Slavia 634

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
juris
Příspěvky: 117
Registrován: 19 úno 2014 19:40

Re: Slavia 634

Příspěvek od juris » 11 črc 2014 21:16

Pokud se dobře pamatuju,piloval jsem hledí,na který jsi mi nedal ani korunu a piloval jsem je pro sebe,ne pro tebe,takže každýmu je po tom nic. Jak tobě,tak těm ohlasům.
Wind...fighter: prostě mi hledí nesedělo,musel jsem natahovat krk dopředu,tak jsem hledí propiloval,abych mohl mířit svým obvyklým způsobem.


Uživatelský avatar
dudy
Příspěvky: 140
Registrován: 17 čer 2013 11:59
Bydliště: HLMP

Re: Slavia 634

Příspěvek od dudy » 11 črc 2014 23:13

@Windmillfighter
No a ještě si přidej reakci dotčeného a je vymalováno.
AA S400F cal.177 + Taipan 6-24x56 SCB EX
FX Typhoon cal.22 + Viper 8-32x60 SCB
AA ProSport cal.22 + Viper 10x44 SCB EX
Diana 52 cal.22 + Viper 10x44SCB EX
CZ 200 + Taipan 9-24x56 SCCB EX
SPA PR900W cal.4,5mm
A několik veteránů typu Diana 27, Slavia 613...
Uživatelský avatar
Windmillfighter
Příspěvky: 25
Registrován: 11 čer 2014 17:06
Bydliště: Poruba/Slezsko

Re: Slavia 634

Příspěvek od Windmillfighter » 12 črc 2014 06:29

Udělal jsem menší test: Slavia 634 brok Kovohutě - Pet láhev od piva Radegast, vzdálenost cca 8m. Naplněná vodou a světe div se neprostřelila obě strany. To fakt čumim. Sploštělý brok se válel na dně láhve. Tak jsem vzal americkou foukačku COLD STEEL a nabil šipku MINIBROADHEAD... mlask... umělohmotný klobouček odletěl a ta ocelová část vyletěla z druhé strany. Ten blowgun je do 10m absolutně smrtící.Jinak ten PET tunning asi udělám,protože to třaská jak malorajda.
Uživatelský avatar
Linuxman
Příspěvky: 95
Registrován: 10 črc 2013 20:46
Bydliště: Bohumín

Re: Slavia 634

Příspěvek od Linuxman » 12 črc 2014 12:15

Jestli ti to "třaská" jak malorajda, tak ti to dieseluje (vznítí se mazivo), já naměřil kolem 37J. přesnost v tahu. Pet tuning ti odstraní jen drnčení pružiny o píst, ne dieseling.
QB 78 + CHRONO
juris
Příspěvky: 117
Registrován: 19 úno 2014 19:40

Re: Slavia 634

Příspěvek od juris » 12 črc 2014 13:14

Wind... jak píše Linuxman.Pokud to dává rány a hulí se z ní nebo smrdí spálenina,výrobce ju řádně namazal a PET tuning nepomůže.Jak se tady píše,PET se tam nevejde,dělá se to plechem z plechovky od piva.
Mě péro nedrnčí,jen když tam mám diabolku,která jde do laufu zlehka,tak je slyšet.Nebo JSB 4,50.4,52 to nedělá.
S brokama zkušenosti nemám,nevím,jak těsní v hlavni,mě po namazání občas bouchla i s diabolkou,která šla do hlavně zlehka.Ona pak neklade pístu patřičnej odpor,ten se pohybuje větší rychlostí a mazivo chytá.Pokud ju máš novou,vezme to nějakej čas,než se přebytečný mazivo ve válci vypálí a vyfluše ven.V tomto stádiu není moc přesná.Taky jsi psal,že ti to lítá moc doprava,zaměř se na to,jak taháš spoušť.Špatný spouštění se projevuje strháváním doprava.Taky zkontroluj,jestli nemáš volnou hlaveň,já jsem ji musel hned utáhnout.
Pořiď si JSB Straton nebo Exact 4,52 a na 8 m to bude lítat durch.Pokud ne,změň značku piva, Starobrno to prostřelí. :D
dudy:nemám čas vyhledávat Tvoje příspěvky,ale nějak mlhavě si pamatuju, jak jeden kolega na mě dyndal novou 634 za 2 tácky s tím,jakej to je super biznis a Ty jsi mu přicmrndával.Ale jinak neměj vůbec strach,že bych Ti to neřekl do očí,nejsem nejmladší a ani nejmenší :D Tak bych navrhoval zakopat válečnou sekeru.
Uživatelský avatar
jirkahu71
Příspěvky: 634
Registrován: 21 črc 2010 12:19
Bydliště: Loděnice

Re: Slavia 634

Příspěvek od jirkahu71 » 12 črc 2014 21:27

juris: nemáš pravdu, je to kus od kusu, do některého pístu 634 se pet tuning vejde, do jiného potom jen plech z pivní plechovky (jsem si jistý, pár mi jich prošlo rukama). Dieseling nevzniká rychlostí pístu, ale vzplanutím nepatřičného maziva vysokou teplotou způsobenou vysokým tlakem stlačeného vzduchu stejně jako u dieselového motoru.
Bavor
Příspěvky: 83
Registrován: 06 led 2014 18:05
Bydliště: Frýdlant n.O.

Re: Slavia 634

Příspěvek od Bavor » 12 črc 2014 22:49

mi se plast z pet láhve opravdu nevlezl. Mám tam plast z nějaké složky, který je stejně pevný ale je tenčí. Střílel jsem hned po sobě z mojí a kámošové co tuning neměla a je to rozdil který poznáš na 5 m .
Uživatelský avatar
Linuxman
Příspěvky: 95
Registrován: 10 črc 2013 20:46
Bydliště: Bohumín

Re: Slavia 634

Příspěvek od Linuxman » 13 črc 2014 05:26

dobrá je fólie na laminování dokumentů, je daleko tenčí než petka a je i dost odolná
QB 78 + CHRONO
juris
Příspěvky: 117
Registrován: 19 úno 2014 19:40

Re: Slavia 634

Příspěvek od juris » 13 črc 2014 13:10

jirkahu:s tím PET tuningem to je možný,já vím jen to,co jsem tady vyčetl.Já s tím na 634 problém nemám.Nic mi nedrnčí,jen když střelím naprázdno nebo se šuntama diabolkama Boxer a jinýma,co jdou do hlavně volně.A když střelím naprázdno,pokaždé dieseluje,jak jsi správně napsal,proběhne vzplanutí maziva.Já su jen hloupej automechanik,asi bude u vzduchovek platit jinej fyzikální zákon než u dieselových motorů.Proč nechytne naftovej motor,když s ním baterka sotva točí?Páč píst vzduch nad sebou stlačuje pomalu a nevznikne patřičná teplota pro vznícení.
A tak podobně si to vysvětluju u lufin.Bez diabolky práská a hulí,to podle mě bude tím,že pístu nic neklade odpor a ten prudčej stlačuje vzduch před sebou,čímž vznikne větší teplota a začíná chytat mazivo.Nebo že by to chytalo třením těsnění o válec? :-) Nebo jak jinak by tam teda vznikl ten vysokej tlak a tím i vysoká teplota,když tam se vším hýbe pořád to samý péro?
S diabolkou mi to nemlátí ani nehulí,tak jak je to možný? Nebude to tím,že diabolka ve vývrtu přece jenom klade nějakej odpůrek a píst se tolik nerozjede,tím pádem,vzduch před sebou stlačuje méně prudce,nevznikne tak vysoká teplota a mazivo nechytá nebo chytá,kouří,ale nemlátí?
Uživatelský avatar
Linuxman
Příspěvky: 95
Registrován: 10 črc 2013 20:46
Bydliště: Bohumín

Re: Slavia 634

Příspěvek od Linuxman » 13 črc 2014 13:48

bez diabolky ti to práskne, protože se píst nezastaví o vzduchový polštář, ale třískne kov na kov. nic jiného v tom nehledej.
QB 78 + CHRONO
juris
Příspěvky: 117
Registrován: 19 úno 2014 19:40

Re: Slavia 634

Příspěvek od juris » 13 črc 2014 20:17

Linuxman:a tím,že plastový těsnění pístu vrazí do dna válce,se mazivo lekne a podpálí se samo,ne?Ono to dá ránu jako malorážka navíc s modrým čoudem,no proč ne.To mě teď napadlo,jestli by ve vzduchovce nakonec nešel rozbíjet atom olova,aby vznikalo zlato,jak v té pohádce,když mlátili kladivem do kovadliny.To by sis namlátil zlata na několik 634 a nemusel bys trapně somrovat po jiných za půlku,co? :twisted:
Uživatelský avatar
Annifry
Příspěvky: 288
Registrován: 09 říj 2010 19:18
Bydliště: Przeň

Re: Slavia 634

Příspěvek od Annifry » 13 črc 2014 20:42

Chlapi, kde koupit kvalitní brko do Slávky, aby to nebyl produkt z asie. Dík
juris
Příspěvky: 117
Registrován: 19 úno 2014 19:40

Re: Slavia 634

Příspěvek od juris » 13 črc 2014 20:44

Co to je,brko?
Uživatelský avatar
Annifry
Příspěvky: 288
Registrován: 09 říj 2010 19:18
Bydliště: Przeň

Re: Slavia 634

Příspěvek od Annifry » 13 črc 2014 20:45

Pružina :P
juris
Příspěvky: 117
Registrován: 19 úno 2014 19:40

Re: Slavia 634

Příspěvek od juris » 13 črc 2014 21:08

:D už jsem ti odpovídal,ale omylem jsem to vymazal :D
Moje zkušenosti:péro asi jedině v É-šopu CZUB,máš to aspoň kde reklamovat.Co jsem tady vyčetl,firmy,který ve své nabídce nabízejí výrobu pružin,i z matrošu,kterej je potřeba na péro do lufiny ti ju neudělají,páč ten matroš buď náhle fyzicky nemají nebo ho neumí zpracovat do potřebné kvality.
Psal tady jeden kolega,že našel Pérovnu v Javorníku a tam si nechal udělat,kvůli ceně iks pružin do Slávky.Přišly,chválil jak jsou super,tak jsem si je tam objednal taky,za 14 dní tady psal,že pružina přestala fungovat,že změkla,tak jsem objednávku rychle zrušil :D No jinak,v tom vlákně o pérech píšou borci,že je potřeba dávat pozor na šunty z Číny,ale nikdo z těch odborníků už nepsal,jak se ta Čína pozná...
Odpovědět