Jen o vzduchovkach
Moderátoři:GunShop.cz, Moderátoři
-
Ondra
-
golfkiller
- Příspěvky:2737
- Registrován:05 bře 2006 18:31
- Bydliště:Žatec
- Kontaktovat uživatele:
-
golfkiller
- Příspěvky:2737
- Registrován:05 bře 2006 18:31
- Bydliště:Žatec
- Kontaktovat uživatele:
-
Zbrano
Slavia 634 - dieseling?
Zdravim, tak som si trochu zastrielal s tou mojou Slaviou (asi 20 rán) a zistil som, že to "niečo" čo som predtým po výstrele naprázdno našiel v hlavni, a kvôli čomu som vyčistil hlaveň, bol dym. Bol to dym, a ten je v hlavni po každom výstrele. Ak slabúčko fúknem do vývrtu, a pri tom pozerám na ústie hlavne, vidím ako odtiaľ vychádza. Strielal som v miestnosti, takze po niekolkych ranach, tam bol citit dym. Takze asi to predsa bude nejaky slabsi dieseling. Rozmyslam, ze by som to rozobral a vycistil, ale neviem, lebo som este ziadnu vzduchovku nemal rozobratu. Uvidim
Kazdopadne dakujem vam za prispevky a nazory, ak vas este nieco napadne rozhodne mi to sem napiste.
Kazdopadne dakujem vam za prispevky a nazory, ak vas este nieco napadne rozhodne mi to sem napiste.
-
Zbrano
Rozborka Slavia 634
Medzičasom som sa rozhodol, že ju predsalen rozoberem, pozeral som si rozkres na http://www.czub.cz/rozkresy/cz634_r_cs.pdf A chcel by som sa spýtať čo konkrétne treba zbaviť konzervačných prípravkov - predpokladám, že to bude púzdro piestu a piest samotný, no tesnenia už asi nie. Odpíšte prosím. Lebo nechcelo by sa mi to rozoberať ešte druhý krát
Aha a ešte jedna otázočka, treba pri vyťahovaní piestu nejak odstrániť aj spúšťový kohútik? Ak ano, ako na to?
Ešte raz ďakujem za odpoveď.
Aha a ešte jedna otázočka, treba pri vyťahovaní piestu nejak odstrániť aj spúšťový kohútik? Ak ano, ako na to?
Ešte raz ďakujem za odpoveď.
no musis vycistit samozrejme to co je v pracovni plose-takze musis hlavne perfektne vycistit valec-protoze az budes montovat pist tak bys veskery mazadla tim tesnenim stahl presne tam kde byt nesmi!!vnitrek pistu a pruzinu muzes nechat mastnou ale ne spinavou s nanosem vazeliny!!ja bych ti doporucil perfektne vycistit i pist a tesne pred montazi namaznout pouze kluzne plochy pistu nejakym hodne kvalitnim mazadlem..me se napr osvedcil pro mazani veskerych ploch plne synteticky motocyklovy 2T olej (ktery leju do motorky:)dieselingu totiz nepodleha a jeho mazaci vlastnosti jsou vice nez dokonale 
Tesnenie CZ200S
Tých nekolik let bolo u mojej rok a polSidewinder píše:Zas tak hrozne to neni .. bude trvat minimalne nekolik let, nez to tesneni odejde a bude potrebovat vymenu .. za tu dobu u lamacky uz bude nekolikata pruzina a tesneni pistuPB píše:tak pane troji slysel jste, tesneni ODCHAZI a ne ze ne a neni to jedna pani povidala, jak by jste byl dozajista rad! ale pokud chcete muzete si jich do foroty poridit treba plny ranec. ne vazne vetrovka je nejpresnejsi vzduchova zbran- bez diskusi. ale ja radsi kvalitni pistovou slavku. a vubec komu by se chtelo futr vypoustet vzduch ze zasobniku, kdyz nebudu zrovna strilet a jeste znicim tesneni
Včera som napúšťal,nič som nestrieľal a dnes tam bolo už len 120,tak som to priložil k uchu a zistil , že to fučí pod manometrom...
- Sidewinder
- Příspěvky:1463
- Registrován:31 srp 2004 20:53
- Kontaktovat uživatele:
-
Zbrano
Ďakujem ti veľmi pekne za tip, skúsim staviť aj ja na ten olej. Inak nejak mi vyšlo z tvojho príspevku, že vazelínu do vzduchovky vôbec neodporúčaš. Je to tak?troj píše:no musis vycistit samozrejme to co je v pracovni plose-takze musis hlavne perfektne vycistit valec-protoze az budes montovat pist tak bys veskery mazadla tim tesnenim stahl presne tam kde byt nesmi!!vnitrek pistu a pruzinu muzes nechat mastnou ale ne spinavou s nanosem vazeliny!!ja bych ti doporucil perfektne vycistit i pist a tesne pred montazi namaznout pouze kluzne plochy pistu nejakym hodne kvalitnim mazadlem..me se napr osvedcil pro mazani veskerych ploch plne synteticky motocyklovy 2T olej (ktery leju do motorky:)dieselingu totiz nepodleha a jeho mazaci vlastnosti jsou vice nez dokonale
Inak páni strelci, musím na Slavii 634 sundávať aj kohútik keď jej chcem otvoriť valec? Ako na to? Dajte prosím nejaký postup (asi budú sedieť aj tie z Slavií 630 a 631)
Tak jsem se díval na ty rozkresy 630/631 a 634 a je vidět, že jsou to naprosto totožné vzduchovky, jediný rozdíl co jsem našel je v jedné součástce a to je, že v 634 má píst v zadní části jeden vodící kroužek navíc. Koupím tedy asi to silnější péro do 634 a upgraduju svoji 630-ku, pak tady napíšu, jestli to lze nebo je s tím nějaký problém.
2Zbrano:
K tomu rozebrání.
Sundáš pažbu, vyklepneš ten kolík (nebo dva?) co je vzadu v uzávěru pouzdra, vytáhneš spoušť a ten uzávěr vyšroubuješ ven, zbytek vypadne sám.
Píšu to z hlavy, dlouho jsem to nedělal, ale je to jednoduché.
Když to děláš poprvé, tak možná půjde ten uzávěr obtížně vyšroubovat, bude tam zatuhlý, ale není to nic co by sikovky nezvládly.
2Zbrano:
K tomu rozebrání.
Sundáš pažbu, vyklepneš ten kolík (nebo dva?) co je vzadu v uzávěru pouzdra, vytáhneš spoušť a ten uzávěr vyšroubuješ ven, zbytek vypadne sám.
Píšu to z hlavy, dlouho jsem to nedělal, ale je to jednoduché.
Když to děláš poprvé, tak možná půjde ten uzávěr obtížně vyšroubovat, bude tam zatuhlý, ale není to nic co by sikovky nezvládly.
-
Karel.Z
slavia 634
Jen k tomu rozebírání, šroub co je přes pažbu do uzávěru, po sundání pažby natoč zpět do uzávěru a použij ho jako malou páčku k vyšroubování uzávěru. Sikovkama si zbytečně pomačkáš drážky na uzávěru.
vazelinu opravdu nedoporucuju-je to tuhe mazadlo a s teplotou vyrazne meni vlastnosti-zejmena viskozitu..a taky podleha dieselingu-i kvalitni teflonova!takze to znamena ze ma urcitou vinu na tom,ze prvni strela bude daleko rychlejsi nez desata..
ten syntet.olej je opravdu supr-skvely mazaci schopnosti..hustota skoro jako voda..proste spicka..jen jestli mas nejakyho kamose co jezdi na motorce tak mu rekni at ti trosku odleje-jinak asi budes muset koupit litr a ten te muze prijit i na 600,-jinak v nekolika motoshopech v republice prodavaj rozlejvanej olej-tam by ti treba odlili decku..
ten syntet.olej je opravdu supr-skvely mazaci schopnosti..hustota skoro jako voda..proste spicka..jen jestli mas nejakyho kamose co jezdi na motorce tak mu rekni at ti trosku odleje-jinak asi budes muset koupit litr a ten te muze prijit i na 600,-jinak v nekolika motoshopech v republice prodavaj rozlejvanej olej-tam by ti treba odlili decku..
