Srovnání Optisan Discovery

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Luj
Příspěvky: 21
Registrován: 30 říj 2016 14:27

Srovnání Optisan Discovery

Příspěvek od Luj » 01 úno 2020 20:36

Zdravím, potřebuji srovnání puškohledů Optisan EVE EVX a Discovery, někdo kdo je měl v ruce, kvalita zpracování, světelnos, atd. prostě co vychází lépe. Vím obě jsou číny, nebo něco doporučit" na HW100"
Dík.


Zdarsa
Příspěvky: 34
Registrován: 08 led 2016 21:52

Re: Srovnání Optisan Discovery

Příspěvek od Zdarsa » 04 úno 2020 17:37

Nejsem odborník, ale jen zkusím napsat svoje postřehy. Měl jsem Discovery VT-2 3-12x40SF myslím je to ten co Alexxxus recenzuje na svých stránkách, a připadalo mi jako by nešel při větším zvětšení úplně zaostři paralaxu (jemně rozmazáno) možná vadný kus, možná moje oči. Neznám nové Optisany, kdysi jsem měl taky Optisan Viper jak pevnou desítku tak variábl a tam jsem ten "efekt" nepozoroval. Discovery má podle mě lepší světelnost, ale možná nepatrně horší zpracování než měli starší Optisany.
To jsou jen moje postřehy a dojmy :D
Luj
Příspěvky: 21
Registrován: 30 říj 2016 14:27

Re: Srovnání Optisan Discovery

Příspěvek od Luj » 05 úno 2020 07:39

Zajímavé, děkuji Zdarma.
Lachy
Příspěvky: 15
Registrován: 01 dub 2018 20:46

Re: Srovnání Optisan Discovery

Příspěvek od Lachy » 16 úno 2020 18:44

Mám DISCOVERY HD 5-25X50 SFIR FFP, znovu bych ho nekoupil - chromatická vada je tam tak veliká, že víc jak 15 minut do něj koukat není možné. Mám potom ještě Vortex viper HST 6-24 a PST gen 2 5-25x50.
První znatelně převyšuje discovery ve všeh ohledech - světelnost, přesnost paralaxy i pozorovací úhly. PST gen2 už je zase o skok lepší než HST.
S HST vydržím na střelnici i hodinu. PST mne vůbec za oči "netahá".
Pokud to je jen trochu možné, vykašli se na tyhle low costy.
Na optice se šetřit opravdu nemá, ale na to si asi musí každý přijít sám.
Luj
Příspěvky: 21
Registrován: 30 říj 2016 14:27

Re: Srovnání Optisan Discovery

Příspěvek od Luj » 17 úno 2020 18:47