Strhavani pri strelbe

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Lubo
Příspěvky: 70
Registrován: 12 dub 2006 10:27

Strhávání při střelbě

Příspěvek od Lubo » 10 kvě 2006 07:52

Včera jsem byl jako čerstvý držitel ZP provětrat na střelnici svoji novou pistolku a při mířené střelbě jsem měl cca polovinu v černém a druhou polovinu v levém dolním kvadrantu klasického terče. Jsem začátečník, vím, že výsledky nic moc. Jde mi o to, zda je toto rozmístění v terči charakteristické pro strhávání nebo lze usuzovat na něco jiného. Chybu zbraně nepředpokládám, vada bude někde na ose oko-mozek nebo mozek-ruka. Kromě černého a levého dolního kvadrantu byl terč netknutý. Díky L
Naposledy upravil(a) Lubo dne 10 kvě 2006 08:25, celkem upraveno 1 x.


David

to je otazka,

Příspěvek od David » 10 kvě 2006 08:13

ja jsem udelal na strelnici o weekendu to samy, protoze prvni tri rany jsem pouzil subsonicky strelivo a pak hypersonicky, coz kulky vyneslo na 50 metru o nejakych dobrych 6 cm vyse....

Strhavani bys poznal, podvedome bys citil respekt pred ranou, ale pokud jsi strilel .45 ACP nebo .50, tak na zacatecnika se to da predpokladat...
Shiva
Příspěvky: 984
Registrován: 19 říj 2005 20:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shiva » 10 kvě 2006 08:48

To Lubo
pakliže jsi pravák, tak je to opravdu chyba (u začátečníků, naprosto běžná) při odmáčknutí. Zápěstí podvědomě kopíruje pohyb ukazováčku a neparně se ohýbá šikmo dolů. Musíš se soustředit na pevné držení zbraně a uvolnění POUZE ukazováčku. Soustředit se na jeho pohyb při odmáčknutí tak, aby se mířídla nehýbala. Musíš sušit, protože při ostré střelbě to neuvidíš.