Během střílení jsem si všiml, že okolo malého šroubku na pravé straně zbraně se tvoří mastné kolečko a při výstřelu kolem něj unikne trochu vzduchu. Nejdříve jsem tomu nevěnoval pozornost, ale po zjištění, že tento šroubek má regulovat výkon zbraně jsem se rozhodl s tím něco udělat.
Předem chci upozornit, že nejsem školený odborník, mým největším počinem na poli ladění vzduchových zbraní byla výměna pružiny u Slavie 630 a výměna plastového závěru za kovový na vzduchové pistoli Crosman 1377c. Prosím neberte další řádky jako návod, pouze jako informaci. Případné následování mých kroků je na Vaší vlastní zodpovědnost.