Zacatecnik

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Herink

Začátečník

Příspěvek od Herink » 21 črc 2005 01:24

Zdar,
jsem totální začátečník (v optice, ve zbraních už se docela vyznám), takže bych potřeboval několik základních informací: co je to korekce paralaxy, jak to funguje a oč je takto vybavený puškohled lepší, než obyčejný (paralaxa by se dala korigovat nastřelením jako třeba u dioptru, ne?), jaké jsou nevýhody puškohledů s proměnným zvětšením (drží zaostření a nastřelení?) a jak je na tom s kvalitou současná MeOpta? Předem dík za odpovědi
P.S. Uvítal bych, kdyby si tady duo Andy+Sidewinder výjimečně nedávalo po držce s nějakým Anonymem, takže prosím opatrně!!!


Uživatelský avatar
Sidewinder
Příspěvky: 1463
Registrován: 31 srp 2004 20:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sidewinder » 21 črc 2005 08:09

Zdravim, boj s vetrnymy mlyny je takovym nasim konickem :) .. ale k veci .. zalezi samozrejme, na jakou zbran optiku chcete a co s ni chcete strilet. Zacatecnikovi mohou pomoci moje stranky:

venovane vetrovce 200S: www.volny.cz/vetrovka
venovane malorazkam CZ 452: www.volny.cz/cz452

Pokud budete chtit davat puskohled na velkou odstrelovacku a nebo neopak na pistoli, tam nemohu moc radit, zkusenosti nemam.

A k Meopte, jejich puskohledy jsou spicka, nejlepsi co jsem v posledni dobe videl byl Meostar R1 4-16x44, naprosto dokonaly kousek, ale cena mne vzdy odradi, na velkou odstrelovacku by to ale bylo myslim idealni. Vyborna povrchova uprava cocek, tim padem i skvela svetelnost a cisty ostry obraz.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29 črc 2005 23:47

Sidewinder píše:Zdravim, boj s vetrnymy mlyny je takovym nasim konickem :) .. ale k veci .. zalezi samozrejme, na jakou zbran optiku chcete a co s ni chcete strilet. Zacatecnikovi mohou pomoci moje stranky:

venovane vetrovce 200S: www.volny.cz/vetrovka
venovane malorazkam CZ 452: www.volny.cz/cz452