Rada - kde nechat v Brne upravit hermex CZH2003?

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
miij

Rada - kde nechat v Brne upravit hermex CZH2003?

Příspěvek od miij » 02 kvě 2007 14:46

Dobrý den, chtěl jsem požádat nějekého z odborníků o radu. Vlastní Hermex 2003 v krátké verzi. Chtěl bych na něm provést nějaké úpravy, spíše vizuálního charakteru (např. čenění, výměna nadpažbí a podobně) Bohužel nejsem manuálně natolik zručný, abych tyto úpravy prováděl sám. Pokud by někdo věděl, o někom, kdo se tím to zabývá, byl bych vděčný za radu. Jsem z Brna. Miij


fredy

Příspěvek od fredy » 02 kvě 2007 22:19

řekni Hajnemu v Awiwu je ochotny, i když někdy až moc.
golfkiller
Příspěvky: 2737
Registrován: 05 bře 2006 18:31
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od golfkiller » 03 kvě 2007 10:43

nečerni ,nech tomu kdyžtak dát novej lak ,kdyby jsi to černil tak by jsi se z toho zbláznil .Na těle jsou totiž krádně vidět stopy po obrábění :roll:
Alfonss
Příspěvky: 2779
Registrován: 17 bře 2006 14:16
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Alfonss » 03 kvě 2007 16:57

do AWIWu to nedávej, jsou velice ochotní, ale "odborníci na slovo vzatí", ale když je postavíš před problém tak jsou úplně na hovno a ještě se z Tebe budou snažit udělat vola....

Jaký přesně úpravy máš na mysli? Kromě toho černění se dá spoustu věcí zvládnout "na koleně" i když člověk není moc zručnej.
miij

Příspěvek od miij » 03 kvě 2007 20:44

Jde mi o to, že bych ty díly, které jsou z dřevotřísky měl načerno.Tz. podpažbí, pažbičku, nadpažbí. Zakoupil jsem na radu odborníků, tolik vychvalovaný MOTIP, ale ještě jsem se do toho nepustil. Přiznám se, že zatím dumám nad tím, jak oddělit kov od dřevotřísky... :D Tolik na dokreslení mé zručnosti. Později snad i další věci..
Alfonss
Příspěvky: 2779
Registrován: 17 bře 2006 14:16
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Alfonss » 03 kvě 2007 20:50