SLAVIA 634 vs. Hammerli Hunter Force 900 Combo

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

frosty92
Příspěvky: 8
Registrován: 26 kvě 2011 09:29

SLAVIA 634 vs. Hammerli Hunter Force 900 Combo

Příspěvek od frosty92 » 26 kvě 2011 10:42

zdravím, omlouvám se za nové, téma pročítal jsem, pročítal jsem, ale téměř nikdy se tázající nedozvěděl to co přesně chtěl, protže se obvykle diskuze zvrhne na morální stránku zabíjení zabíjení dětí a zajíčků :D :D :D bez urážky . . . spoustu užitečného jsem se tu dočetl, ale potřeboval bych trošičku poradit . . . mám tu čest si sem tam o prázdninách jednou za rok, nebo někdy i v menších intervalech střílet ze vzduchovky a šíleně mě to bavý a připadne mi to jako krásný koníček, bohužel bydlím v bytě, ale to se teď má změnit (jdu do rodinného domku se zahradou) a můj sen si zatřílet častěji se může proměnit ve skutečnost . . . chtěl bych si tedy pořídit svou první vzduchovku, jsem chudý student :D takže nic za 30 000 . . . líbila se mi ta QB 78, připadne mi krásná, ale na krásu nehraju, nelibí se mi na ní že je to na CO2 a bál bych se cokoliv upravovat, tak jsem ji vyloučil, zamlouvá se mi Slávie 634, jenže když budu chtít optiku, bojím se podle toho co jsem se dočet, že to s mou cenovou kategorií puškohledu asi nebude nic moc (puškohled se rozsype) . . . takže uvažoval jsem nad Hammerli Hunter Force 900 Combo, je tam už i puškohled, a není to 4x20 o kterém jsem se tu dočetl že je o ničem pokud není za velké peníze, je to puškohled 6x42 a zajímalo by mě jestli je dobrý, když ho dávají k té vzduchovce, asi by na ní měl vydržet i ty rázy, Hammerli není zlamovací tak se o křivou hleveň podle toho co jsem se dočetl nemusím bát, ale zase u vzduchovek z Německa vyrobených v číně typu B3-3, kterými jsem se také zprvu nechal zlákat ( super cena a plno keců jak to není dobré, po přečtení tady, jsem se bál o své prsty a o to že bych s tím vystřeli 2x a konec, a i když to má reklamaci, n