Vyjimka: kategorie "A"

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

jolky palky

Příspěvek od jolky palky » 06 led 2007 21:47

No ja jsem zas takovy nadsenec ze si pro toho "tommika" pujdu klidne i do Ostravy-Vitkovic v 11 vecer prevleceny za ku-klux klan


Alfonss
Příspěvky: 2779
Registrován: 17 bře 2006 14:16
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Alfonss » 06 led 2007 21:49

Ale to tam běž až s "tommíkem" radši :)
jolky palky

Příspěvek od jolky palky » 06 led 2007 21:53

Jo to jo.Ono hlavne zalezi jak se k tomu postavi pani policajti a hlavne jak by to kontrolovali kdyz studuju 360km od bydliste....
Alfonss
Příspěvky: 2779
Registrován: 17 bře 2006 14:16
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Alfonss » 07 led 2007 09:24

přijeli by vlakem :)
.357Mag
Příspěvky: 120
Registrován: 23 pro 2005 12:10

Příspěvek od .357Mag » 07 led 2007 11:51

No vypadá to, že jste v podstatě shrnuli moje temné myšlenky a obavy - hlavně teda co se týče nových zákonů a naprosté nevyzpytatelnosti našich imbecilních "paskvilodárců" ... :roll:
Buďte sami tou změnou, kterou chcete ve světě kolem sebe vidět. Mahátmá Ghándí
jolky palky

Příspěvek od jolky palky » 07 led 2007 11:58

No to se pak vytribi ,kdo je takovy silenec ze to snese hlavne,aby sveho automatickeho milacka mel.Ja to treba snesu.Uz jenom proto abych se s "tommmmmikem" mohl mazlit.Ale hllavni zadrhel je co na to pani Poldove.... :?
Uživatelský avatar
Tomáš Musil
Příspěvky: 43
Registrován: 10 čer 2005 22:09
Bydliště: "v dobrým okresu"

Příspěvek od Tomáš Musil » 07 led 2007 12:00