
NORCONIA CO2 pu?ka QB78, QB79, AR2078 a AR2079
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
2LaRi:mohl bys pls nafotit ten prepoustak?nejlip i ten vykres, nikdo ho tu nema
Ale i fotky by byli dobry....Dik....

Cogito ergo armatus sum.
-
- Moderátor
- Příspěvky:741
- Registrován:03 čer 2007 17:43
CO2
Nejvíc Oxidu tam dostaneš když dáš kyvetu nahoru a pušku dolu (svisle). CO2 se tam "naleje" a je ho tam víc. Prostě opřeš svisle o pažbu.
V tomdle stavu odšroubuješ. O plnění toho tu je mraky, stačí hledat.
Ten ventil by mě taky docela zajímal.
Díky
V tomdle stavu odšroubuješ. O plnění toho tu je mraky, stačí hledat.


-
- Příspěvky:411
- Registrován:03 zář 2007 12:57
- Kontaktovat uživatele:
Jestli myslíte ten na plnění z kyvety do flinty, tak ten jsem dělal podle Hondy.Jenom s tím rozdílem,že jsem vytočil i tu převlečnou matici.A jestli myslíš ten z hasičáku do kyvety, tak to je jenom redukce, aby na to šla našroubovat ta matice na vypouštění kyvety, v mém případě i napouštění.Mrazák zamrazil dobře, nafouk jsem 190g co2 za předpokladu,že prázdná kyveta váží 504g.Příště ji zvážím předem.O nějaké foto se pokusim, ale až zítra, mám to všechno v práci.Výkres bych moh taky,ale už si ty rozměry všechny nepamatuju.
Jo
2Lari:kdyby se ti ten vykend nejak nekreslil, byly bychom ti vdecni.....
Jo a paja delala zasobnicek, tady je par fotek, je to jako ten miliuse
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 683dw4.jpg
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 685kj4.jpg
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 686bo4.jpg
http://img174.imageshack.us/my.php?imag ... 687hd6.jpg
http://img174.imageshack.us/my.php?imag ... 692de0.jpg
Jo a paja delala zasobnicek, tady je par fotek, je to jako ten miliuse
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 683dw4.jpg
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 685kj4.jpg
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 686bo4.jpg
http://img174.imageshack.us/my.php?imag ... 687hd6.jpg
http://img174.imageshack.us/my.php?imag ... 692de0.jpg
Cogito ergo armatus sum.
Tak jsem se konečně proklikal k něčemu co si snad budete moct prohlídnout. http://leteckaposta.cz/468132815 Jestli to nepujde otevřít tak mi dejte vědět.Jinak nahoře je kyveta na hasičáku,níž je to rozebrané a pak je Hondův plnící ventil v mém provedení.Kyvetu s tou vypouštěcí maticí,nebo jak to mám nazvat,prodává Sifos Chrást u Chrudimi,je k tomu ještě hadička na plnění pneumatik a stojí to tuším 390kč.Když jsem tam volal, tak mi pani nabízela, že to pošle na dobírku.Byla ochotná poslat i jenom tu matici.Mám tam ale poblíž známého a on mi to tam koupí.Mám jenom jednu a musim ji přendavat z plnícího ventilu na hasičák. Jinak jsem zkoušel plnit jak mi vyradil Ota, ale výsledek pořád stejnej.Asi bude chyba někde jinde.
Tohle je redukce na plnění kyvety z hasičáku koupená v Brně ve firmě co vyrábí flinty na CO2 za dost draho a jak koukám tak až na obrázku vidím, že mi ten poklad začíná chytat přírodní barvu. Kdyby to načernili alespoň ve vyjetým oleju, toto vypadá fakt jen na postrašení černidlem. Mám dojem, že v Drulovu ty redukce dostanete dvě za ten peníz.
http://leteckaposta.cz/610040741
http://leteckaposta.cz/610040741
-
- Moderátor
- Příspěvky:741
- Registrován:03 čer 2007 17:43
Ventil
V Drulovu za 134,- Kč



Plnění
To LaRI:Prostuduj si forum o Drulov RADA 5.5,tam se problematika plnění kyvet rozebírá dost obsáhle,jenom drobná otázečka,z čeho ty kyvety plníš?
Mám vyzkoušeno,že pokud je v hasičáku méně než půl náplně co2,tak to střílení moc nefunguje,bo je už malý tlak plynu.Po výměně hasičáku bylo všechno v pořádku,zkontroluj,vyzkoušej,napiš!
Mám vyzkoušeno,že pokud je v hasičáku méně než půl náplně co2,tak to střílení moc nefunguje,bo je už malý tlak plynu.Po výměně hasičáku bylo všechno v pořádku,zkontroluj,vyzkoušej,napiš!
Dokud je v nádobě poslední slza tekutéo plynu tak tam je pořád stejný tlak. Jak je velký to už víme, že závisí na teplotě. Problém při plnění je ale v tom , že se vlastně přefoukne jen v plynné podobě. Proto je třeba při plnění do druhé nádoby vychladit cesty a to tím, že to necháte podcházet a až začne trubka, redukce nebo čím vším CO2 prochází začne namrzat a začíná ucházející plyn sněžit tak nastala ta chvíle na přepuštění. Potom naplníte druhou nádobu a nespěchejte s odšroubováním, nechte všechno pěkně rozmrznout, protože může být zamrzlý ventil u kyvety a zase by si z toho neco mohlo fouknout ven. Je dobré hasičák parkovat v teple a tu druhou nádobu v zimě. To že když máš v hasičáku míň než půlku má za následek právě to, že si přepustíš jen plynnou podobu. V hasičáku vede trubka od ventilu ke dnu a kapalný se začne sice trubkou ode dna vytlačovat, jenže cestou než ji vychladí tak zplynuje. Plním z hasičáku rovnou do flinty krátkou trubičkou, na který mám udělaný odfuk z odvzdušňovacího ventilku z topení. Fotka to asi poví srozumitelněji: http://leteckaposta.cz/209558058
Naposledy upravil(a) honda dne 28 led 2008 19:11, celkem upraveno 1 x.
good
2honda:mas to super, takhle bych to nejak chtel, ale nakres bys asi nemel co?
Cogito ergo armatus sum.
-
- Příspěvky:411
- Registrován:03 zář 2007 12:57
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych chtel poradit nejakou rychlospojkou nebo neco takoveho kterou mam pouzit, tak abych vzdycky pripojil bombu a zase ji odpojil (tudiz abych nemusel tahat sebou nejakou bombu a neutikal mi plyn ven
)nevite o necem co se da koupit? redukci ke zbrani bych si uz udelal.

Raději s pravdou padnout, než-li se lží zvítězit.