Poslední srpnový víkend jsem si díky Kubajzzovi vyzkoušel HW 100S a okamžitě jsem se pro ni rozhodl. U žádného prodejce u nás nebyla, proto jsem kontaktoval BAR. Potřeboval jsem objednat a upřesnit HW100S a další věci v hodnotě cca 1,5 tis liber.
Od 1.9. do cca 6.9. jsem provedl cca 20 telefonátů, kdy to vždycky někdo zvedl a Lloyd měl skoro vždy na krámě zákazníka a neměl čas. K telefonu přišel jen jednou. Takže spousta protelefonovaných korun….Na maily, než objednávku potvrdil (dnes jsem je spočítal a bylo jich včetně urgenčních dvacet jedna) reagoval třikrát, ale nakonec vše, co jsem chtěl, potvrdil s tím, že po zaplacení okamžitě věci pošle. 8.9. odešly od nás expres peníze, na účet BAR byly připsány 10.9. Dne 15.9. jsem se informoval na zásilku v TNT, bohužel nic z BAR neodešlo. 15.9. jsem tedy provedl bezpočet neúspěšných telefonátů, opět to vždy zvedl v BAR někdo jiný s tím, že má Lloyd zákazníka. Zareagoval až na faxové a mailové urgence s ujištěním, že zásilku ihned odesílá a že do dvou dnů je zboží u mně. 19.9. opět dotaz v TNT, kde mi potvrdili, že zásilka pro mě na cestě z BAR žádná není. Takže 19.9. opět několik neúspěšných telefonátů a mailů do BAR, nakonec jsem od Lloyda dostal vyjádření, že zboží je zabalené a čeká na kurýra a nejpozději 23.9. že je u mě. Dnes jsem volal na TNT, zjistili mi, že z BAR odešlo za poslední týden do včerejška několik zásilek, ale moje mezi nimi opět nebyla. Takže opět několik neúspěšných pokusů dostat Lloyda na ucho a několik pokusů již ostřejšího mailu a faxu, ale tentokrát už nemám reakci žádnou. Bohužel, nemám ani peníze, ani zboží, ani žádné vyjádření, proč tomu tak je…….
Upřímně nevím, co si o tom myslet. Takže to je moje osobní zkušenost s BAR a jsem zvědav, jestli dostanu zboží, nebo aspoň zpět peníze, nebo nic………..
Osobně si neumím představit, jak by v BAR řešili případnou reklamaci, když i s posláním zaplacené zásilky je to u nich takový problém..
Tož tak


