Slavia 634
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
1) Nemazat, důkladně vyčistit a odmastit ( tech. benzín), Poláci ( Hogan) doporučují máznout jen okraje těsnění " špinavým" prstem od silikonového oleje.
2) Nejdřív si změř opravdovou šířku lišty, bývá u slávky různá ( od 9,2 po 11,1 mm) a to ti hodně napoví. Někdo doporučuje Kozap, někdo odmastí a použije Lokcit, někdo vrtá dírku, někdo přidá za montáž stopku, ......
2) Nejdřív si změř opravdovou šířku lišty, bývá u slávky různá ( od 9,2 po 11,1 mm) a to ti hodně napoví. Někdo doporučuje Kozap, někdo odmastí a použije Lokcit, někdo vrtá dírku, někdo přidá za montáž stopku, ......
Re: Slavia 634
9,2 -11,1 mm na jednom modelu to jako vážně? Tomu říkám hnus.Marysh píše: ↑23 říj 2019 16:191) Nemazat, důkladně vyčistit a odmastit ( tech. benzín), Poláci ( Hogan) doporučují máznout jen okraje těsnění " špinavým" prstem od silikonového oleje.
2) Nejdřív si změř opravdovou šířku lišty, bývá u slávky různá ( od 9,2 po 11,1 mm) a to ti hodně napoví. Někdo doporučuje Kozap, někdo odmastí a použije Lokcit, někdo vrtá dírku, někdo přidá za montáž stopku, ......
Pidlooký ponocný
Re: Slavia 634
Měl jsem možnost si jich pár změřit a je to tak. Byly to různé ročníky i typové čísla. Strix jich měl v rukou určitě daleko víc a mohl by doplnit.
Re: Slavia 634
Tak moje má šínu vpředu asi 10.6, vzadu nějakých 10.12mm.
Ještě jeden dotaz: když celý to štelování spouště vyhodím (šroub + plíšek), přijdu jen o možnost zvýšit si odpor spouště, jinak je to tam k ničemu?

Ještě jeden dotaz: když celý to štelování spouště vyhodím (šroub + plíšek), přijdu jen o možnost zvýšit si odpor spouště, jinak je to tam k ničemu?
Lidská práva zasluhují nejvyšší ochranu!
http://www.a-human-right.com/
http://www.a-human-right.com/
Re: Slavia 634
Když vyleštíš funkční plošky spoušťového ústrojí do zrcadlového lesku, poznáš na co je nadstavení odporu spouště.
Re: Slavia 634
Tak vteřinové lepidlo nepomohlo.
Má smysl zkoušet jednodílnou montáž Raven (kolem pětikila) nebo jsou to vyhozené peníze?
Pak se mi zamlouvá jednodílná ocelová Kozap, ale ta je dražší než optika :-/
Má smysl zkoušet jednodílnou montáž Raven (kolem pětikila) nebo jsou to vyhozené peníze?
Pak se mi zamlouvá jednodílná ocelová Kozap, ale ta je dražší než optika :-/
Lidská práva zasluhují nejvyšší ochranu!
http://www.a-human-right.com/
http://www.a-human-right.com/
Re: Slavia 634
Tak jsem se trochu přidovzdělal googlem. U většího zpětného rázu není problém jedno či dvojdílná montáž, ale právě materiál. Takže změna: doporučte prosím ocelovou montáž 11mm - 25,4, aby nestála majlant.
Lidská práva zasluhují nejvyšší ochranu!
http://www.a-human-right.com/
http://www.a-human-right.com/
Re: Slavia 634
...zdravým.ja mám dve Slavky 634,jednu mám na noc s nočným videnim a druhu na deň s puškohladom.na oboch mám jednodielne montáže za 20 EU.Ja som to viriešil jednoducho.Montáž som si nastavil ako som potreboval,zaisťovací šrobik ktoý sa šrobuje zvrchu som celí vyšroboval a tenkým vrtakom som si cez dierku jemne navrtal značku,dal dolu montáž,jemne navrtal asi 1mm dierku nasadil montáža presne som podoťahoval bočne šroby a vrchný šrobik som zašroboval do navrtanej jamky.Drží to na 100 percent,nemám stý,m žiadne problemy.......
Re: Slavia 634
Chtěl bych sa zeptat, estli měl někdo s 634kou stejný problém, dnes dopoledne sa vzduchovka po prvním natažení, které šlo tíž než obvykle, sama nezajistila a pak nešlo ani vystřelit, vrátil jsem sa dom a tam jsem ju rozmontoval, akázalo se, že natahovací páka (nebo ak sa tom nadává, nejsu žádný technik) vypadla z pístu, nebo v čem že to má byt a nemohla zaskočit zpátky, lebo sa ten píst pootočil asi o 0.5 cm.
Opatrno jsem to vyklepal kladívkem, nacpal tam zpátky tu páku či co a celů vzduchovku sem eště pro jistotu vyčistil a promazal, potém už strílala dobře.
Neví nekdo proč sa ně to vlastně pokazilo?
Opatrno jsem to vyklepal kladívkem, nacpal tam zpátky tu páku či co a celů vzduchovku sem eště pro jistotu vyčistil a promazal, potém už strílala dobře.
Neví nekdo proč sa ně to vlastně pokazilo?
Re: Slavia 634
Pro ciclík - No ono se to samo nepokazilo, někdo to pokazil před tím, než se ti zbraň dostala do rukou. Nevím jak je to s kvalitou teď. Na tomto vlákně je ale spousta recenzí a poznatků na S 634, jen si je všechny přečti a udělej to co zvládneš.
Re: Slavia 634
Chtěl bych se zeptat má-li už někdo dlouhodobější zkušenost s opotřebením nebo vhodné periody výměny PET tuningu u Slavie 634, případně nějaké negativní zkušenosti.
Kromě toho, že do S634 je vhodnější slabší fólie než do S630, 631 kvůli větší tloušťce péra.
Kromě toho, že do S634 je vhodnější slabší fólie než do S630, 631 kvůli větší tloušťce péra.
Nejkrásnější pohled na svět je přes puškohled :-)
Re: Slavia 634
Tak vidím že s odpověďmi se tady dveře netrhnou ani po více než týdnu
Proto přispěji já.
Mám Slavii 634 r.v. 2019 a tento týden jsem ji měl kompletně rozebranou kvůli nějakým úpravám a celkovému vyčištění a promazání.
Zcela zodpovědně prohlašuji, že na ní nelze aplikovat PET tuning z toho důvodu, že mezera mezi vnějším obvodem péra a vnitřním
obvodem pístu je podle mého odhadu max. 0,2 až 0,3 mm (na jedné straně, ne po celém obvodu). To mi nevychází ani s nejtenčí fólií
do šanonu, která má tloušťku cca 0,25 mm z čehož vyplývá min. potřebná mezera mezi pérem a pístem 0,5 a více mm. A to si myslím,
že by to i tak pěkně drhlo, jak tady někteří už přede mnou uváděli.
PET tuning jedině na slabší péra co mají S630 nebo S631 nebo snad i na nějaké zparchantělé S634



Proto přispěji já.
Mám Slavii 634 r.v. 2019 a tento týden jsem ji měl kompletně rozebranou kvůli nějakým úpravám a celkovému vyčištění a promazání.
Zcela zodpovědně prohlašuji, že na ní nelze aplikovat PET tuning z toho důvodu, že mezera mezi vnějším obvodem péra a vnitřním
obvodem pístu je podle mého odhadu max. 0,2 až 0,3 mm (na jedné straně, ne po celém obvodu). To mi nevychází ani s nejtenčí fólií
do šanonu, která má tloušťku cca 0,25 mm z čehož vyplývá min. potřebná mezera mezi pérem a pístem 0,5 a více mm. A to si myslím,
že by to i tak pěkně drhlo, jak tady někteří už přede mnou uváděli.
PET tuning jedině na slabší péra co mají S630 nebo S631 nebo snad i na nějaké zparchantělé S634

Nejkrásnější pohled na svět je přes puškohled :-)
Re: Slavia 634
Ciclik píše: ↑15 úno 2020 18:38Chtěl bych sa zeptat, estli měl někdo s 634kou stejný problém, dnes dopoledne sa vzduchovka po prvním natažení, které šlo tíž než obvykle, sama nezajistila a pak nešlo ani vystřelit, vrátil jsem sa dom a tam jsem ju rozmontoval, akázalo se, že natahovací páka (nebo ak sa tom nadává, nejsu žádný technik) vypadla z pístu, nebo v čem že to má byt a nemohla zaskočit zpátky, lebo sa ten píst pootočil asi o 0.5 cm.
Opatrno jsem to vyklepal kladívkem, nacpal tam zpátky tu páku či co a celů vzduchovku sem eště pro jistotu vyčistil a promazal, potém už strílala dobře.
Neví nekdo proč sa ně to vlastně pokazilo?
Dej si pozor na správnou polohu položky č. 41 (vodítko) uložené v dřevěné části pažby, pod napínací pákou (č. 14). Výrobce uvádí, že vodítko není součástí
každé S 634, ale pokud tam má být, tak bez něj vzduchovku nenatáhneš nebo ti bude vyskakovat napínací páka z pístu, jak se ti to už stalo.
Návod ke Slavii 634 najdeš třeba tady:https://docplayer.cz/7259719-Navod-na-p ... a-634.html
Nejkrásnější pohled na svět je přes puškohled :-)
Re: Slavia 634
Preto sa miesto PET pouziva ALU ... plechovka od piva napriklad... staci si pozornejsie precitat starsie prispevkyflrgma píše: ↑01 bře 2020 16:14...
Mám Slavii 634 r.v. 2019 a tento týden jsem ji měl kompletně rozebranou kvůli nějakým úpravám a celkovému vyčištění a promazání.
Zcela zodpovědně prohlašuji, že na ní nelze aplikovat PET tuning z toho důvodu, že mezera mezi vnějším obvodem péra a vnitřním
obvodem pístu je podle mého odhadu max. 0,2 až 0,3 mm (na jedné straně, ne po celém obvodu)....

Re: Slavia 634
Pružina při stlačování zvětšuje průměr a dosedací plochy čel se proti sobě pootáčejí. Proto má pružina v pístu onu vůli. Záleží taky jak která pružina, některá má vůli větší, jiná menší. Záleží na výrobě, výrobci, materiálu, tepelném zpracování, ranní nebo noční směně - Když bude pružina v pístu skutečně úplně na tvrdo tak vzduchovka nepůjde natáhnout. Nikdy by mě nenapadlo mezi pružinu a píst něco strkat až tady na vlákně bylo plno hujerů s alchymistickými sklony a tak jsem si řekl zkusím. Nepozoroval jsem žádné zlepšení hluku nebo drnčení. Po pár desítkách výstřelů jsem ale odstraňoval rozdrolený plast nebo hliníkové třísky které mi pořezaly těsnění pístu. Silonové vedení pružiny jsem nahradil kovovým z kluzným ložiskem a o milimetr zvýšil dosedací plochu a 258m/se vylíhlo. Je důležité nenechávat vzduchovku nataženou déle než je nezbytně nutné. Za 8 let a 1500 výstřelech se pružina zkrátila o 0,2 mm. Tím ale nechci brát elán novým majitelům S 634. Ona se chová velice trpělivě, snese i ty nejhloupější nápady, krev z ní neteče a tak hurá přidávat, odstraňovat, pilovat, leštit, no co takhle uřezat hlaveň ? 
