Jen o vzduchovkach
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
Hlaveń se volně houpala, když byla zlomená, teď drží , musím ji opravdu překonat malou silou do zaklapnutí a i přitom slyším, že to jde zase přes pružinu. Zkusím vyměnit tu pružinu, snad to bude tím. Do toho servisu se mi moc nechce. Je to moje blbost, že jsem to takto spustil, už to vím. Ale stát se to může, i když člověk nechce.
Ahoj, su na fóru poprvé, takže jestli sem něco zvoral, takk mě prosím Vás hned nekamenujte .
Ale proč píšu.Čet sem posledních pár příspěvků o té 634 a jejím rachtání. Psals tam, že jsi zmáčkl spoušť, když byla sklopená hlavěň. Jak moc byla zklopená?Úplně, částečně nebo byla před uzavřením? Pokud byla hodně zklopená, tak spíš něž na pružinu to vypadá na rozklepanou napínací páku.Ta pružina má velkou sílo takže je možný, že konec té páky rozklepla(nebo třeba i trouchu ohla)-v tom případě by rozklepanej konec mohl při napínání přeskakovat po závitech nebo jen pružinu vyhnout a ta by pak zase mohla klouzat po stěně pístu nebo pozdra. V tom případě by mohlo stačit zpilovat rozkleplej konec, eventuelně narovnat celou napínací páku.
Až to budeš mít rozebraný, tak zkus na ten konec páky mrknout a uvidíš.
Ale proč píšu.Čet sem posledních pár příspěvků o té 634 a jejím rachtání. Psals tam, že jsi zmáčkl spoušť, když byla sklopená hlavěň. Jak moc byla zklopená?Úplně, částečně nebo byla před uzavřením? Pokud byla hodně zklopená, tak spíš něž na pružinu to vypadá na rozklepanou napínací páku.Ta pružina má velkou sílo takže je možný, že konec té páky rozklepla(nebo třeba i trouchu ohla)-v tom případě by rozklepanej konec mohl při napínání přeskakovat po závitech nebo jen pružinu vyhnout a ta by pak zase mohla klouzat po stěně pístu nebo pozdra. V tom případě by mohlo stačit zpilovat rozkleplej konec, eventuelně narovnat celou napínací páku.
Až to budeš mít rozebraný, tak zkus na ten konec páky mrknout a uvidíš.
- baretta@pobox.sk
- Příspěvky: 255
- Registrován: 12 úno 2006 14:33
pružina tej 634
Pružinu 634 je dobre na konci trouchu zbrusit. Neska som ju šroboval do puzdra piestu a tešil sa čo to spravi. Po rozborke som si všimol škaredy zader do uzaveru puzdra (24) (jeden by si myslel že je to kalene /ale neni) Tak som to zbrusil a je to ok.
Inač mam pocit že mi to ohýba šroby na 631 - vam sa to nestava? Zadny šrob pažby (38) bol uplne ohnutý- nepoužitelný, ledva som ho vyšroboval. (jeden by si myslel že je kalený/ ale neni)
baretta@pobox.sk
Inač mam pocit že mi to ohýba šroby na 631 - vam sa to nestava? Zadny šrob pažby (38) bol uplne ohnutý- nepoužitelný, ledva som ho vyšroboval. (jeden by si myslel že je kalený/ ale neni)
baretta@pobox.sk
Skrutky
O tych skrutkach by som sa chcel informovat aj ja. Na mojej mierne tuningovanej S630 mi v kratkom casovom intervale nielen ohlo, ale aj odtrho prednú lavú skrutku a tú zadnú co drzi spust pri pazbe. Obe prichytavaju kovove teleso k pazbe a tak som myslel ci to nieje spetnym razom, lenze ja mam odlahceni piest a spetny raz je omnoho mensei ako u beznej. Tak sa chcem opytat ci je to bezne alebo to predpoveda nejaku vaznejsiu poruchu v buducnosti. Diky
- baretta@pobox.sk
- Příspěvky: 255
- Registrován: 12 úno 2006 14:33
odpoved
Nazdar kubo 630, dlho sme nehodili reč.
Ja to pripisujem tej 634 pružine. Lebo až po výmenu pružiny neboli z šrobami problémy. Ta tvoja musi byť ina šleha, ked to trhá šroby.
No nič, tak sa kupia nové a nehajú zakaliť.
baretta@pobox.sk
Ja to pripisujem tej 634 pružine. Lebo až po výmenu pružiny neboli z šrobami problémy. Ta tvoja musi byť ina šleha, ked to trhá šroby.
No nič, tak sa kupia nové a nehajú zakaliť.
baretta@pobox.sk
Skrutky
Nazdar baretta. Som rad ze som tu objavil znamych ludi. Vzduchovka co o nej hovorim je ta ista co som rozoberal na e-zbrane. Momentalne jej davam novy vzhlad a zaroven robim generalku. Podla toho ako ju postupne rozoberam tak zistujem, ze po tej uprave akoby dosiahla brutalne maximum na par desiatok vystrelov, mozno to bolo do stovky. No ked som sa na nu pozrel blizsie, tak to vyzera ze na tu moju babku(1978) to bolo asi privela. Ked som ju rozobral tak som zistil, ze su utrhnute dve skrutky, spust ma akosi vecsiu volu, dokonca mi vpredu pri tej utrhnutej skrutke praskla pazba! A vykon akosi klesol. Proste kratkodoba uprava ktora z nej urobila kanon ju polozila na lopatky. No momentalne je v prestavbe a budem ju musiet prisposobit tomu vykonu. To tesnenie z gumeneho kruzka nevidrzi tolko co original. Tesni sice lepsie, no asi ich tam dam viac, lebo teraz tam je iba jeden. Ked bude viac casu tak sa do toho dam. Vies, v prvom rocniku na strednej treba zabrat, a strojarinu sa treba ucit. Mozno to vyuzijem pri tuningu. Tak zatial nazdar. PS: Lepsi vrabec v hrsti, ako kuklac na streche.