Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu. 
	Moderátoři:GunShop.cz, Moderátoři
		
		
		
			- 
								 mmiro
- Příspěvky:6
- Registrován:25 říj 2013 09:13
						Re: Air Arms S410 Clasik Karabina cal.22												
						Příspěvek
									od mmiro » 22 pro 2013 15:32
			
			mmiro píše:Ahojte, mám aas410 a pri strielaní v mieste kde je inbus skrutka na nastavenie množstva vzduchu (antitamper) cítim pri každom výstrele únik vzduchu.
Prosím poradte mi čo sa s tým dá urobiť.
Pod tou prvou inbus skrutkou je ešte jedna na samotné nastavenie vzduchu?
Aký je to inbus - veľkosť?
Ďakujem.
Ahojte, konečne somzistil  kde je chyba unikania vzduchu pri streľbe(viď citaciu). Bolo to tesnenie medzi zásobníkom vzduchu a hlavňou. 
Pozdravujem Martina.
		
		
			 
		 
		 			 	
		
		
			- 
				Altaros			
- Příspěvky:844
- Registrován:08 dub 2006 22:24
- Bydliště:Jičín, Liberec
																		
						Příspěvek
									od Altaros » 24 dub 2014 21:19
			
			Únik způsobený o-kroužkem mezi spodním kruhovým dílem ventilu a kartuše a horním dílem s hlavní a nabíjením je nejčastěji způsoben, když to někdo rozebere a špatně složí a nebo když nejsou dotažené šrouby mezi oběma díly. Jinak se ten o-kroužek vesměs nemá jak hnout, jelikož je ve vyfrézované kapse.
Co se týče šroubů, tak u všech těch xx AA S4xx S5xx pušek co jsem rozdělal byli všechny šrouby metrické, přestože to vyrábí angličani, včetně zmíněných imbusů pro nastavení bočního šroubku škrcení průtoku do hlavně.
			 
		 
		 			 	
		
		
			- 
								 palong74
- Příspěvky:1316
- Registrován:08 zář 2009 22:08
- Bydliště:Doma
																		
						Příspěvek
									od palong74 » 01 kvě 2014 18:56
			
			prosim o informaci jak se steluje vykon u 410ky.nemam cas hledat.dekuju vsem ktery poradi a nebo poslou na patricnou stranku 

Prosport .22-Delta Titanium 4-16x42...u ceho jsem zacinal u toho koncim
			 
		 
		 			 		
		
		
			- 
								 palong74
- Příspěvky:1316
- Registrován:08 zář 2009 22:08
- Bydliště:Doma
																		
						Příspěvek
									od palong74 » 01 kvě 2014 19:33
			
			me jde pouze o vykon maximalne 16J.ne vic.abych to upresnil spis co kde mam udelat.proste vidim 410ku poprve u kamarada tak mu chci pomoct
kdyby byly nejake fotecka byl bych rad
Prosport .22-Delta Titanium 4-16x42...u ceho jsem zacinal u toho koncim
			 
		 
		 			 	
		
		
			- 
				mates444			
- Příspěvky:484
- Registrován:01 bře 2013 20:56
- Bydliště:u Brna
																		
						Příspěvek
									od mates444 » 01 kvě 2014 19:35
			
			Tak to stačí ten červík. Na pravé straně v železe pod blokem závěru pod a lehce před zásobníkem. Ani se nemusí sundávat pažba.Je tam jedinej šroubek. Pokud teda flinta není dotažená z venku. To by mohl bejt šroubek ubroušenej. Do flinty z jsb se dostat jde.
			 
		 
		 			 	
		
		
			- 
								 palong74
- Příspěvky:1316
- Registrován:08 zář 2009 22:08
- Bydliště:Doma
																		
						Příspěvek
									od palong74 » 01 kvě 2014 19:47
			
			to je to prave orechove zitra na to mrknu dik 

Prosport .22-Delta Titanium 4-16x42...u ceho jsem zacinal u toho koncim
			 
		 
		 			 	
		
		
			- 
				mates444			
- Příspěvky:484
- Registrován:01 bře 2013 20:56
- Bydliště:u Brna
																		
						Příspěvek
									od mates444 » 01 kvě 2014 19:50
			
			Není zač. Je tam šroubek a pod ním schovanej červík. Povolováním červíku uvolňuješ kanálek. Na 16 J by to mělo jít v pohodě 

 
		 
		 			 	
		
		
			- 
								 Smazaný uživatel 6696
																		
						Příspěvek
									od Smazaný uživatel 6696 » 02 kvě 2014 16:29
			
			palong74 píše:prosim o informaci jak se steluje vykon u 410ky.nemam cas hledat.dekuju vsem ktery poradi a nebo poslou na patricnou stranku 

 
Pokud to tím červíkem nepůjde ten může být už i otevřenej na plno, tak potom vypustit vzduch a odmontovat kartuš a tam je malej  váleček, tak ten o něco povolit!  V tom válečku je pružina která tlačí na jehlu. Toto jsem už dělal u dvou flint.
 
		 
		 			 		
		
		
			- 
								 palong74
- Příspěvky:1316
- Registrován:08 zář 2009 22:08
- Bydliště:Doma
																		
						Příspěvek
									od palong74 » 05 kvě 2014 17:57
			
			takze doslo na to co rikal zabak 

 .skoncil jsem na 11J  

 a vic ani prd.potreboval bych nejaky postup jak ven s kartusi a hlavne jak ji odtlakovat.
Prosport .22-Delta Titanium 4-16x42...u ceho jsem zacinal u toho koncim
			 
		 
		 			 	
		
		
			- 
								 Apevia
- Příspěvky:3179
- Registrován:01 říj 2007 21:11
- Bydliště:Jižní Čechy
- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
																		
						Příspěvek
									od Apevia » 05 kvě 2014 19:05
			
			Kartuši musíš vystřílet. Nejde jen tak vypustit.
No a kartuši vyšroubuješ snadno, je tam klasický pravý závit, mě to šlo povolit rukou, i jsem to zpět rukou dotahoval.
Cogito ergo armatus sum.
			 
		 
		 			 	
		
		
			- 
								 palong74
- Příspěvky:1316
- Registrován:08 zář 2009 22:08
- Bydliště:Doma
																		
						Příspěvek
									od palong74 » 05 kvě 2014 19:35
			
			žabák píše:palong74 píše:prosim o informaci jak se steluje vykon u 410ky.nemam cas hledat.dekuju vsem ktery poradi a nebo poslou na patricnou stranku 

 
Pokud to tím červíkem nepůjde ten může být už i otevřenej na plno, tak potom vypustit vzduch a odmontovat kartuš a tam je malej  váleček, tak ten o něco povolit!  V tom válečku je pružina která tlačí na jehlu. Toto jsem už dělal u dvou flint.
 
o kolik bys tipoval to povolit kdyz jsem skoncil na 11Joulech.abych to nesmontoval a bylo by to zase malo
Prosport .22-Delta Titanium 4-16x42...u ceho jsem zacinal u toho koncim
			 
		 
		 			 	
		
		
			- 
								 Smazaný uživatel 6696
																		
						Příspěvek
									od Smazaný uživatel 6696 » 06 kvě 2014 10:44
			
			Kartuš musíš vystřílet. Jde vypustit i přes quickfíll 10tkou klíčem, ale to musíš pomaličku, aby ókrožek neprasknul. Je to trošku drastičtější, ale rychlejší. Jinak to povol 1 a půl závitu. Já tam měl takový větší váleček, který byl cca 8cm dlouhý a teď tam jsou takové krátké cca 3cm dlouhé. U toho delšího co jsem měl já, tak lezlo ven 2 a půl až tři závity. Ono musíš i povolit manometr a otočit ním a pod ním je jistící červík proti otočení toho válečku.