Nevim jestli to sem už někdo nedával, ale docela se mi líbí takováhle věc.
-jestli to dobře chápu tak první předstlačení obstará normální dílenský kompresor. Další info tady: http://www.facebook.com/pages/Miniature ... 6287806129 v přepočtu cena cca 7700,-kč bych řek že už je docela slušná pro někoho kdo hodně střílí... Případně jako inspirace pro domácí stavbu to taky není nejhorší...
U toho mexickýho tedy nevím za co přesně chce tolik peněz.
Ten další je už lepší, pouze se divím, že při použití externího kompresoru a poměrně velké rychlosti to nafouká 1l za 4h.
7700,-kč je už fajna cena, barz nech plni i pomaly
niečo take ako ten mexicky maju aj poliacy až na to že je to pekne schovane v plechu, taka budka, ale pricíp je rovnaký, pumpa a motor, a cenu mali nad 300eur ale neviem presne.
kto je šikovný, kúpiť lacnu pumpu napr. hatsan a motor niekde v bazare za par šupov, sprevoduje nech sa to neprehrieva.. ale aj tak, kto ma blízko plnenie a lacno, tak sa mu to neoplati,
Já bych se u toho mechanizmu s pumpou bál o vnitřní těsnění, přeci jen je něco jiného když budu 10 minut pumpovat, než když to bude běžet 2-3h i když tam bude chlazení.
Podľa mňa by bolo lepšie použiť namiesto pumpy hydraulický valec menšieho priemeru a urobiť dvojstupňový systém. Ale chcelo by to poriadne silnú prevodovku a konštrukciu, lebo si viete predstaviť, keby to povolilo. Z hydraulického valca sa dá urobiť pneumatický, len sa musí namazať vhodným mazivom. Tam by sa dalo urobiť aj dobré chladenie buť vzduchom, alebo vodou. Chcel som to vyrobiť, lebo prevodovku mám, ale valce mám len do 200 bar a silnejšie kupovať nebudem. Vzduch mám zatiaľ zadarmo, tak na to kašlem.
Funguje bezvadně, výroba jednoduchá .Použil jsem motor, který má v sobě částečnou převodovku ,takže stačí pouze jeden řemenový systém .Vrchní řemenice stačí o pruměru 30cm, protože opis kružnice se dá nastavit, přiděláním jakoby klikovky na řemenici.Pak jednoduchý šponovák řemene, který posouvá celý motor.Pumpa je přidělaná nahoře jedním šroubem k trubce, která je v další trubce(nemám soustruh),dole mám v pumpě dva silembloky, které jsou zase (trubka v trubce).Silenbloky eliminují, případné vůle, které tam, ale nejsou. Lepší foto udělám, ale nevím kam a jak ho dát ve velkém rozlišení.Takže se budu muset někde zeptat, takže prosím o strpení.
tak ze sem tu jesli vam to nebude vadit rad se neco naučim a necham se poučit vtematu qb sem omylem prezentoval uvahu o pumpě na 300 bar na strane 298-299 rad bych pokracoval tady myslite ze v komoře gde se nachazi hyd olej a vzduch pri pomalem ztlačovani dojde k dyzelingu i gdyž ten se nezahřeje na vysokou teplotu? dizeling podle mne vznika při prudkem stlaceni gdy dojde k ohřati vzduchu na zapalnou teplotu paliva nebo je to jinak?
dale tu byla poznamka kvuli pronikani oleje mezi objemem pod pístem a objemem nad pistem ktomu by nemnelo vyrazne dochazet proto že ta pístnice funguje zaroven jako nasobič tlaku přibližne 1:2 to je pomner spodní plochy pístu a vrchni plochy minus plocha pístní tyče tim pádem ve vzduchovém prostoru bude vždy větši tlak než v hydraulickem prostoru dale mi odbornici tvrdili že hydraulické pístnice vydrží tlak 300bar k tomu tesneni manžety při zatížení tlakem dokažou drobné nepřesnosti tvaru valce kopírovat jen to nesmí bít ty nové typy obdélnikového profilu ale puvodní staré typy tvaru podobném guferu ak tomu prolínaní jestliže je pístnice v pořadku tak tam žadne velké prolínaní není viz praxe bagry a jeřáby gdy zatižené rameno při kvalitnich hydraulickych zamcich za tyden temněř nepoklesne dale při tomto systemu celou pístnici chladi olej zaroven i maže a olej se da jednoduše chladit v zasobní nadrži bez tlaku na vistupu se da řešit odlučovaní maleho množství oleje jediny problem by mohl vzniknout stim vznicenim tak mi to prosim osvetlite předpokladana rychlost zdvihu na 80 cm j 1-2 krat za minutu vyrovnaní mrtvych prostoru nad pístem je řešeno malym množsvim oleje ktery tyto prostory při dojezdu pístu vyplní na vystupu je misto zavitu přímo navařen hydraulicky spětny ventyl a druhy je ve stejne urovni obraceně zapojen a posunut po obvodu o 45 stupnu pro přívod tlakoveho vzduchu při provozu bude nutno občas doplnit přesné množství oleje nad pist kvuli vyplnění mrtvych prostoru ale musi se spravně nadavkovat aby nedochazelo k vytlačovaní oleje do připojenych vzduchovych sistemu skuste tento navrch posoudit vy vzdělanějši a moudřejší dík:)