Predovky

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
tomasHy
Příspěvky: 48
Registrován: 08 led 2010 10:42

Re: Předovky

Příspěvek od tomasHy » 03 kvě 2020 22:17

blecha.z: Díky za odpověď a za adresu stránek s pistolemi. Je to krásná podívaná.


Uživatelský avatar
kb
Příspěvky: 395
Registrován: 21 zář 2008 10:02
Bydliště: Piešťany

Re: Předovky

Příspěvek od kb » 06 kvě 2020 13:28

pre Pavelsakal1955 :
niekoľkokrát ste sa na tomto fóre nelichotivo vyjadrili o kvalite predoviek fy Pedersoli. Kde podľa Vás robia "súdruhovia z Talianska" chybu? Ide kvalitu materiálu alebo presnosť výroby? Mám dve perkusné pištole od Pedersoliho - Le Page .36 r.v. 1986 a Charles Moore .36 r.v. 2017. Tá prvá má ešte hlaveň Lothar Walther. Moc som s nimi ešte nenastrieľal (s Charlesom 1x na strelnici), som stále iba začiatočník, takže sám neviem posúdiť ich kvalitu. Akurát som si všimol výrazný rozdiel v drážkovaní hlavní. Kým Le Page má výrazné, hlboké, ostré drážky, Carles Moore ich má len slabo viditeľné. Niekde som čítal aj, že "kvalita Pedersoli už nie je to, čo predtým".
Čo by ste odporúčali strelcom z perkusných pištolí ako alternatívu k Pedersoli?
TAU 7, Steyr LP10, Slavia 631, Feinwerkbau Model 500, vz. 47, Ardesa Patriot .45
Pavelsakal1955
Příspěvky: 258
Registrován: 25 pro 2016 17:19

Re: Předovky

Příspěvek od Pavelsakal1955 » 06 kvě 2020 15:45

pro kb: