Kubajzz píše:Ale ve filmech to vypadá skvěle - tečka mezi očima se ani nehne, napínavá hudba, tvrdý pohled kladného hrdiny, zděšený pohled záporného hrdiny, BUM a následuje obdivný pohled spoře oděné blondýny.

No zase taková sranda to ve filmu není

Jednou jsem se k tomu přichomýtl a požadavek režiséra: při záběru padoucha potřebuju tu červenou tečku na něm, aby byla vidět a mířila pořád na stejné místo i když se herec hýbe... Jediný místo kde byla vidět, byla bílá košile ve výstřihu saka
Při záběru kamery na střelce se zbraní (laser a světlo) chtěl, aby laser i světlo co nejvíce "přejíždělo" přes objektiv kamery, že prej to dělá pěkný efekty...
Takže v praxi - když zabírali tu tečku, používal jsem trojnožku nebo jinou podpěru, aby se ta tečka moc "netřásla", zatímco když zabírali nás, tak jsme "mávali" zbraněma jako magoři, aby to co nejčastěji šlo přes kameru

Vrcholné číslo byla scéna, která byla venku a v noci, snímaná najednou třema kamerama. To jsem si připadal jako magor, přejíždět světlem přes všechny ty tři objektivy, když byly od sebe v úhlu 90°
Harry