Pokud jsi se díval na ten obrázek, jak je to tam nakreslené by z toho mělo být všem jasné.
Hlaveň u F.S.B je stejná, jako u HW-100, jenom na konci je zúžená na menší průměr.
Na tuto hlaveň o průměru 16mm je nasunuté opláštění.
Mezi hlavní a opláštěním je mezera kolem 4mm (neměřil jsem to).
Celé to pak funguje jako jakýsi tlumič - "moderátor zvuku".
Na ústí opláštění je nalisovaný kroužek s vnitřním závitem, do kterého se šroubuje tlumič.
Když tam není našroubovaný, je do zavitu našroubována zátka na IMBUS, jak už tady bylo řečeno.
(Klasické HW-100 se závitem pro tlumič, má místo toho "zúžení" vyřezaný vnější závit pro montáž tlumiče.)
Nevím, co na tom někomu není jasné...
Stáhni si manuál k AA 510-SL a podívej se na to vě větším zobrazení.
HW-100 F.S.B s montáží pro tlumič to má dělané podobně.
Manuál je tady -
http://www.air-arms.co.uk/technical_pneumatics.html
P.S:
Jen pro zajímavost - kolik ti je přibližně let ??
To aby se výklad dal přizpůsobit věku...