Cisteni flobertky

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
rumcajs_tr
Příspěvky: 18
Registrován: 25 kvě 2015 12:46

Čištění flobertky

Příspěvek od rumcajs_tr » 18 črc 2015 18:13

Zdravím,
jsem naprostý nováček a nikde na fóru jsem nenalezl postup, jak čistit flobertku. Pořídil jsem si Alfu 641 (6mm) a dal jsem z ní dnes asi 150ran, pak se s tím doma pucoval asi hodinu. Hlaveň jsem protáhl tím kartáčkem, co byl u toho přiložený (mosazný a nějaký umělohmotný), zbytek jsem čistil kartáčkem na zuby, ale šlo to hrozně špatně - no nakonce jsem to vypucoval, ale byl to porod...
Pak jsem se dočetl, že asi nasucho to není nejlepší, že se používají různé oleje a spreje - třeba Ballistol? Nemám s tím naprosto žádné zkušenosti, nikdy předtím jsem pistoli neměl, tak prosím, jestli by někdo nemohl napsat postup krok za krokem, jak vypucovat flobertku, aby mi chvíli vydržela.
A případně jestli by sem hodil odkaz na nějaké pomůcky/přípravky - tolik jsem pochopil, že se mám koukat po kartáčích apod. na ráži .22
Předem díky všem a omlouvám se za začátečnický dotaz.


rumcajs_tr
Příspěvky: 18
Registrován: 25 kvě 2015 12:46

Re: Čištění flobertky

Příspěvek od rumcajs_tr » 18 črc 2015 18:48

A ještě jsem se chtěl zeptat, pokud bych kupoval čistící sadu na flobertku, která je ráže 6mm, zda koupit:
"Sada čištění pistole ráže 6mm / 6,35mm"
nebo spíš
"Sada čištění pistole ráže 5,6mm / .22"

Trochu mě mate, že kalibr zbraně je 6mm, ale náboje se kromě 6mm ME FLOBERT COURT používají i .22 FLOBERT CB
Tak je lepší čistící sada na .22 nebo na 6mm?
Díky.
Uživatelský avatar
Artifex
Moderátor
Příspěvky: 1848
Registrován: 21 lis 2006 00:47
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění flobertky

Příspěvek od Artifex » 18 črc 2015 20:45

Hlaveň má něco kolem 5,6 takže .22. U 6-6,35mm kartáčků se ti budou zalamovat štětiny.
Glock 43, HK USP, CZ 27, 45, 50, 52, 75B, 44/81, 82, Derringer GG .45+9mm,