer diabolky, tak to zacne ztracet a hrozi ze hupsne do valce, kdyz to bude moc male, tak to zase nevytlaci dost rychle, ale idealni velikost si porad myslim, ze je takova, kdy je dira co nejvetsi, ale mensi nez prumer diabolky minus 2x tloustka steny kosiku a delka vedeni co nejkratsi a vnitrni nabeh by mohl byt plynulejsi nez jen valcovy, ale tak at nedela trubulence a to vypocteno podle sily pruziny a objemu, nebo podle tlaku plynu v komore
takze treba 4.5 raze
diabolka 4.52mm, stena kosiku 0.7mm -> 4.52 - 0.7 -0.7 = 3.12 mm jako idealni zaklad, jenze pak prijdou ruzne prumery valcu a sily pruzin a myslim, ze u silnejsich to nebude stihat vytlacovat vzduch dost rychle ven, takze bych pridal o jednu tlousku steny, teda vlastne pul na kazdou stranu at to lip roztahne kosicek na prumer hlavne a tim se dostanem nekde ke 3.8 mm
a tim se dostavam k oprave toho co jsem psal o hatsanovi, pac sem to tentokrat meril jinak a zmeril jsem presne 3.9 mm jako doveda, takze opravuju mojich 4-4.1 mm psanych vys
Požuby ožbrojen, hrožně koušu a když dojdou žuby tak škrábu :)
Re: Tuning vzduchovek
Naozaj super praca...
Ide hlavne o vyriesenie spetneho razu.
http://www.youtube.com/user/seerhang#p/u/2/XTPzpMVcKZE
Ide hlavne o vyriesenie spetneho razu.
http://www.youtube.com/user/seerhang#p/u/2/XTPzpMVcKZE
SPA CP1-M 4,5mm
Slavia 618
Slavia 630
Slavia 634 + NS Mountmaster 6x40AO (Delta entry IR 6x32AO)
HW100S Bullpup + HAWKE SID.TAC.30IR 8.5-25x42
Slavia 618
Slavia 630
Slavia 634 + NS Mountmaster 6x40AO (Delta entry IR 6x32AO)
HW100S Bullpup + HAWKE SID.TAC.30IR 8.5-25x42
Re: Tuning vzduchovek
Tak takovou pruzinovku uz bych snesl...
Re: Tuning vzduchovek
já se tedy pružinovkám vyhýbám, ale kolega se v tom celkem rýpe a pokud jde o přepouštěcí kanálek, zdá se, že mu nejlépe funguje více malých dírek. Spočítal plochu původního kanálku, kanálek ucpal mosaznou vložkou a udělal do ní několik dírek o průměru snad 1,5. Součet ploch těch dírek je stený jako plocha původního kanálu. Vyvinul teorii o tom, že na hranách těch otvorů dochází k jakémusi zvyšování teploty a tím to je účinnější. Nevím, co je pravdy na teorii, ale na výkonu to přidalo. Zatím neměřeno, jen to zkoušel na desce a střela je hloub
Re: Tuning vzduchovek
Niečo na tom bude je to ako na polievacej hadici kde sa da prestavovat ta polievacia koncovka.mcrea píše:já se tedy pružinovkám vyhýbám, ale kolega se v tom celkem rýpe a pokud jde o přepouštěcí kanálek, zdá se, že mu nejlépe funguje více malých dírek. Spočítal plochu původního kanálku, kanálek ucpal mosaznou vložkou a udělal do ní několik dírek o průměru snad 1,5. Součet ploch těch dírek je stený jako plocha původního kanálu. Vyvinul teorii o tom, že na hranách těch otvorů dochází k jakémusi zvyšování teploty a tím to je účinnější. Nevím, co je pravdy na teorii, ale na výkonu to přidalo. Zatím neměřeno, jen to zkoušel na desce a střela je hloub
Re: Tuning vzduchovek
podla toho co tu pises,tak potom treba navrtat dierky este aj okolo toho kanalika,lebo ked sa upcha a navrtaju sa tam tie dierky,tak to nebude mat rovnaku plochu ako bez tej mosadznej vyplne ci?
Re: Tuning vzduchovek
mě zas napadlo ten kanálek zvětšit, a vložit ventil(aby třeba jen svojí setrvačností a silou pružinky pístek pozdržel průchod vzduchu po dobu než se vytvoří potřebný tlak a pak by mohl protéct rychleji) samotný ventil jsem ale nedomyslel
Nejde!Prostě NNe
- von.raven
- Příspěvky: 140
- Registrován: 04 led 2011 03:17
- Bydliště: Oderské vrchy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning vzduchovek
a co treba to ucpat a podle prumeru celeho pistu udelat dirky do te steny zevnitr a ty by se sbihaly na jediny otvor uprostred ven? Mozna by mohly byt ne jen pod uhlem zeshora dolu horni a dolni zezdola nahoru a tak na celem kruhu dookola i ostatni, ale i sikmo stranove at funguji jako rezonator a roztaceji hnany vzduch podle smeru drazkovani hlavne (nevim jestli jsem to napsal srozumitelne). Akorat to neproderovat moc at te pist pak nevybehne ven tou stenou
Požuby ožbrojen, hrožně koušu a když dojdou žuby tak škrábu :)