Slavia 634
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
Re: Slavia 634
Max mm, aby nepoškrábal válec. Hlavně aby dole byl založený "dovnitř", aby ho pružina držela v pístu.
Slavia 634 s Mambou Lite na BKL a botkou Biesley, Exact 4.52
Re: Slavia 634
Já to udělal dle návodu pro Slavia 630/631 60x120mm, ale bylo to moc a musel jsem zkrátit na 60x110mm a to je přesně, že to nevyčuhuje. Někde jsem viděl obrázky pivního tuningu, jak se ty zahnuté trojúhelníčky úplně rozpadly a majitel psal, že toho měl plný válec, že to nyní používá bez toho a drží to na místě. PET je možná houževnatější a vydrží to. Takže já to dal taky bez a uvidíme. I kdyby to vyjelo, tak při natahování se to zase zastrčí zpět. A protože je to tam natěsno, tak to chce tu pružinu lehce máznout, aby to tam po sobě pěkně klouzalo.
http://diabolky-ls.webnode.cz/news/pet- ... e-630-631/
http://diabolky-ls.webnode.cz/news/pet- ... e-630-631/
Re: Slavia 634
Díky za info. Já jsem tam zkoušel vrazit plast z obalu na dokumenty, ale nechal jsem ho delší, takže lezl ven z pístu a po první ráně byl zmuchlaný tak, že při natahování pružiny bylo slyšet jak tam dělá bordel.
Až budu měnit puškohled, tak ji chci rozebrat, promáznout a udělat tunning.
Zmírní tuning jenom to řinčení pružiny, nebo zmírní i kopanec?
Máte nějakou osvědčenou vazelínu, která by se dala máznout i do válce aniž by to dieslovalo?
Až budu měnit puškohled, tak ji chci rozebrat, promáznout a udělat tunning.
Zmírní tuning jenom to řinčení pružiny, nebo zmírní i kopanec?
Máte nějakou osvědčenou vazelínu, která by se dala máznout i do válce aniž by to dieslovalo?
HW97k, VALIANT Zephyr 5-20x50
Re: Slavia 634
PET tuning z obalu na dokumenty z vlastní zkušenosti nedoporučuji, zmuchlá se, je příliš měkký. Chce to z plechu nebo doopravdy PET. Zmírní to pouze vibrace pružiny - bude tišší, ale kopanec stejný.
Vazelínu používám Mogul G3 (grafitová vazelína), a pružinu mažu mazivem na řetězy silničních motocyklů - vazelína ulpí na pružině a "nevycáká se" okolo.
Vazelínu používám Mogul G3 (grafitová vazelína), a pružinu mažu mazivem na řetězy silničních motocyklů - vazelína ulpí na pružině a "nevycáká se" okolo.
Slavia 634 s Mambou Lite na BKL a botkou Biesley, Exact 4.52
Re: Slavia 634
Myslíte, že bych mohl vystříkat válec tím sprejem a vytřít, aby tam zůstal film, který snižuje tření, aniž by to dieslovalo?
https://www.mojedilna.cz/Medeny-sprej-3 ... -d5608.htm
Jinak řeším dilema, zdá pořídit:
Optisan Cobra 3-9x42
+ Cena
+ Prodejce z ČR
- Zvětšení
- dvoudílná montáž
NS Airking 4-12x42
+ Zvětšení
+ Jednodílná montáž
- Případná reklamace v Germánii
- Cena
https://www.mojedilna.cz/Medeny-sprej-3 ... -d5608.htm
Jinak řeším dilema, zdá pořídit:
Optisan Cobra 3-9x42
+ Cena
+ Prodejce z ČR
- Zvětšení
- dvoudílná montáž
NS Airking 4-12x42
+ Zvětšení
+ Jednodílná montáž
- Případná reklamace v Germánii
- Cena
HW97k, VALIANT Zephyr 5-20x50
Re: Slavia 634
Nevymýšlej a přečti si krásný článek od zkušených, je tam o mastění jasně napsáno co ano a co ne:
https://strix071.wixsite.com/airgunup/udrzba-vzduchovky
Optisan Cobra 3-9x42
---nutnost broušení/řezání montáže a tedy ztráta záruky na ni (ale pochybuju, že by se na ní něco pokazilo)
https://strix071.wixsite.com/airgunup/udrzba-vzduchovky
Optisan Cobra 3-9x42
---nutnost broušení/řezání montáže a tedy ztráta záruky na ni (ale pochybuju, že by se na ní něco pokazilo)
Re: Slavia 634
Tak napokon som Slavku S634 rozobral a kukol do vnútra že čo je za problém z výkonom a zistenie je nasledovné: tesnenie piestu stratilo svoj konusovi tvar a samozrejme pruznost, tvarnost.
Tak som hneď aj piest prebrusil šmirglom a následne vylestil na lesk a potom tesnenie piestu som srubovakom poroztahoval do pôvodného tvaru a aj zalestil dno valca a všetko som zložil a otestoval aj z JSB rs a prvé dve rany boly nasledovné prvá 230,1 a druhá 241,2m/s a ďalšie rany už padli na 125, 120, 106m/s a flinta už riadne kopala (tak som už prestal ďalej testovať) kedže nastal prietok vzduchu pomedzi tesnenie piestu, nemalo čo spomaliť piest!
Takže dávajte si pozor na konzervačné oleje(poniektore) ktoré škodia gume, aby sa nedostali na tesnenie, skôr tesnenie potom degraduje! Moja Slávka má za sebov ani nie celú krabku diaboliek a odstavku na cca. jeden rok a výkon padol takto razantne dole, tesnenie vcajku!
U mojej EX. Slavky S 631 takto skoro výkon nepadol a to som vystrielal z ňou aj krabku diaboliek denne! Tam bolo tesnenie piestu silonove ktoré vydržalo dllllho! Možno aj do tejto Slavky by sa viac hodilo odolnejšie silonove tesnenie, možno dobra alternativa tesnenie od Gama!?
Tak som hneď aj piest prebrusil šmirglom a následne vylestil na lesk a potom tesnenie piestu som srubovakom poroztahoval do pôvodného tvaru a aj zalestil dno valca a všetko som zložil a otestoval aj z JSB rs a prvé dve rany boly nasledovné prvá 230,1 a druhá 241,2m/s a ďalšie rany už padli na 125, 120, 106m/s a flinta už riadne kopala (tak som už prestal ďalej testovať) kedže nastal prietok vzduchu pomedzi tesnenie piestu, nemalo čo spomaliť piest!
Takže dávajte si pozor na konzervačné oleje(poniektore) ktoré škodia gume, aby sa nedostali na tesnenie, skôr tesnenie potom degraduje! Moja Slávka má za sebov ani nie celú krabku diaboliek a odstavku na cca. jeden rok a výkon padol takto razantne dole, tesnenie vcajku!
U mojej EX. Slavky S 631 takto skoro výkon nepadol a to som vystrielal z ňou aj krabku diaboliek denne! Tam bolo tesnenie piestu silonove ktoré vydržalo dllllho! Možno aj do tejto Slavky by sa viac hodilo odolnejšie silonove tesnenie, možno dobra alternativa tesnenie od Gama!?
Re: Slavia 634
Grafit zásadně NE. Když už tak molybden, lepší teflon..Stoofi píše:PET tuning z obalu na dokumenty z vlastní zkušenosti nedoporučuji, zmuchlá se, je příliš měkký. Chce to z plechu nebo doopravdy PET. Zmírní to pouze vibrace pružiny - bude tišší, ale kopanec stejný.
Vazelínu používám Mogul G3 (grafitová vazelína), a pružinu mažu mazivem na řetězy silničních motocyklů - vazelína ulpí na pružině a "nevycáká se" okolo.
Re: Slavia 634
Už jsem psal, že jsou nové těsnění pístu do Slavia 634, ale originální pružina se k nim nehodí - je moc silná. Příští týden by mi měli dovézt pružiny různých rozměrů. Pokud by některá z nich pasovala, tak by se mohla udělat normální vzduchovka.
Re: Slavia 634
Tak teď přemýšlím,na co ty nový těsnění pístu na 634 budou,když originál pružina je na to moc silná.
Strix:já myslím,že 634 je normální vzduchovka,ověřená provozem,funguje,akorát ty asi normální nebudeš.Opravdu věřím tomu,že tvoje zázračný těsnění a slabý péro překonají originál.
Strix:já myslím,že 634 je normální vzduchovka,ověřená provozem,funguje,akorát ty asi normální nebudeš.Opravdu věřím tomu,že tvoje zázračný těsnění a slabý péro překonají originál.
Re: Slavia 634
Já myslím,že ses o ni tak usilovně staral,patlal a prolíval všelijakýma sr..až jsi ji zk....Leštění pístu je k ničemu,ale,kdybys jí dal nový těsnění za 30 Kč,mázl řídkou vazelinou,chodila by jak švýcary...Stainles píše:Tak napokon som Slavku S634 rozobral a kukol do vnútra že čo je za problém z výkonom a zistenie je nasledovné: tesnenie piestu stratilo svoj konusovi tvar a samozrejme pruznost, tvarnost.
Tak som hneď aj piest prebrusil šmirglom a následne vylestil na lesk a potom tesnenie piestu som srubovakom poroztahoval do pôvodného tvaru a aj zalestil dno valca a všetko som zložil a otestoval aj z JSB rs a prvé dve rany boly nasledovné prvá 230,1 a druhá 241,2m/s a ďalšie rany už padli na 125, 120, 106m/s a flinta už riadne kopala (tak som už prestal ďalej testovať) kedže nastal prietok vzduchu pomedzi tesnenie piestu, nemalo čo spomaliť piest!
Takže dávajte si pozor na konzervačné oleje(poniektore) ktoré škodia gume, aby sa nedostali na tesnenie, skôr tesnenie potom degraduje! Moja Slávka má za sebov ani nie celú krabku diaboliek a odstavku na cca. jeden rok a výkon padol takto razantne dole, tesnenie vcajku!
U mojej EX. Slavky S 631 takto skoro výkon nepadol a to som vystrielal z ňou aj krabku diaboliek denne! Tam bolo tesnenie piestu silonove ktoré vydržalo dllllho! Možno aj do tejto Slavky by sa viac hodilo odolnejšie silonove tesnenie, možno dobra alternativa tesnenie od Gama!?
Re: Slavia 634
Pro STAINLES
Jsem přesvědčen, že ti vzduchovka do rukou nepatří.
Přečti si můj příspěvek z 20.9.2015
Jsem přesvědčen, že ti vzduchovka do rukou nepatří.
Přečti si můj příspěvek z 20.9.2015
Re: Slavia 634
Pro Man:
Až budeš rozumět vzduchovkám, jak Strix71 tak kritizuj. Jeho těsnění je skutečně kvalitnější, jak originál různých značek. Dokud nevyzkoušíš jak pracuje, tak nekritizuj. Mám ho v gamu a je to hodně velký rozdíl. Už podle toho co píšeš jsi nepochopil jak má pružinová vzduchovka správně pracovat. Strix se snaží i z horších vzduchovek udělat něco mnohem lepšího na vyšší úrovni a k tomu za pár kaček. Vše není jen o výkonu.
Až budeš rozumět vzduchovkám, jak Strix71 tak kritizuj. Jeho těsnění je skutečně kvalitnější, jak originál různých značek. Dokud nevyzkoušíš jak pracuje, tak nekritizuj. Mám ho v gamu a je to hodně velký rozdíl. Už podle toho co píšeš jsi nepochopil jak má pružinová vzduchovka správně pracovat. Strix se snaží i z horších vzduchovek udělat něco mnohem lepšího na vyšší úrovni a k tomu za pár kaček. Vše není jen o výkonu.
Něco by se už našlo :-)
Re: Slavia 634
Strix71:
Ahoj, v čem je to těsnění lepší, než originál? Nemohl bys ho udělat z materiálu, který snese origo pružinu?
Ahoj, v čem je to těsnění lepší, než originál? Nemohl bys ho udělat z materiálu, který snese origo pružinu?
HW97k, VALIANT Zephyr 5-20x50
Re: Slavia 634
Reaguješ velmi ukvapeně, aniž by si znal výsledky. To mi přijde minimálně nefér.Man píše:Tak teď přemýšlím...
Naposledy upravil(a) kesi dne 29 dub 2017 21:55, celkem upraveno 1 x.
AA TX200 HC 5,5 FAC & EO HELIX 6-24X50 SFP APR-1C MRAD