QB 78 Deluxe s Nikko stirling 3-9x40AO mountmaster.
Nejako som to zmontoval dokopy aj s tou nízkou dvojdielnou montážou dodávanou spolu s puškohladom. Mohla by byť vyššia (montáž), neviem či separátor nejak nebude zasahovať do zorného poľa.
Včera pri 7°C som si s ňou bol prvýkrát zastrielať. Som úplný samouk, doteraz som strielal len ako decko z nejakých Slávií, mám doma nejaký pružinový starý Bajkal, pred nejakým polrokom som si zadovážil CO2 pištol Walther CP 99 sport. No a na vojne zo samopalu P58, to sa mi s ním celkom darilo, na stovku v leži z troch rán menej ako 25 bodov asi nebolo ani raz.
Prekvapilo ma ako je tichá, povedal by som že tichšia ako walther. Normálne zvažujem, či má význam tlmič - poprosím nekomentovať jeho nelegálnosť, asi najprv počkám na suseda, na Walthra mal poznámky.
Optiku som šteloval bez návodu, takže to trvalo sadu dvoch bombičiek, dokiaľ som to vyladil. Strielal som posediačky v kresle na terase,opretý chrbtom noha cez nohu, lakeť na kolene, na 15 metrov. V pohode 7,8,9,10. Mám 35 rokov, vďaka optike konečne vidím na terč

Skúsil som na 32m 7 rán bez opory v stoji, jedna nad terč druhá na kraji - to som sa nejak našiel, ostatné v čiernom. Všetko streľba na pištolový terč, ten čierny stred má +- v priemere 5cm. Pri nejakej 60-70 rane to už padlo dolu a potom len tak ticho cvakalo, rana nevyšla. Nádržku som musel otvárať hasákom, závit držal ako čert. Trvalo to dlho, samozrejme pri posledných závitoch som pridal na otáčkach. Jeblo to, div ma zrádnik neulapil! Našťastie ten uzáver na nádržke odletel na stranu a to som na neho čumel, takže som ho našiel. Jednu bombičku som našiel na streche, druhá šla asi na obežnú dráhu abo kde do riti odletela. Pri druhej výmene mi môžte veriť, že som dával sakramentský pozor, aby sa to nezopakovalo.
Na 6 bombičiek som vystrielal 214 diaboliek 4,5mm Prešovských, v takom čiernom plastovom kruhovom púzdre.