tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Strelec45
Příspěvky: 291
Registrován: 12 úno 2016 18:22

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od Strelec45 » 17 črc 2019 23:11

al.taylor píše:
17 črc 2019 18:38
:D Tak to nedoporučuji zkoušet. Ten úhel musí být úplně přesně a navíc se tím záchyt zkrátí. Stoprocentně funguje jenom výměna za nový. Pokud ovšem není ,, chycený" i píst.
Přesně tak.


Prach, píst, ... vzduch a bombičky ZATÍM ne.
válec
Příspěvky: 137
Registrován: 11 kvě 2019 00:32

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od válec » 18 črc 2019 01:13

To nejsou hodinky s tourbillonem, aby to muselo být udělaný na mikrony. Průměrně šikovný ruky na opilování stačí. Kupříkladu Strix popisuje ve svých tunningových návodech pilování ozubu ve spoušťáku Gamo CAT/SAT.
Spíš se bavme o tom, jestli se ten záchyt S630 skutečně tak opotřebovává (nejdříve ze všeho). Tady totiž tvrdí něco jiného: tuning-a-opravy-slavie-620-630-a-631-t1 ... ml#p283452
Když má teď Strelec45 starý a nový, mohl by je porovnat.
Strelec45
Příspěvky: 291
Registrován: 12 úno 2016 18:22

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od Strelec45 » 18 črc 2019 07:22

Už je to namontovaný, tak se mi to nechce znova rozebírat. Nicméně vizuelně, protože mě to taky zajímalo, byla jen u starého oleštěná hrana, co se píst zachytává, takže to nějaká za setina asi byla. Muselo by se to změřit mikrometrem proti ramenu. Možná tomu napomohlo i nové vodítko pružiny. Je možné, že píst měl vůli v tomto uložení a záchytu uhnul. Fakt jsem to tak do detailu nezkoumal. Byl jsem rád, že funguje. :oops:
Pilník mě napadl taky, ale tam je to fakt šikmá ploška pístu na šikmou plošku záchytu. Není to ozub. Změna úhlu asi nic nevyřeší a když ubereš pilníkem, tak tu horní hranku snížíš a jsem tam, kdes nechtěl být. :mrgreen:
Prach, píst, ... vzduch a bombičky ZATÍM ne.
al.taylor
Příspěvky: 244
Registrován: 29 bře 2016 21:00

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od al.taylor » 18 črc 2019 07:34

Spoušť Gamo je úplně o něčem jiném a i tam se musí s citem.
Kdo chce ať klidně piluje ale u Slavie to po jisté zkušenosti nedělám.
Husquarna
Příspěvky: 5
Registrován: 11 črc 2019 09:52

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od Husquarna » 19 črc 2019 13:59

xpetrx píše:
17 črc 2019 20:04
Husquarna píše:
16 črc 2019 18:55
Zdravim, vlastnim starsi Slavku 631 de luxe a chtel bych na ni dat optiku. Bohuzel na slavce neni drazka na optiku. Da se to nejak vyresit? Diky
Jen výměna válce.
A poradis jaky valec koupit? nevim jestli je na vsechny slavky stejnej nebo ne.
Nebo popripade jestli tady nekdo nema na prodej kolem Prahy, Diky
Uživatelský avatar
xpetrx
Příspěvky: 661
Registrován: 20 dub 2013 15:24
Bydliště: Svitavy- Lány

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od xpetrx » 19 črc 2019 17:12

Válce by měly být stejné na 630 a 631.
https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q ... 5323381211
Air Arms EV2 MK4 / Optisan CP 10x32P mil-MH10x
Slavie 620, Slavie 630
Je lepší to blbě dělat, než o tom chytře kecat.
snipers
Příspěvky: 44
Registrován: 02 lis 2012 08:03

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od snipers » 21 črc 2019 12:50

Zdravím pánové
Dělám doma repasi Slavia 630 mod.75. Předělávám ji na 634. Mám píst a pružinu 634.
Můžete mě prosím poradit o kolik milimetrů se musí prodloužit drážka ve válci pro táhlo pístu směrem ke spoušti? A jak, o kolik centimetrů je třeba prodloužit drážku v pažbě, kvůli delšímu nátahu pro vnitřek 634?
Díky za pomoc.
Strelec45
Příspěvky: 291
Registrován: 12 úno 2016 18:22

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od Strelec45 » 21 črc 2019 18:44

Prach, píst, ... vzduch a bombičky ZATÍM ne.
Jojosk
Příspěvky: 1
Registrován: 01 lis 2018 20:49

Re: slávia 631

Příspěvek od Jojosk » 26 črc 2019 11:30

Frantisek69 píše:
29 črc 2007 11:20
Dobry den mladenci pozorne sledujem Vase snahy o tuning Slavie 631.A ked to tak zhrniem odlahcenie piestu zrichly vystrel a zjemni zpetny raz.Zvysenie vykonu pomoze silnejsia pruzina a zvecsenie objemu vzdechu pred piestom.A ciste teoreticky Slavia 631 ma objem 30cm kubickych to jej dava 9az12J vykonu tak sa vyjadril Kubajzz.Mylim sa ked poviem ze vzuchovka o objeme 49cm kubickych ma vykon 15az19J.A pri vahe diabolky 0,53g by musela byt rychlost 250 az 260m za sekundu,pisem to spravne?Opravte ma ak sa mylim.
Ahoj chcem sa spýtať čím si zúžil ten kanáliky zo 4mm na 3,2mm? Ďakujem za odpoveď
válec
Příspěvky: 137
Registrován: 11 kvě 2019 00:32

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od válec » 26 črc 2019 20:57

Zřejmě ti neodpoví, už to bude dva roky co se Frantisek69 naposled přihlásil...
Já jsem přišel na velice jednoduchý způsob, který jsem původně zamýšlel jako provizorium na zkoušku, ale osvědčilo se a už jsem to tak nechal:
Obrázek
spissa
Příspěvky: 30
Registrován: 10 čer 2011 16:47

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od spissa » 27 črc 2019 10:32

A co takhle tam udělat závit a dát tam červika s vyrtanou dírkou?
Fx Maverick sniper cal.22
muf10
Příspěvky: 80
Registrován: 03 čer 2013 18:56
Bydliště: Zlínsko

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od muf10 » 27 črc 2019 13:53

Mám tam naklepnutou mosaznou trubičku.
Drží už šestým rokem.
Artemis M16 .177, Westhunter 4-16x44 FFP , pumpa Mil-Tac, kompesorek ali 12v
Strelec45
Příspěvky: 291
Registrován: 12 úno 2016 18:22

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od Strelec45 » 09 srp 2019 21:23

Strelec45 píše:
18 črc 2019 07:22
Už je to namontovaný, tak se mi to nechce znova rozebírat. Nicméně vizuelně, protože mě to taky zajímalo, byla jen u starého oleštěná hrana, co se píst zachytává, takže to nějaká za setina asi byla. Muselo by se to změřit mikrometrem proti ramenu. Možná tomu napomohlo i nové vodítko pružiny. Je možné, že píst měl vůli v tomto uložení a záchytu uhnul. Fakt jsem to tak do detailu nezkoumal. Byl jsem rád, že funguje. :oops:
Pilník mě napadl taky, ale tam je to fakt šikmá ploška pístu na šikmou plošku záchytu. Není to ozub. Změna úhlu asi nic nevyřeší a když ubereš pilníkem, tak tu horní hranku snížíš a jsem tam, kdes nechtěl být. :mrgreen:
Tak změna. Znova se píst přestal zachytávat. Takže shrnu: vyměnil jsem záchyt pístu, pružinu, vodítko pružiny, teď ještě píst a pořád nezachytává. Zbývá vyměnit uzávěr pouzdra ( jako, že by mohl mít píst vakl v pouzdře ) a spoušť na které ale nevidím ani zaleštění. Protože uzávěr je taky docela nákladná věc, zkusím sehnat starší, nebo si alespoň půjčit a ověřit, že by to mohlo být ono. Nemá někdo v okolí Hradce Králové, Náchoda, Hořic a pod. na půjčení?
Případně nějaké nápady, zda je má domněnka správná... Děkuji.

Mimochodem, přišel mi nový píst na 630/631 nové provedení a oproti staršímu provedení není stejný. Je jinak drážka pro táhlo. Musel jsem pouzdro propilovat o 5 mm směrem dozadu, aby táhlo do něj nenaráželo.
Prach, píst, ... vzduch a bombičky ZATÍM ne.
Strelec45
Příspěvky: 291
Registrován: 12 úno 2016 18:22

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od Strelec45 » 15 zář 2019 12:49

Tak po výměně ukončení válce vše O.K. Doufám že na dlouho. :lol:
Prach, píst, ... vzduch a bombičky ZATÍM ne.
ZdemaLC
Příspěvky: 1
Registrován: 26 říj 2019 20:10

Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631

Příspěvek od ZdemaLC » 30 říj 2019 22:09

Ahoj priatelia vzduchovkári, som tu nový prosím o info k nasledujúcej veci: dostala sa mi do ruky Slávia 620 a zaujalo ma že má oproti mojim dvom rovnakým vzduchovkám kratšiu hlaveň o zhruba 10 cm. Skrátenie hlavne určite nieje domáca výroba. Neviete niekto náhodou či sa vyrábali tieto vzduchovky aj vo variante so skrátenou hlavňou? Ak áno, od kedy a kvôli čomu bola skrátená? Vďaka za akukolvek informáciu.
Odpovědět