Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
-
Kavy
- Příspěvky:2859
- Registrován:24 bře 2009 19:52
Příspěvek
od Kavy » 28 dub 2009 20:44
Jak je na tom QB s odporem spouště ? Četl jsem,že Crosman 1077 má velký odpor.O QB jsem našel jen že se leští chod,ale chtěl bych to s něčím porovnat.
Já měl v ruce:
LOV 21-mírný odpor,ale není to citlivka
Slavii 630-velký odpor ,s porovnáním s LOVkou jsem měl dojem že je spoušť seklá
Mohl by někdo srovnat odpor spouště QB s výše zmiňovanými

-
Apevia - Příspěvky:3179
- Registrován:01 říj 2007 21:11
- Bydliště:Jižní Čechy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Apevia » 28 dub 2009 20:59
2Kavy: Nemám možnost porovnat s ničím, s čím bys chtěl... Ale, musíš počítat s tím, že odpor spouště bude přímo úměrný síle bicí pružinky, jiný odpor je s origo pružinou, s tuningovou pružinou od Alexxxe nebo je znát i rozdíl když podložíš origo bicí pružinku. Pokud přeleštíš styčné pochy tak se lehce sníží odpor, ale hlavně tím dosáhneš hladšího chodu. Spoušť je plně stavitelná, pružinku je lepší vyměnit za pružinku z propisky. Celkově je spoušť relativně dobrá, na cenu pušky určitě, je o dost lepší než spoušť u 3 S631 co jsem měl v rukou... HW97k mělo o dost lepší spoušť, ale ta je "legendární"

Cogito ergo armatus sum.
-
Curtizz
- Příspěvky:66
- Registrován:24 úno 2009 19:07
- Bydliště:Vyšší Brod - Jižní čechy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Curtizz » 28 dub 2009 21:03
Botku ještě vymejšlim,ale určitě bude.Další pažba je rozpracovaná.Nějak mě to začalo bavit.

-
drát
- Příspěvky:1673
- Registrován:28 zář 2008 20:35
- Bydliště:Dudákov
Příspěvek
od drát » 28 dub 2009 21:03
U QB-čka jde odpor, chod a doraz spouště seřídit v takovím rozsahu že si o tom Slávie může nechat zdát.
http://forum.gunshop.cz/download.php?id=625CZ200 .177 , SPA M16 .25 , Hatsan Invader auto .25
DU-10 Condor, HDR 50 , Chiappa SAA , rev.Rex L 4", Alfa 441,Slavia 631
Walther Sportmodell,H.S.model 21F, Buck Trail Flint 48
prak s gumou č.6
-
gandik - Příspěvky:120
- Registrován:23 dub 2009 19:13
- Bydliště:Kyjov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od gandik » 28 dub 2009 21:19
tak uz mi dosla . deluxe ve verzi cal 177.
hned jsem se ji jal rozebirat ale narazil jsem na problemek. nevim jestli to ma jen normal verze nebo deluze ale u spouste ma tahle flinta pojistku proti nahodnemu vystrelu a diky ni nejde vytahnout z pazby. vypada to navic ze je ta pojistka nerozebiratelna [vypada to jako zanytovane] nevite nekdo da se to nejak setrne sundat?
-
Samson - Příspěvky:190
- Registrován:04 kvě 2008 13:19
Příspěvek
od Samson » 28 dub 2009 21:19
Dobre je dat na kazdou stranu osicky tenkou podlozku nebo dve aby se spoust neviklala do boku. Me se viklala a ted se nehne. A jeste necim zakapnout ty srouby na nastaveni dorazu, jak jsou mastne tak se pri vystrelu otaci pred ocima.
-
Samson - Příspěvky:190
- Registrován:04 kvě 2008 13:19
Příspěvek
od Samson » 28 dub 2009 21:22
Jde vytlacit za pouziti trochy sily, ale pozor musi byt v urcite poloze. Ted nevim presne, ale tusim ze v safe poloze. Musis tlacit na osu te pojistky ze strany kde neni ta packa.
-
gandik - Příspěvky:120
- Registrován:23 dub 2009 19:13
- Bydliště:Kyjov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od gandik » 28 dub 2009 21:25
je venku,dik
-
honda - Příspěvky:795
- Registrován:06 úno 2007 17:55
Příspěvek
od honda » 28 dub 2009 21:26
Spoušť u QB se dá poladit docela dobře, co kazilo chod bylo právě to skřípání pružinky ( jak už tady bylo prve řečeno použít upravenou z propisky) a po zafrezenkování toho uložení pružinky je chod spouště hladký bez nutnosti něčeho zalešťovat, vždyť tam nepůsobí nikde velké síly a tlaky
-
drát
- Příspěvky:1673
- Registrován:28 zář 2008 20:35
- Bydliště:Dudákov
Příspěvek
od drát » 28 dub 2009 21:31
Jj v poloze Safe a z druhý strany jí vytlačit třeba tužkou, pak půjde pažba bez problému dolu.
CZ200 .177 , SPA M16 .25 , Hatsan Invader auto .25
DU-10 Condor, HDR 50 , Chiappa SAA , rev.Rex L 4", Alfa 441,Slavia 631
Walther Sportmodell,H.S.model 21F, Buck Trail Flint 48
prak s gumou č.6
-
FRANCOTIRADOR
- Příspěvky:73
- Registrován:15 pro 2008 10:31
- Bydliště:Plzeň
Příspěvek
od FRANCOTIRADOR » 29 dub 2009 10:18
FRANCOTIRADOR píše:Dosedací čelo těsnění nebo celé kuželky z teflonu jste vyráběli rovný (a drážka se časem vymačkala i do teflonu), nebo soustružili (či nějak zbrušovali) drážku, aby co nejlépe sedla na tvar sedla?
Fakt mi nikdo neporadí (na můj dotaz z 24.4.09) , kdo kuželku (nebo těsnění) nahrazoval teflonovou?
Nebo jste všichni kuželku jen soustružili do kužele a na těsnění nešahali?
Co Honda? Ten mi radil použít teflon. Nechceš se o svých zkušenostech trochu víc rozepsat

?
Fakt teflon těsní líp než elastičtější silikonový VMQ? A nebo stejně a je to jen dostupnější materiál?
Slavia 631 LUX ČSSR cal. 4,5 mm
Norconia QB 78 DeLuxe cal. 4,5 mm + NikkoStirling 6x40 AO
Umarex-Hammerli 850 AirMagnum cal. 5,5mm
-
gandik - Příspěvky:120
- Registrován:23 dub 2009 19:13
- Bydliště:Kyjov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od gandik » 29 dub 2009 10:24
tak jsem podle navodu ze zacatku topicu skusil podlozit pruzinu,vyhodil sem ten filcovej filtr a zvetsil dirku u nabijaku. cely procistil vazne tam byl desnej bordel spony a tak no ale celkovej vykon se ale nejak nezvisil. jeste nejaka rada co se da upravit?
-
daho11
- Příspěvky:999
- Registrován:31 led 2009 23:13
- Bydliště:u Brna
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od daho11 » 29 dub 2009 10:34
qb78 5,5:
- zvětšená dírka v nabíjecí tyčce
- vyhodil jsem pohyblivej propichovač z ventilu, páč budu plnit z flašky
- dal jsem slabší vratnou pružinku pístu
- převrtal jsem vstup do hlavně na 5 mm
- těsnění mezi hlavní a ventilem:
lůžko na válci a ventilu upraveno vrtákem 9 mm, vstup do závěru pod
hlavní taky na 9 mm, mezi to jsem dal pvc kroužek 10x6 - tj. 10
venkovní, 6 mm vnitřní.
O víkendu budu poprvé střílet, dám vědět.
-
FRANCOTIRADOR
- Příspěvky:73
- Registrován:15 pro 2008 10:31
- Bydliště:Plzeň
Příspěvek
od FRANCOTIRADOR » 29 dub 2009 11:56
Nejvíc zvedne výkon:
- vyhodit propichovač z ventilku (vyžaduje úpravu pro usazení posledních závitů pružinky). Není nutné vyhazovat filtr - plyn proudí dírou po propichovači.
- u závěru nahradit trubičku jehlou!
Snažíme se aby cesta plynu za kuželkou ventilku nebyla škrcena, ale zároveň objem za diabolkou byl co nejmenší. Nejužší místo které nejde zvětšit je sedlo ventilku - díra za sedlem jde zvětšit z 5,1 na max. 5,25mm (větší vrták by odvrtal část sedla) a tato mínus špindlička 2,5 mm = námi zvolený průřez který by měly mít všechny kanálky až za diabolku. Vezmete-li posuvku + kalkulačku a spočítáte vnitřní průřez trubičky závěru zjistíte že je menší než naše zvolené minimum. Co z toho vyplývá - že si můžu vstup do trubičky převrtávat jak chci a plyn budu vždy škrtit - tomu se vyhnu nahrazením trubičky jehlou (pro převrtaný ventilek na 5,25mm vychází průměr jehly 1,5 mm) a náhle průžez za diabolkou počítám z ráže mínus jehla.
Kužel na kuželce alá gringo Charlie - není nutnej neb průžez obvodové vůle mezi sériovou kuželkou a tělem ventilku je vetší než náš minimální.
- dodělat "O"kroužek který by těsnil špindličku ventilku. Špindlička 2,5 mm má ve ventilku vůli a při otevřené kuželce nám prchá do prostoru úderníku dost plynu. Tato úprava vyžaduje nahrazení bicí pružiny za tvrdší (eliminace třecích sil v "O" kroužku respektive minimálně vyvážení do původního stavu).
- slícování, svrtání a nahrazení těsnění např teflon, vyžíhaný bronz mezi hlavní a ventilkem přičemž vnitřní průměr (vlastně průřez) těsnění by měl být náš zvolený (tak jako všechny svrtané kanálky - tzn i kanálek v hlavni)
Naposledy upravil(a)
FRANCOTIRADOR dne 29 dub 2009 14:04, celkem upraveno 2 x.
Slavia 631 LUX ČSSR cal. 4,5 mm
Norconia QB 78 DeLuxe cal. 4,5 mm + NikkoStirling 6x40 AO
Umarex-Hammerli 850 AirMagnum cal. 5,5mm